Tylsää löpinää

samanikäinen

Onneksi on jotain muutakin tässä elämässä vielä kuin tiukkapipoisten ihmisten seura.Järki sanoo että köykästä tekstiä. Juorutkin on mehevämpiä.
Mitä teen kun minun länsipäätyni kukat kuolevat.Tai vatkaimestani irtoo vispilä.

9

1050

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juniperus

Jos otsikko kertoisi, mitä aihetta avaus käsittelee, kukin voisi valita ne aiheet, jotka kiinnostavat. Näinhän ei menestikaan ole.

Usein avaus on tyyppiä "Mitä teen", ja sen alla voi kirjoittaa mistä tahansa ongelmasta tai muka-ongelmasta. Pahimmillaan otsikko on tahallisen harhaanjohtava, ja sen avulla halutaan vain saada mahdollisimman paljon lukijoita.

Sinun otsikkosi kertoo aiheen hyvin.

• mies_vm56

jotkut saattavat jopa kaivata sitä "tylsää löpinää", yksi hakee täältä yhtä ja toinen toista.
      Juniperus on kyllä aivan oikeassa otsikoinnin tärkeyden suhteen.

• SerpeNTiina

livessäkään otsikon alla?
        Niin tuo mieli hyppelehtii täällä kuin muuallakin.
        Siitä aasinsiltana;Jätit minut yksin metsänrinteelle haaveilemaan marengeissani!=(

• mies_vm56
        SerpeNTiina kirjoitti:

livessäkään otsikon alla?
        Niin tuo mieli hyppelehtii täällä kuin muuallakin.
        Siitä aasinsiltana;Jätit minut yksin metsänrinteelle haaveilemaan marengeissani!=(

vaikka sanomalehteä lukiessa ei otsikosta näe, mistä itse jutussa on kyse.
        Kaikki ei voi olla kaikkien mieleen, joten tyytykäämme siihen mitä on, isommin valittamatta.

Olinpas... tännekkin liikenevä aika kun on rajallista, ei vanhoja aina tule muisteltua.
        Ei olisi kannattanut panna silmiä kiinni;)

• Pirre*

toiselle yhteydenotto kanssaihmisiin, ja niinollen palvelee tarkoitustaan.

Se taas on eriasia mikä on kenellekin tyhjää löpinää, mm. Esa Saarinen löpisee mielestäni pastaa..

• pöppöne

avaus,on suomalaisen keskusteutaidon riemuvoitto!
        Siihen on helppo vastata,ja siihin sisältyy koko ihmiselämän tunnekirjo. Todella säkenöivää älykkyyttä.

• Sinä olet varmaan ollut ihan vahingossa jossain huonossa seurassa. Älä suutu noin pienistä. Minulla ainakin on ollut ihan hauskaa, siellä missä milloinkin olen seikkaillut.

Mutta minä olenkin ymmärtänyt löysätä vähän nutturaa.

• vastaa

Mun pipo ei ole ollut kiree koskaan nutturasta puhumattakaan. Osaan kyllä pitää ja päästää. Joskus vaan nyppii kaikkitietävät ihmiset lässytyksineen. Rajoittunutta meininkiä

• vastaa kirjoitti:

Mun pipo ei ole ollut kiree koskaan nutturasta puhumattakaan. Osaan kyllä pitää ja päästää. Joskus vaan nyppii kaikkitietävät ihmiset lässytyksineen. Rajoittunutta meininkiä

Me kaikki ihmiset olemme erilaisia. Itse olen aika uusi täällä ja olen hyvin positiivisesti yllättynyt, oma ennakkoluuloni oli väärä. Olin aivan varma, etten sovi tähän porukkaan.

Itse keskustelen hyvin mielelläni vakavista asioista ja pohdin mielelläni toisten kanssa yhdessä syvällisiä ja filosofisia ajatuksia ja sitäkin olen täällä usein saanut tehdä. Jos joku on sitä mieltä, että hän tietää jostain asiasta kaiken, hän saa pitää kuvitalmansa minun puolestani, en väitä vastaan.

Oletko kauankin pyörinyt palstalla ja onko tuo, rajoittunut meininki, mielipiteesi jo hyvinkin pitkäaikaisesta kokemuksestasi? Minä tykkään itse käyttää huumoria ja en ota nokkiini itseenikään kohdistuvasta pienestä ivasta. Aina ei kukaan kuitenkaan jaksa olla se itse aurinkoisuus, ja jokin harmittaa silloin. Mutta yritä nyt vaan rohkeasti taplata tyylilläsi, jokaisella on oikeus olla oma itsensä tai roolihahmonsa täällä. Ja olen hyvin pahoillani, jos sinua on oikeasti loukattu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5088
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      153
      5063
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4752
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3044
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2763
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2204
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2178
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      42
      1997
    9. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      41
      1798
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1568
    Aihe