raskaana olevan sinkkunaisen haluttavuus

........

Ensinnäki olen itse onnelisesti avopuolison kanssa yhdessä,esikoista odotamme. Se miksi kysyn nyt teiltä tälläistä on että mieheni pitää minua entistä seksikkäämpänä nyt kun olen raskaana. Eli te sinkkunaiset jotka olette raskaana niin miten miehet suhtautuvat raskauteesi seksin kannalta? Mikäli tapaat mukavan miehen niin haluavatko he harrastaa seksiä kanssasi vaikka olet raskaana? Eli pitävätkö miehet teitä haluttavana,seksikkäänä?
Tämä kiinnostaa ihan vain siksi etten tiedä millaista olla raskaana oleva sinkkunainen joka etsii seuraa,niin ajattelin vain että miten miehet suhtautuvat tähän.... Nyt kiinnostaa vain kuulla näiden seuraa hakevien naisten ajatuksia asiasta,eikä sellaisten ihmisten jotka ovat raskaana mutteivät myöskään halua uutta kumppania...

21

3968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yh äippä

      En ihan varsinaisesti kuulu kohderyhmääsi koska olen jo äiti, mut joka tapauksessa olin koko raskausajan yksin niin ehkäpä vastaukseni sulle kelpaa... Elikkäs en koko raskausaikana löytänyt miestä joka olisi minua halunnut, exäni kyllä loppuraskaudesta kiinnostui uudelleen ja halusi kovasti, mut se loppui lapsen syntymään, joten ilmeisesti johtui raskaudesta... Uuden kumppanin löysin itselleni lapsen ollessa puoli vuotias, joten ainakin minun kohdallani piti odottaa lapsen syntymään asti

    • Penguin

      Kuinkakohan moni yksinodottaja hakee siinä tilanteessa seuraa, saatika seksiseuraa, äly hoi älä jätä! Itse olin yksinodottaja, ja kaikkein viimeisenä minulla oli mielessä vastakkaisen sukupuolen iskeminen... mutta kyllä yksi miespuolinen ystävä kiinnostui minusta, kosi, mutta minä en ollut valmis suhteeseen miehen kanssa kun olin raskaana toiselle ja suunnitelmissa oli jo rauhallinen elämä kahdestaan lapsen kanssa. Vauva nyt vuoden ja mies soittelee vielä silloin tällöin...

      • alkuperäinen...

        just toin Penguin asenne on niin yleinen: miksi ihmeessä raskaana oleva nainen hakisi seuraaa??Ihan kuin raskaana olevalla naisella ei olisi haluja tai ylipäätään läheisyyden tarvetta. Mielestäni on aivan luonnollista että raskaana oleva nainen ei pysäytä elämäänsä kun kuulee olevansa raskaana,vaan esim JOS haluaa niin myös etsii miestä rinnalle. Raskaana oleva nainen on aivan normaali nainen!!
        Ja yh äidille. Tarkoitin kysymykselläni myös niitä naisia jotka etsivät miestä raskauden aikana,mutteivat saa. Eli miehet ovat näköjään kokeneet raskauden huonona eivätkä siksi iske naista.. Eli kyllä meinasin niitäkin joille ei vain sitten löydy raskauden aikana miestä.
        Minua nyt näin vain kiinnostaa tämä että mitä miehet ylipäätään ajattelevat raskaana olevista sinkkunaisista.


      • sppp

        "minä minä minä" en etsinyt seuraa. Puhutko sä kaikkien suulla vai ? Miksei nainen raskaana ollessaan muka voisi haluta seksiseuraa? onhan raskauden aikanakin jopa tietty vaihe kun ne asiat kiinnostaa kovastikin. ja jos aiot sanoa tähän että raskaushan vie halut niin et selvästikkään tiedä että kaikki ihmiset on erilaisia ja tuntee eri tavalal, sanoo professori hajamielen yliopistoteokset mitä tahansa. Ja kun et kerran tiedä niin turha sunkaan olis lapsia hankkia kun niistäkään ei varmaan tule halutunlaisia.


      • sinkku

        Tulin raskaaksi vahingossa lyhyen suhteen aikana ja odotan lastani yksin. Ennen raskautta olin kova bilettämään, tosin en käyttänyt juuri koskaan alkoholia 2 annosta enempää illassa ja useimmiten olin jäävesilasi kädessä juhlimassa. No, raskaaksi tultua ei ole tullut edes mieleen lähteä bilettämään saati sitten miehiä iskemään. Ainakin minusta tuntuisi oudolta hakea seksiseuraa tai alkaa yrittämään iskeä miestä tilanteessa jossa odotan toiselle miehelle lasta, vaikkakin yksikseni sitä lasta odotankin.


      • .......
        sinkku kirjoitti:

        Tulin raskaaksi vahingossa lyhyen suhteen aikana ja odotan lastani yksin. Ennen raskautta olin kova bilettämään, tosin en käyttänyt juuri koskaan alkoholia 2 annosta enempää illassa ja useimmiten olin jäävesilasi kädessä juhlimassa. No, raskaaksi tultua ei ole tullut edes mieleen lähteä bilettämään saati sitten miehiä iskemään. Ainakin minusta tuntuisi oudolta hakea seksiseuraa tai alkaa yrittämään iskeä miestä tilanteessa jossa odotan toiselle miehelle lasta, vaikkakin yksikseni sitä lasta odotankin.

        kyllä,tämä on yksilökohtaista että joku hakee seuraa ja joku ei,mutta ei silti pidä lähteä ketään tuomitsemaan jos raskaana ollessaan haluaakin kummppanin rinnalle. Miksi ihmeessä monet nykyihmiset luulevat että raskaus on sairaus eikä silloin voi elää normaalisti,vaan elämän on pysähdyttävä. Tämä nyt hieman sivuaa aiheesta mutta olen monen raskaana olevan kuullut sanovan: en voi enää käydä ravintolassa syömässä kun siellä kaikkea mitä ei saa syödä raskaana ollessaan,en voi enää käydä hölkällä koska vauva alkaa pomppimaan mahassa,en voi etsiä kumppania koska olen raskaana,en voi enään käydä kavereiden kanssa missään(eihän se juominen ole pääasia...)
        hei ihan oikeest naiset nauttikaa elämästänne myös silloin kun olette raskaana. Ja jos on vähänkin sinkkunaisella tunne että haluaa miehen rinnalle,niin siitä vain sitä metsästämään,ties vaikka se oikea löytyisi raskaudesta huolimatta :)


      • dfgdfg
        ....... kirjoitti:

        kyllä,tämä on yksilökohtaista että joku hakee seuraa ja joku ei,mutta ei silti pidä lähteä ketään tuomitsemaan jos raskaana ollessaan haluaakin kummppanin rinnalle. Miksi ihmeessä monet nykyihmiset luulevat että raskaus on sairaus eikä silloin voi elää normaalisti,vaan elämän on pysähdyttävä. Tämä nyt hieman sivuaa aiheesta mutta olen monen raskaana olevan kuullut sanovan: en voi enää käydä ravintolassa syömässä kun siellä kaikkea mitä ei saa syödä raskaana ollessaan,en voi enää käydä hölkällä koska vauva alkaa pomppimaan mahassa,en voi etsiä kumppania koska olen raskaana,en voi enään käydä kavereiden kanssa missään(eihän se juominen ole pääasia...)
        hei ihan oikeest naiset nauttikaa elämästänne myös silloin kun olette raskaana. Ja jos on vähänkin sinkkunaisella tunne että haluaa miehen rinnalle,niin siitä vain sitä metsästämään,ties vaikka se oikea löytyisi raskaudesta huolimatta :)

        Totuus lienee kai siinä, ettei kovin usea mies katso raskaana olevaa naista 'sillä silmällä' koska uskovat tämän olevan jo varattu, koska vatsakin jo pystyssä. Ja harva mies kait haluaa toisen miehen lapsen isäksi.


      • Julia
        dfgdfg kirjoitti:

        Totuus lienee kai siinä, ettei kovin usea mies katso raskaana olevaa naista 'sillä silmällä' koska uskovat tämän olevan jo varattu, koska vatsakin jo pystyssä. Ja harva mies kait haluaa toisen miehen lapsen isäksi.

        Sen sanoo jo järkikin, kaikille muille paitsi ap:lle.


      • Toista odotteleva
        Julia kirjoitti:

        Sen sanoo jo järkikin, kaikille muille paitsi ap:lle.

        Minkä sanoo järkikin???

        Että raskaana olevaa naista ei kukaan halua? Kyllä minulla ainakin on aina miehiä ollu, myös raskaana. Kavereiden kanssa kävin ulkona ihan loppuvaiheessakin ja iskijöitä riitti. Kaipa se on ihmisestä kiinni. Minä olen sitä mieltä, että ei raskaana tarvii elämästä vieroittua. Ei raskaus ole sairaus! Eikä ainakaan tarttuva =)


      • Nimetön
        sppp kirjoitti:

        "minä minä minä" en etsinyt seuraa. Puhutko sä kaikkien suulla vai ? Miksei nainen raskaana ollessaan muka voisi haluta seksiseuraa? onhan raskauden aikanakin jopa tietty vaihe kun ne asiat kiinnostaa kovastikin. ja jos aiot sanoa tähän että raskaushan vie halut niin et selvästikkään tiedä että kaikki ihmiset on erilaisia ja tuntee eri tavalal, sanoo professori hajamielen yliopistoteokset mitä tahansa. Ja kun et kerran tiedä niin turha sunkaan olis lapsia hankkia kun niistäkään ei varmaan tule halutunlaisia.

