Tuntemissani skorpioneissa on paljon hyviä puolia. Skopujen upeita ominaisuuksia ovat mielestäni esim.
- musta huumorintaju ja ironia
- älykkyys
- hyvät keskustelutaidot ja sanavalmius
- täydellinen lojaalius ystäviään kohtaan. skorpionit ovat aina valmiita auttamaan niitä ihmisiä, jotka ovat heille tärkeitä
- tunnollisuus ja ahkeruus
Mutta huonojakin puolia teissä skorpioneissa varmasti on ja niitä haluaisinkin kuulla teidän omasta suustanne.
Eli sana on vapaa kaikilla skorpioneilla. Allekirjoitatteko nuo listaamani hyvät ominaisuudet? Entä mitä huonoja ominaisuuksia teissä mielestänne on?
Hyvää/huonoa?
25
5291
Vastaukset
- Tumma skopu
En nyt tiedä noista listaamistasi hyvistä ominaisuuksista...kyllä kai ne vois muhun vaikka sopiakin.
Huonoja puolia? Onhan niitä. Olen oikukas ja omistushaluinen ja siksi aika huono seurustelusuhteissa. Musta saa hyvän ystävän mutta huonon tyttöystävän. Oon myös joskus tosi ajattelematon ja sitten kun jälkeenpäin tajuan tehneeni väärin niin se virheen myöntäminen ja esim. anteeks pyytäminen tuottavat mulle ylivoimaisia ongelmia. Olen myös liian ylpeä. En mikään nenä pystyssä kulkeva prinsessa, mutta kuitenkin liian ylpeä. Ylpeys ei vaan yksinkertaisesti anna periksi niissä tilanteissa missä multa vaadittaisiin sitä joustoa.- sen verran
Sen verran sanoisin, että tunnistin itseni, tai siis nuoremman itseni, kommentistasi koskien skopujen anteeksi pyytämisen vaikeutta ja ylpeyttä. Lohdutuksena haluaisin sanoa, että elämänkokemuksen myötä sitä skoputkin oppivat nöyrtymään. Nykyään osaan jopa pyytää anteeksi tekemiäni virheitä, eikä tee tiukkaakaan.
- skorppionitar*
sen verran kirjoitti:
Sen verran sanoisin, että tunnistin itseni, tai siis nuoremman itseni, kommentistasi koskien skopujen anteeksi pyytämisen vaikeutta ja ylpeyttä. Lohdutuksena haluaisin sanoa, että elämänkokemuksen myötä sitä skoputkin oppivat nöyrtymään. Nykyään osaan jopa pyytää anteeksi tekemiäni virheitä, eikä tee tiukkaakaan.
olin itse myös nuorempana oikea tuittupää mutta kun tulee ikää enempi niin kyllä tasaantuu, " jos ei elämä muuta opeta ,niin kävelemään ja hiljaa"
- vm-65
itse lisäisin vielä että tarttuva innostus, saan helposti kanssaihmiset innostumaan vastahakoisestakin tehtävästä, kun vaan tarpeeksi motivoi ja puhuu hyviä asioita asian suhteen.
Huonoja puolia ehdottomasti täydellinen vetäytyminen pois sosiaalisista kuvioista, joka voi kestää päivästä kahteen viikkoonkin! ja vielä ilman selityksiä, kyllä sitten jälkeenpäin kerron ettei kyse ole heistä, vaan minusta. Ja ystävät sitten yrittävät parhaansa mukaan ymmärtää;)- Kuules tätä!
Minä tiedän että olet nyt astumassa omaan etsikkoaikaasi, jonka aikana teet oman aikuistumistehtäväsi ja jonka jälkeen olet kasvanut ihmisenä valtavan paljon enemmän.
Tuo täydellinen vetäytyminen pois sosiaalisista kuvioista on oire siitä.
Olen itse käynyt läpi ihan saman ja se alkoi juuri tuolla tavalla ja kesti noin seitsemän vuotta! Eräässä vaiheessa olin lähes vuoden pois sosiaalisista kuvioista (vaikka ihmisiä olikin välillä ympärillä.) Onneksi olkoon vain, jotkut skorpionit eivät saa koskaan tehdä tuollaista kasvuvaihetta vaan jäävät "lapsen" tasolle loppuelämäksi ja taas jotkut skorpionit joutuvat käymään läpi sitä tehtäväänsä koko loppuelämänsä.
