gew valtaa mielenne kullalla

qew112211

kun mä sain jo jedimestarinki käännytettyä me tehtiin yks sopimus sähkö postilla ja te ette saa tietää sitä no mä jatkan tässä valtaamista seuraavaks mä valtaaan MELINAN::: HA HA HA HA HA HASFYJtyky8ö7yö079äö-

7

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

      Taitaa tämä gay.. vai oliko se gew herra olla oikea koulukiusaajaa,kun herra ei pääse kiusaamaan kesäloma sesongin takia koulussa niin pitää vähän purkaa saastaa tänne nettikoneeseen,taitaa pojulla olla patoutumia kun ei pääse purkaamaan vihaansa kellekkään kun koulut on kiinni.
      Kerro olenko väärässä !?

      • MasterGormo

        tämä gay...tarkoitan Qew... on vai pikku-lapsi, joka uskaltaa rähinöidä netissä, koska mmuuten saisi lättyynsä, niin että lätisisi... Ja Veteranfan, minua alkoi kiinnostaa, kuinka vanha sinä oikeastaa olet? Voitko kertoa...?


      • Veteranfan
        MasterGormo kirjoitti:

        tämä gay...tarkoitan Qew... on vai pikku-lapsi, joka uskaltaa rähinöidä netissä, koska mmuuten saisi lättyynsä, niin että lätisisi... Ja Veteranfan, minua alkoi kiinnostaa, kuinka vanha sinä oikeastaa olet? Voitko kertoa...?

        Olen syntynyt vuonna jolloin ilmestyi legendaaristen yhtyeiden YES ja LED ZEPPELIN ensi albumit,samana vuonna sai ensi-iltansa teattereissa Sam Peckinpahin HURJA JOUKKO,ja tietysti astronautti Neil Armstrong kävi ensimmäisenä kuun kamaralle.
        Olen siis syntynyt v.1969 Toijalassa,asun nyttemmin Lohjalla,11 vuotiaasta asti olen ollut fani.


    • MasterGormo

      yrityksesi on toivoton... Ja et suinkaan vala mieliämme kullalla, vaan Pask*lla...

      • qew1121

        nyt sä se tajusit kaikki mielet täyttyy paskalla


      • KyleKatarn1987
        qew1121 kirjoitti:

        nyt sä se tajusit kaikki mielet täyttyy paskalla

        Koska sinä olet puheinesi niin uskomattoman täynnä p*skaa, että kaikki ympärilläolijat suorastaan hukkuvat siihen joka kerta kun sinä avaat suusi!!!


      • qew1121 kirjoitti:

        nyt sä se tajusit kaikki mielet täyttyy paskalla

        Tämän gew:n jutut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe