Saako kuinka maksuaikaa??Gredit24 ei halua neuvotella maksusuunnitelmasta vaikka monen muu vippivirman nettisivuuilla lukee että tee ajoissa maksusuunnitelma..Mitkä firmat muuten tekee maksusuunnitelmia???
KIITOS JOS VIITTIT VASTATA ASIALLISESTI...
Kokemuksia OK perinnästä...
9
4240
Vastaukset
- Melkein
Kyl suurinosa kaikista vippi ja perintäfirmoista tekee sopimuksen ku selittää vaan tilanteen niille. kyl mulla ainakin ymmärsi, en tie silti uusista paikoista ku en ole vuoteen vippiä ottanut enkä ota. olin niin posessa niiden kanssa että pankkiin joutu menee takaajat mukana ja lainaa 4000€.. ei kannata, voin ihan neuvoksi kaikil kertoa ketä lukee.. onhan se hienoa et rahaa on mut, sit ku pitäs takas maksaa kaikkia ni voi voi.. noh koittakaa kaikki selvitä jos ootte posessa ni rohkeasti vaan sanaa jollekin ketä auttais(ei siis mikään muu vippifirma =) ) ja lainat maksuu, ja sit lyhentää vaan yhtä isompaa kun se sit on maksettu ni sit luulen et ei enää ikinä halua edes kuulla sanaa: Vippi. Hyvää kesää!
- Masapa
Miten jos haluaa tehdä maksusuunnitelman, niin voiko sellaisen tehdä vaikkei vielä ole mennyt perintään tai välttämättä edes tullut maksumuistutusta vai pitääkö odottaa että saatava menee perintään? Svealle olisi muutama vippi erääntynyt. Olen vasta päässyt töihin ja maksaisin kyllä vippilaskut pois sitä mukaa kun tiliä tulee, mutta se palkkakin pitää ensin ansaita ennen kuin tilipäivä koittaa ja se on vasta kuun viimeinen päivä..
- ok ookoo
OK:n kanssa voi hyvin neuvotella ja ylivoimaisesti toiseksi paras aktiv capitalin jälkeen, sen sijaan intrum ja svea vaikeampia varsinkin intrum.
- ......
saanut parhaimman kohtelun sveasta. Ja muistakin saa 6kk maksusuunnitelman. Ok-perintä on taas myöntänyt ainoastaa 3kk maksusuunnitelman.
- vaan
...... kirjoitti:
saanut parhaimman kohtelun sveasta. Ja muistakin saa 6kk maksusuunnitelman. Ok-perintä on taas myöntänyt ainoastaa 3kk maksusuunnitelman.
Heippa!
Joo, itse otin yhteyttä ok-perintään juuri eilen heidän nettisivujen kautta ja pyysin eräpäivän siirtoa, tämän kuun loppuun. Melkein samantien tuli vastaus ja ehdotti maksusuunnitelmaa erissä et 280 e jaettais viiteen erään. Joista eka erä pitää maksaa kuun puolessa välissä. Oon just vaihtanu työpaikkaa ja rahaa on tulossa tästä johtuen vasta kuun lopussa. Pyysin sitten ekaa erää pienemmäksi ja loput vastaavasti isommaksi. 30 e tulee tästä lisäkulua, mutta se on pientä siihen verrattuna mitä kulut olis ilman tätä suunnitelmaa. Eli ota rohkeesti yhteyttä, vaikka s-postilla (tää on muuten hieno palvelu, mikä muilta perintätoimistoilta puuttuu)Kyllä ne on siellä joustavia. Niinkun y - keskustelu
vaan kirjoitti:
Heippa!
Joo, itse otin yhteyttä ok-perintään juuri eilen heidän nettisivujen kautta ja pyysin eräpäivän siirtoa, tämän kuun loppuun. Melkein samantien tuli vastaus ja ehdotti maksusuunnitelmaa erissä et 280 e jaettais viiteen erään. Joista eka erä pitää maksaa kuun puolessa välissä. Oon just vaihtanu työpaikkaa ja rahaa on tulossa tästä johtuen vasta kuun lopussa. Pyysin sitten ekaa erää pienemmäksi ja loput vastaavasti isommaksi. 30 e tulee tästä lisäkulua, mutta se on pientä siihen verrattuna mitä kulut olis ilman tätä suunnitelmaa. Eli ota rohkeesti yhteyttä, vaikka s-postilla (tää on muuten hieno palvelu, mikä muilta perintätoimistoilta puuttuu)Kyllä ne on siellä joustavia. Niinkun yperintätoimistohen paremmuudesta. Näköjään suurin kriteeri on se että miten pitkään persaukiset saavat vetkuteltua maksujaan.
- persaukinen
keskustelu kirjoitti:
perintätoimistohen paremmuudesta. Näköjään suurin kriteeri on se että miten pitkään persaukiset saavat vetkuteltua maksujaan.
Hei sinä muitten kyttääjä jos omat asiat on noin hyvin hanskassa,ni mitä teet tällä palstalla kyttäämässä persaukisten viestejä jos elämäsi on noin tylsää ni kiipeä puuhuun ja ota naru mukaan ja muista sitoa toinen pää puuhun.
- hähhhäää
persaukinen kirjoitti:
Hei sinä muitten kyttääjä jos omat asiat on noin hyvin hanskassa,ni mitä teet tällä palstalla kyttäämässä persaukisten viestejä jos elämäsi on noin tylsää ni kiipeä puuhuun ja ota naru mukaan ja muista sitoa toinen pää puuhun.
se on ihanaa lukea teidän persaukisten rutinoita !
Oooh yeaahhh ! - yksi persaukinen vaan
hähhhäää kirjoitti:
se on ihanaa lukea teidän persaukisten rutinoita !
Oooh yeaahhh !Olen moneen eri perintätoimistoon vallan tehnyt maksusuunnitelmat sähköpostilla.Kaikille on käynyt, jopa yhdetä perintätoimistolta oli tullut jo toinen maksumuistutus ,ja lasku viikon myöhässä ,silti sain maksusuunnitelman vielä tehtyä.Kaikki perintä toimistot eivät ota maksuunnitelma - /käsittelymaksuja 30€,vaan muutaman euron/10-15€.Ok perintä on niitä harvoja joille käy maksu monessa erässä,paljon riippuu silti maksun suuruudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402989Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332807100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482443Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452111Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212024Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581790- 441697
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371550- 451473
- 261321