        puhuin omasta puolestani, vetele sä vaan johtopäätöksiä miten tykkäät. Ajattele nyt vähän itsekkin jos esim. lehtipalstalla olisi ilmoitus "Raskaana oleva sinkku etsii satunnaista seksiseuraa..." olisiko mielestäsi normaalia, tai suvaittavaa? jokainen olkoon oma itsesnsä, mutta mielestäni ei kovinkaan hyvän moraalin rajoissa olevaa toimintaa


      • ..............
        alkuperäinen... kirjoitti:

        just toin Penguin asenne on niin yleinen: miksi ihmeessä raskaana oleva nainen hakisi seuraaa??Ihan kuin raskaana olevalla naisella ei olisi haluja tai ylipäätään läheisyyden tarvetta. Mielestäni on aivan luonnollista että raskaana oleva nainen ei pysäytä elämäänsä kun kuulee olevansa raskaana,vaan esim JOS haluaa niin myös etsii miestä rinnalle. Raskaana oleva nainen on aivan normaali nainen!!
        Ja yh äidille. Tarkoitin kysymykselläni myös niitä naisia jotka etsivät miestä raskauden aikana,mutteivat saa. Eli miehet ovat näköjään kokeneet raskauden huonona eivätkä siksi iske naista.. Eli kyllä meinasin niitäkin joille ei vain sitten löydy raskauden aikana miestä.
        Minua nyt näin vain kiinnostaa tämä että mitä miehet ylipäätään ajattelevat raskaana olevista sinkkunaisista.

        Niin no kuinka moni mies haluaa naisen joka odottaa lasta toiselle miehelle?? Ei varmaan kosintoja satele...


      • noh...
        sppp kirjoitti:

        "minä minä minä" en etsinyt seuraa. Puhutko sä kaikkien suulla vai ? Miksei nainen raskaana ollessaan muka voisi haluta seksiseuraa? onhan raskauden aikanakin jopa tietty vaihe kun ne asiat kiinnostaa kovastikin. ja jos aiot sanoa tähän että raskaushan vie halut niin et selvästikkään tiedä että kaikki ihmiset on erilaisia ja tuntee eri tavalal, sanoo professori hajamielen yliopistoteokset mitä tahansa. Ja kun et kerran tiedä niin turha sunkaan olis lapsia hankkia kun niistäkään ei varmaan tule halutunlaisia.

        Musta on aika oksettavaa jos raskaana oleva etsii seksiseuraa..


      • estoton(m)
        Nimetön kirjoitti:

        puhuin omasta puolestani, vetele sä vaan johtopäätöksiä miten tykkäät. Ajattele nyt vähän itsekkin jos esim. lehtipalstalla olisi ilmoitus "Raskaana oleva sinkku etsii satunnaista seksiseuraa..." olisiko mielestäsi normaalia, tai suvaittavaa? jokainen olkoon oma itsesnsä, mutta mielestäni ei kovinkaan hyvän moraalin rajoissa olevaa toimintaa

        mee nimetön vittuun. et varmana ole koskaan tavannut raskaana olevaa ihanaa naista. et näköjään ymmärrä mistään mitään


      • Anonyymi
        sinkku kirjoitti:

        Tulin raskaaksi vahingossa lyhyen suhteen aikana ja odotan lastani yksin. Ennen raskautta olin kova bilettämään, tosin en käyttänyt juuri koskaan alkoholia 2 annosta enempää illassa ja useimmiten olin jäävesilasi kädessä juhlimassa. No, raskaaksi tultua ei ole tullut edes mieleen lähteä bilettämään saati sitten miehiä iskemään. Ainakin minusta tuntuisi oudolta hakea seksiseuraa tai alkaa yrittämään iskeä miestä tilanteessa jossa odotan toiselle miehelle lasta, vaikkakin yksikseni sitä lasta odotankin.

        Raskaana oleva on seksikäs, eikä ole pelkoa raskaaksi tulosta. Joten seksiseuran löytyminen ollee aika helppoa.


