Juhannusaattona rv 35 4 keisarinleikkaukella. Leikkaus jouduttiin tehdä, koska raskausmyrkytys vahvistui. Pieni prinsessa painoi 2270g ja pituutta oli 45 cm ja pikku prinssin mitat olivat 2375g ja 45 cm. Sain vaavit 6 päivän ikäisenä kotiin ja nyt hoidellaan miehen kanssa vauvoja onnellisina täällä kotosalla. Pikkuisen pieniä vaivaavat vatsakivut, muuten ovat terveitä.
Prinsessa ja prinssi syntyivät
7
1795
Vastaukset
- Toinen tuplamami
Onnea oikein paljon. Mulla on kanssa tyttö ja poika kaksoset, tosin ovat jo kohta 2- vuotiaita. Syntyivät rv 34 3. Siintä se kasosarki alkaapi...
- gfufkflvöigli
Sydämelliset onnittelut kaksosten syntymän johdosta! Ihana kuulla, että kaikki meni hyvin ja saitte vauvat noin pian kotiin! Voimia, rakkautta ja jaksamista vauva-arkeen!
Itse vielä odottelen pientä prinssiä ja prinsessaa syntyväksi (viikkoja 29). - Kaksostyttöjen äiti
ONNEA OIKEIN PALJON :) ja voimia..sitä yllättävästi tulette tarvitsemaan :)
Itsellä on kaksotytöt jotka syntyivät laskettuna päivänä 1.1.07 ja poika joka täytti tyttöjen syntymän jälkeen seuraavana päivänä eli 2.1.07 2-vuotta..touhua ja tohinaa riittää mutta yhtään päivää en antaisi pois :)
Nauttikaa lapsistanne ja muistakaa myös pitää parisuhdetta yllä ;) Paljon onnea pienistä
- -äiti-
onnea, onnea vaan... :)
- Suomalaisäiti
Wau - ihanko oikein kuninkaallisia! Minkä maalainen ISÄ mahtaa olla?
- elämän hienointa aikaa
onneks olkoon!
meillä meni vauva-aika tosi hyvin tarkalla, ja
reilulla yhteispelillä, toisella oli koliikkia,
mutta aina 45 min. klo 19.30-20.15
vuorot jääkaapin ovessa että paljonko kumpikin on syönyt jne. rankkaa mutta ihanaa
koulu ikä onkin sitten myös ihkuu ja ihanaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874