Toivottavasti sinä pystyt käymään oman kasvuvaiheesi läpi ilman suurempia ongelmia ja opit ymmärtämään itseäsi ja muita suhteessa ympäröivään maailmaan paljon paremmin.
Sitä en tiedä kuinka kauan sinulla on tuo käytös oirehtinut, eli milloin se on alkanut. Jos se on alkanut jo kauan aikaa sitten, niin ehkä minä olen sinulle sitten se joka kertoo mikä sinua odottaa ja mitä sinun tulee odottaan (minullakin oli eräs sellainen täysin tuntematon henkilö joka kertoi tämän ettei kannata pyristellä vastaan niinkuin lapsi vaan antaa kerrankin maailman antaa soljua lävitseen. Ainoastaan skorpioneilla on tuo mahdollisuus ja muissa merkeissä syntyneet astrologit eivät tuota tunnista!) - änimöl
Kuules tätä! kirjoitti:
Minä tiedän että olet nyt astumassa omaan etsikkoaikaasi, jonka aikana teet oman aikuistumistehtäväsi ja jonka jälkeen olet kasvanut ihmisenä valtavan paljon enemmän.
Tuo täydellinen vetäytyminen pois sosiaalisista kuvioista on oire siitä.
Olen itse käynyt läpi ihan saman ja se alkoi juuri tuolla tavalla ja kesti noin seitsemän vuotta! Eräässä vaiheessa olin lähes vuoden pois sosiaalisista kuvioista (vaikka ihmisiä olikin välillä ympärillä.) Onneksi olkoon vain, jotkut skorpionit eivät saa koskaan tehdä tuollaista kasvuvaihetta vaan jäävät "lapsen" tasolle loppuelämäksi ja taas jotkut skorpionit joutuvat käymään läpi sitä tehtäväänsä koko loppuelämänsä.
Toivottavasti sinä pystyt käymään oman kasvuvaiheesi läpi ilman suurempia ongelmia ja opit ymmärtämään itseäsi ja muita suhteessa ympäröivään maailmaan paljon paremmin.
Sitä en tiedä kuinka kauan sinulla on tuo käytös oirehtinut, eli milloin se on alkanut. Jos se on alkanut jo kauan aikaa sitten, niin ehkä minä olen sinulle sitten se joka kertoo mikä sinua odottaa ja mitä sinun tulee odottaan (minullakin oli eräs sellainen täysin tuntematon henkilö joka kertoi tämän ettei kannata pyristellä vastaan niinkuin lapsi vaan antaa kerrankin maailman antaa soljua lävitseen. Ainoastaan skorpioneilla on tuo mahdollisuus ja muissa merkeissä syntyneet astrologit eivät tuota tunnista!)Että se elämä on kuolemista ja silleen, mutta osaatko kertoa, minä nimittäin tarvitsen neuvoa...:
Kun sanon naiselleni, että tee minulle mitä haluan, niin hän ei tiedä miten. Haluan hänen herättävän minun intohimoni, mutta tunnen että joudun uhrautumaan ja taistelemaan hänen itsetuntonsa hyväksi vielä kuinka pitkään.... En tiedä, mutta itkettää koska en ole itsekään niin suuri "voimakeppi". Haluan antautumista. Hän ei uskalla tulla ulos. Hänelle on käynyt huonoja asioita miesten kanssa ja en tiedä jaksanko. Pitääkö minun päästää hänestä irti ja niin hän pimeeseen koska on niin rakastunut minuun... - antautuminen sun
änimöl kirjoitti:
Että se elämä on kuolemista ja silleen, mutta osaatko kertoa, minä nimittäin tarvitsen neuvoa...:
Kun sanon naiselleni, että tee minulle mitä haluan, niin hän ei tiedä miten. Haluan hänen herättävän minun intohimoni, mutta tunnen että joudun uhrautumaan ja taistelemaan hänen itsetuntonsa hyväksi vielä kuinka pitkään.... En tiedä, mutta itkettää koska en ole itsekään niin suuri "voimakeppi". Haluan antautumista. Hän ei uskalla tulla ulos. Hänelle on käynyt huonoja asioita miesten kanssa ja en tiedä jaksanko. Pitääkö minun päästää hänestä irti ja niin hän pimeeseen koska on niin rakastunut minuun...tapauksessa tarkoittaa?