    • Hempu

      Itse odotan yksin,mutta samalle miehelle kuin ekaakin,eli erosimme raskauden aikana. Minulle on tarjottu seksiä sekä hänen,että erään toisen toimesta. Minua ei kiinnosta harrastaa seksiä seksin vuoksi. Jos en tunne toista kohtaan mitään en alista itseäni saatika lastani mihinkään pökkimiseen....
      Mikäs siinä jos löytää miehen itselleen raskauden aikana. Itselleni moinen ei tulisi edes mieleen. Kuka mies jaksaa kuunnella naista joka kantaa toisen lasta ja valittaa vaivojaan ja raskausarpiaan? Eiköhän sen miehen kerkeä etsiä sitten kun on synnyttänyt ja lapsi vähän kasvaa. Minä ainakin elän nyt lapselleni. Ja tuolla tarkoitin sitä,että on hankalaa rakentaa uutta suhdetta ja olla rakastunut,kun on juuri saanut pienen vauvan johon tutustua.

    • Odotteleva ei-sinkku

      Mulla on kolme tuttua, jotka on odottanu ilman miestä ja löytänyt uuden raskauden aikana.

      Ei se miehelle ole silloin este josko isä on täysin poissa kuvioista. Eikä välttämättä muutenkaan. Kyllä minuakin on yritetty iskeä ihan raskaana. Ja useasti olen kuullut ihan tuntemattomiltakin miehiltä miten raskaana oleva nainen on kaunis ja seksikäs jne.

      • ......

        no niin siitähän tässä oli kyse että haluaako miehet raskaana olevia naisia ja aikamonella näytti olevan vain asenteesta kiinni :) kyllä ihmisen kuuluu nauttia elämästä raskaana ollessaanki ja olen sitä mieltä ettei saa tuomita mikäli raskaana oleva etsii seuraa. Mitä pahaa siinä on jos raskaana oleva nainen löytääkin uuden miehen? Mielestäni tämä on hienoa mikäli näin käy eikä siinä ole mitään pahaa.... Moni tosiaankin ajattelee että elämän on pysähdyttävä mutta onneks täällä on niitäkin jotka ei anna raskauden haitata vaikka miesten etsinnässä. Niille nostan hattua jotka tosiaankin nauttivat elämästä kuten haluavat(en meinaa että kaikkien pakko hommata mies,vaan sitä että jos vähänkin haluaa miehen rinnalleen niin siitä vain :D)


      • hmmm...
        ...... kirjoitti:

        no niin siitähän tässä oli kyse että haluaako miehet raskaana olevia naisia ja aikamonella näytti olevan vain asenteesta kiinni :) kyllä ihmisen kuuluu nauttia elämästä raskaana ollessaanki ja olen sitä mieltä ettei saa tuomita mikäli raskaana oleva etsii seuraa. Mitä pahaa siinä on jos raskaana oleva nainen löytääkin uuden miehen? Mielestäni tämä on hienoa mikäli näin käy eikä siinä ole mitään pahaa.... Moni tosiaankin ajattelee että elämän on pysähdyttävä mutta onneks täällä on niitäkin jotka ei anna raskauden haitata vaikka miesten etsinnässä. Niille nostan hattua jotka tosiaankin nauttivat elämästä kuten haluavat(en meinaa että kaikkien pakko hommata mies,vaan sitä että jos vähänkin haluaa miehen rinnalleen niin siitä vain :D)

        No ihan ok jos löytää kumppanin. Mutta jos raskaana oleva etsii pelkkää seksiseuraa...?!!


    • tomin @ rcpt.at

      Miksipä ei?

      Minut on todettu striiliksi joten omia lapsia ei ole tulossa. Raskaana oleviin kavereihinkaan ei voi/kehtaa tutustua. Joten miksei sitten johonkin muuhun? Onhan tuo sen verran ihmeellinen asia, että pitäisi kokea ainakin kerran elämässään.

      [email protected] - Helsinki 33v

      • 12345...

        Muuten, Tomin, miten sinulle on selvinnyt että olet steriili?
        Oletko joskus yrittänyt lasta parisuhteessa/avioliitossa ja tämän takia käynyt testeissä?


    • ...

      Itse odottelen yksinäni lasta ja minä ainakin jatkan elämääni ihan niinkuin tahdon. Tapailen miehiä ja nautin seksistä, seksihän on myös useasti raskausaikana parempaa kuin muulloin. Sitäpaitsi ehdin kyllä elää selibaatissa kyllä sitten kun vauva syntyy.
      Mielestäni elämästä pitää ottaa ilo irti, varsinkin kuin harva itseään väen väkisin on työntänyt tilanteeseen jossa odottaisi yksin. Monestihan se on niin, että mies lähtee kävelemään pelätessään vastuuta tai kyllästyessään alkuraskauden väsymykseen ja mielialavaihteluihin.
      En ole huomannut mitään erityistä tämän raskauden suhteen haluttavuudessani, tosin en muutenkaan ole vielä niin näkyvästi maha pystyssä, mutta petikumppanini ovat kyllä tienneet raskaudestani.
      Raskaus ei kuitenkaan ole karkoittanut ketään minua lähestyvää herraa pois, ainakaan vielä :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe