hei kaikille.
etsin tietoa feng shuista ja löysin muun muuassa yhdeltä sivulta tuollaisen tekstin. olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa minulle mikä on minun kiinalainen syntymävuoteni kun olen oikeasti syntynyt 6.4.1982 eli olen oinas länsimaisessa horoskoopissani. en löytänyt mistään tietoa. tietäisikö joku.
Oman Kua-numerosi avulla saat selville omat suotuisat ilmansuuntasi.
Kua-numero lasketaan seuraavasti:
Laske yhteen kiinalaisen syntymävuotesi kaksi viimeistä numeroa.
Jos saatu luku on suurempi kuin kymmenen, jatka yhteenlaskua
yksinumeroiseksi.
feng-shui apua
avuton82
2
1346
Vastaukset
- horokooppi hullu
Terve!!
Kävin kurkkaamassa kiinalaisen horoskooppisi ja saan nyt ilolla kertoa että olet koira . - samaa tsekkaillut
Taisit olla nicehousen sivuilla. Samalla asialla seikkailin itsekin. Kiinalainen vuosi on ilmeisimmin sama kuin länsimainen, vuosi tosin vaihtuu eri aikaan, tammi-helmikuun paikkeilla. Jos siis olet syntynyt alkuvuodesta, tee lisätarkistuksia. Itse putosin numeron laskennassa kärryiltä siinä vaiheessa kun vitosesta tulikin kasi ... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151