- änimöl
antautuminen sun kirjoitti:
tapauksessa tarkoittaa?
Mun kohdallani se on vain, että hän osaisi pistää itsensä minun kenkiini ja tajuta että mulle kelpais joku jännitys tähän elämään eikä aina vaan sama paska arki. Mä olen sekaisin enkä voi odottaa kenenkään tajuavan sitä miten turhautuneeks mä tulen ihmisten seurassa yleensäkin... Olen siis sosiaalivammainen ja en uskalla sanoa asioita tilanteissa joissa pitäis sillä ei minullekaan uskalleta sanoa mitään, koska olen niin herkkäluuloinen ja en luota ihmisiin ja olen vielä niinkin suora ja ihmiset tiedostaa sen jo viidenkymmen metrin päästä. Nytkin vain puhun jotain jokapäiväistä paskaa josta jotkut saattavat olla kiinnostuneita mutta jokapäiväinen... hmmm...
Ainoa asia mistä osaan heittää läppää on ironinen vittuilu sen takia koska ihmiset eivät ole rehellisiä ja huomaan sen missä tahansa tapauksessa, koska olen opetellut analysoimaan eleitä jo ala-asteesta asti koska sieltä lähtien minusta tehtiin sosiaalivammainen sekopää. Joten ehkä ostan moottoripyörän ja aajan sen kahtasataa niin kauan ku tulee seinä tai jokin muu vastaan... Mutta kun ei... täytyy antaa tämän sairaan yhteiskunnan elää rauhassa... Tai ehkä musta tulee palkkamurhaaja... Äh älä vastaa tähän kakkaan. - kysyä..
änimöl kirjoitti:
Mun kohdallani se on vain, että hän osaisi pistää itsensä minun kenkiini ja tajuta että mulle kelpais joku jännitys tähän elämään eikä aina vaan sama paska arki. Mä olen sekaisin enkä voi odottaa kenenkään tajuavan sitä miten turhautuneeks mä tulen ihmisten seurassa yleensäkin... Olen siis sosiaalivammainen ja en uskalla sanoa asioita tilanteissa joissa pitäis sillä ei minullekaan uskalleta sanoa mitään, koska olen niin herkkäluuloinen ja en luota ihmisiin ja olen vielä niinkin suora ja ihmiset tiedostaa sen jo viidenkymmen metrin päästä. Nytkin vain puhun jotain jokapäiväistä paskaa josta jotkut saattavat olla kiinnostuneita mutta jokapäiväinen... hmmm...
Ainoa asia mistä osaan heittää läppää on ironinen vittuilu sen takia koska ihmiset eivät ole rehellisiä ja huomaan sen missä tahansa tapauksessa, koska olen opetellut analysoimaan eleitä jo ala-asteesta asti koska sieltä lähtien minusta tehtiin sosiaalivammainen sekopää. Joten ehkä ostan moottoripyörän ja aajan sen kahtasataa niin kauan ku tulee seinä tai jokin muu vastaan... Mutta kun ei... täytyy antaa tämän sairaan yhteiskunnan elää rauhassa... Tai ehkä musta tulee palkkamurhaaja... Äh älä vastaa tähän kakkaan...minkä ikäinen olet..siis suurinpiirtein.. 20-30, 30-40, vai 40-60..
Ajattelin vaan.. että ikäkin voi vaikuttaa elämän ja toisten ihmisten kokemiseen... - kysyä..
änimöl kirjoitti:
Ainoa asia mistä osaan heittää läppää on ironinen vittuilu sen takia koska ihmiset eivät ole rehellisiä ja huomaan sen missä tahansa tapauksessa, koska olen opetellut analysoimaan eleitä jo ala-asteesta asti koska sieltä lähtien minusta tehtiin sosiaalivammainen sekopää. Joten ehkä ostan moottoripyörän ja aajan sen kahtasataa niin kauan ku tulee seinä tai jokin muu vastaan... Mutta kun ei... täytyy antaa tämän sairaan yhteiskunnan elää rauhassa... Tai ehkä musta tulee palkkamurhaaja... Äh älä vastaa tähän kakkaan...minkä ikäinen olet..siis suurinpiirtein.. 20-30, 30-40, vai 40-60..
Ajattelin vaan.. että ikäkin voi vaikuttaa elämän ja toisten ihmisten kokemiseen... - änimöl
kysyä.. kirjoitti:
..minkä ikäinen olet..siis suurinpiirtein.. 20-30, 30-40, vai 40-60..
Ajattelin vaan.. että ikäkin voi vaikuttaa elämän ja toisten ihmisten kokemiseen...niin... no ja sitäpaitsi nyt mul on paljon parempi fiilis... Olin vaan vähän hukassa.
Ehkä yleensäkin sen takia kun mul on liikaa tietoa päässä ja se on vaikea monille sulattaa, siis se tieto kuin helposti mä opin ihmisistä sen kun ne ne puhuu paskaa ja parempi ois vaan jos en tietäis... - mä en tienny
änimöl kirjoitti:
niin... no ja sitäpaitsi nyt mul on paljon parempi fiilis... Olin vaan vähän hukassa.
Ehkä yleensäkin sen takia kun mul on liikaa tietoa päässä ja se on vaikea monille sulattaa, siis se tieto kuin helposti mä opin ihmisistä sen kun ne ne puhuu paskaa ja parempi ois vaan jos en tietäis...että olet skorppari...no se selittää paljon.
- vuosimallia 65
Juu, toi yksinäisyyteen vetäytyminen on tuttua, ja eräänlainen arkuus kertoa omista tunteista, varsinkin nuorempana, nykyään helpompaa... Muita huonoja puolia on joskus turhankin piikikkäät vastaukset, se että päästelen sammakoita suustani, siis en aina ajattele mitä sanon ja miten, loukkaan siis tahtomattani. Herkästi loukkaantuvakin olen varsinkin tunne asioissa. Ja sitten toi ehdottomuus, jos joku pettää luottamukseni niin anteeksi antaminen on vaikeaa.
- akkauuno
Kun skorppioonimies rakastuu tulisesti,se myös suojelee rakastettuaan tulisesti....Sen voi toinen kokea hyvänä tai hunona asiana,riippuen toisen omasta luonteesta.
- leonaaras
Omasta kokemuksesta voin sanoa että skorpiooni mies on äärettömän mustasukkainen ja takertuva, vielä senkin jälkeen kun on ero tullu...
- DarkFly
kyllä löydän itsestäni nuo hyvät puolet.
Huonoina puolina mainitsen itsestäni:
- mustasukkaisuus
- katkeruus
- ns. mykkäkoulu, jos olen mielestäni puhunut liikaa
- kärsimätön
- pistävät kommentit jos sille päälle satun :D
Jotai tuollaista :) - \../
itse olen skorppari ja olen huomannut että muistakin skorppareista löytynee samoja puolia...
-mustasukkaisuus
-riippuvaisuus tai välinpitämättömyys!
-itsepäisyys
huolehtivaisuus
hetkessä eläminen
rohkeus
halu pitää kiinni omastaan!- Neiti-Skorppari vm.72
Taidan itse olla juuri tuossa erakoitumistilassa... Huolestuttaa, mutta kuitenkaan en asian eteen mitään tee, vaan olla möllötän omissa oloissani ;)
Töissä olen kyllä ihmisten kanssa tekemisissä, mutta vapaa-aikani vietän sujuvasti omassa kotona, lähinnä neljän seinän sisällä. Ja tätä on jatkunut kolmatta vuotta :)
Aika ajoin iskostuu mieleen, että "prkl, hanki itselles elämä!" mutta sitten sitä kuitenkin jatkaa samaa latua ylhäisessä yksinäisyydessään. En ole vielä oivaltanut, onko se Elämän hankkiminen yhteiskunnan asettaman normin tiedostamatontakin tavoittelua vai omaa haluani...
Mutta asiaan:
-mustis
-tuittu!
-oikukas
-minä itte! (huono pyytään apua)
-kärsivallisyyden puute
-itsepäinen
-ylpeä
-joko sata lasissa tai kuin täi tervassa
älykäs
rohkea (joskus myös tyhmänrohkea)
lojaali
huolehtivainen
tunnollinen
syvällinen
epäileväinen - pystyn
Neiti-Skorppari vm.72 kirjoitti:
Taidan itse olla juuri tuossa erakoitumistilassa... Huolestuttaa, mutta kuitenkaan en asian eteen mitään tee, vaan olla möllötän omissa oloissani ;)
Töissä olen kyllä ihmisten kanssa tekemisissä, mutta vapaa-aikani vietän sujuvasti omassa kotona, lähinnä neljän seinän sisällä. Ja tätä on jatkunut kolmatta vuotta :)
Aika ajoin iskostuu mieleen, että "prkl, hanki itselles elämä!" mutta sitten sitä kuitenkin jatkaa samaa latua ylhäisessä yksinäisyydessään. En ole vielä oivaltanut, onko se Elämän hankkiminen yhteiskunnan asettaman normin tiedostamatontakin tavoittelua vai omaa haluani...
Mutta asiaan:
-mustis
-tuittu!
-oikukas
-minä itte! (huono pyytään apua)
-kärsivallisyyden puute
-itsepäinen
-ylpeä
-joko sata lasissa tai kuin täi tervassa
älykäs
rohkea (joskus myös tyhmänrohkea)
lojaali
huolehtivainen
tunnollinen
syvällinen
epäileväinenallekirjoittamaan...
Mulla vähän samantyylistä menossa...Aikoinani olin kovakin menemään mutta nykyisin viihdyn todella hyvin itseksenikin.Sitä eivät kaikki oikein sulata ja ymmärrä.Tunne siitä että pitäis hankkia "elämä" vain koska muut sitä odottavat pyörii välillä mielessä.
Tunnistin myös noissa muissa jutuissa itseni...
-joskus aika musta-valkoinen ajatusmaailma...jos koen olevani oikeassa jossain asiassa
-piikikäs
-joskus itsekäskin
-hyökkään helposti jos koen olevani alakynnessä
-ileisesti muiden mielestä aika voimakas luonne mutta ne jotka minut tuntevat tietävät että olen aika herkkä...piilotan sen vain yleensä muilta.
-luen helposti ihmisiä,se taito on saanut useammat ihmiset hämilleen,useinkin
-uskollinen
-rakastan täysillä ja pyyteettömästi
-lähimmät ihmiset todella tärkeitä ja heitä puolustan henkeen ja vereen
-loukkauksia en unohda helposti...anteeksi voin antaa mutten unohda
-kritiikkiä en kestä kovin hyvin...tai ainakin saan nieleskellä hetken ja sitten voin olla valmis hyväksymään sen
-ahkera
-taiteellinen
-pitkä pinna monissa asioissa...jos ne kiinnostaa
-en siedä petollisuutta
-pihi tietyllä tapaa...mutta sitten saatan tuhlata johonkin helposti
-sanotaan että kaloilla ja skorppareilla on taipumusta alkoholismiin...no sitä mulla ei ole,onneksi
-tykkään ratkoa ongelmia
-muisti on loistava
-väsyneenä ja nälkäisenä voin olla todella kiukkuinen
-elän pitkässä parisuhteessa ja arvostan yli kaiken puolisoni rehellisyyttä ja omistautumista meille...seksin sanotaan olevan äärimmäisen tärkeää skorpparille...ja myönnän että aikaajoin olen aika kyltymätön mutta se ei todellakaan ole asia joka maailmaa pyörittää
-omistan vain muutamia todella hyviä ystäviä...en oikein jaksa pitää yllä sellaisia "hyvän päivän" tuttavuuksia...
-tarvitsen omaa aikaa ja tilaa aika ajoin
-välillä taas tarvitsen paljon hellyyttä ja rakkautta ja kuulla sen kuinka minua tarvitaan tai rakastetaan...mutta kukapa ei...
Tuli aika sekavaa sepustusta...meissä skorppareissa on paljon hyvää ja myöskin niitä negatiivisia piirteitä.Mutta näinhän se aina on...
Itselle on sanottu usein etten ole kaikista tyypillisin skorppari mutta silti usein tunnistan näitä negatiivisiakin piirteitä itsessäni ja joskus inhoan niitä.
Mutta se jos joku pitää paikkaansa että skorppari luo aina jotain uutta pahasta ja nousee kuin feeniks-lintu tuhkasta (johon meitä usein verrataankin...siis feeniks.lintuun).
Muistaakseni olen lukenut myös kahdenlaisista skorppareista...toisista tulee niitä helposti katkeroituvia ja pahansuopeita ja ilkeitä ihmisiä koska ei osaa selvittää tunteitaan vaan yrittää tukahduttaa kaikki.Ja toiset sitten omaavat kyvyn puhua ja selittää ja analysoida itseään ja tunteitaan todella hyvin ja heistä ei sitten tule niitä katkeria tyyppejä...mutta sekin on niin tapahtumista ja elämästä ja koetuista asioista kiinni.Huomaan vain itse ajattelevani monista asioista tosi loogisesti...vaikka ne olis asioita joiden pitäis satuttaa tai vaikka kauhistuttaa niin osaan ajatella ne jotenkin eri näkökulmista.
En tiedä...väsymys iskee joten kirjoitan todella sekavasti ja pompin asiasta toiseen...mutta toivottavasti joku sai jotain selvää tästä.
- huonot puolet
Huonot
- En pyydä apua, vaikka sitä tarvitsisinkin
- En muistuta toisia lupauksistaan, vaan olen vain pettynyt
- Pahoitan mieleni helposti, jos puoliso unohtaa jonkin asian
- Sanon ilkeästi suuttuessani
- Omistushaluinen
- Kerään kiukkua kauan ja sitten suutun noin kerran puolessa vuodessa, puran kerralla kaikki
- Välillä tulee noita erakko-kausia
- Ujo
Hyvät
Puolustan rakkaita viimeiseen asti
Uskon ihmisistä hyvää
Uskollinen
Rakastava
Hellijä ja halailija
Hoivaaja
Autan aina läheisiäni
Rakastan ehdoitta
Huumorintajuinen, vaikkakin huumori on aika omaperäistä
Iloinen- vaakanainen
...rehelisestä vastaksesta, tunnistan rakastamani skorpionin piirteet. Olisin toivonut skorpionin kertovan minulle itse luonteenpiirteistään, mutta se ilmeisesti on useimmille skorpioneille vaikeaa?
- zkorp
vaakanainen kirjoitti:
...rehelisestä vastaksesta, tunnistan rakastamani skorpionin piirteet. Olisin toivonut skorpionin kertovan minulle itse luonteenpiirteistään, mutta se ilmeisesti on useimmille skorpioneille vaikeaa?
Kyllä, koska:
-skopu pyrkii totuudellisuuteen (mitä tärkeämpi asia, sitä armottomammin siihen pyritään)
-skopu käsittää että itsearvio on aina subjektiivinen, siis epäluotettava
Puheet on puheita. - tottaa
ainakin herra ravun mielestä... juuri näin...
- tottaa,
ainakin herra ravun mielestä... juuri näin...
- Ryby
allekirjoitan nuo luonteenpiirteet itselleni, mutta onhan minussa vikojakin;)
Pyrin monessa asiassa täydellisyyteen, ja kun en onnistu, niin kamala itkuhan siitä syntyy.
Olen hedonisti, boheemi maailmanparantaja, nousevana jousimiehenä;)
Ja kun henkisesti menee syvissä vesissä, ei muilla ole asiaa siihen, muuten kyllä intensiivisesti huomioin kanssaihmiset.
Ja tuo ihana erakkomaisuus, mulle ominta, mutta kaverit on ihan pihalla..
Meitä on moneksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982