Ikäkysymys

PuustaPudonnut

Minkä ikäisiä Ismon kuuntelijoita palstalla pyörii? Kiinnostaisi tietää, koska itselläni on sellainen käsitys, että Alangon diggareitten ikähaitari on aika laaja.

10

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urvelo89

      Mielenkiintoinen kysymys, itse olen kuunnellut Hassisen Konetta ja sen jälkeen Ismo Alanko Säätiötä jo 12-13 -vuotiaasta asti, nyt olen 18 ja edelleen kolahtaa. :)

      • Jumalan Poika

        Minäkin edustan nuorempaa ikäryhmää. 16 ikävuoteeni asti olen saanut kuulla alankoa ihan pienestä lapsesta saakka, kiitos siitä toisen vanhempani. ''Omasta tahdostani'' alkanut kuuntelu alkoi tuossa noin 11-vuotiaana isäni vanhoja levyjä pyörittämällä. Tuli sitten ostettua kaikki siihen asti julkaistut levyt, joita ei vielä hyllyssä ollut.
        Ja yhä on Ismo Alanko nro. 1.


    • Plekktrumm

      Ismon musiikki muodostaa sillan yli sukupolvien kuilun.
      Hassisen kone aloitti kun olin 13. Nyt on siis 40 taulussa ja rekkain alta haaveiden sillan alle on jotakuinkin kaikki kolahtanut.
      Poikani on nyt 12 ja hänen MP3:nsa ja iTunesinsa sisältävät ainakin 30-prosenttisesti Alankoa! Keulilla Hassisen kone ja Säätiö. Eniten soitettu piisi jätkällä näkyy olevan Minä ja pojat. Kakkosena Hassisen kone.

      • PuustaPudonnut

        On se hienoa, että Ismoa on alettu kuunnella jo todella nuorena.Ikävä kyllä uusi ''mahtava'' popmusiikki on aivopessyt suurimman osan nykyajan lapsista ja nuorista. Helvetin hyvä juttu, että edes jotkut nuoret/lapset kuuntelevat mestaria! Opettakaa lapsillenne Ismon sanomaa.


      • Tumpelo
        PuustaPudonnut kirjoitti:

        On se hienoa, että Ismoa on alettu kuunnella jo todella nuorena.Ikävä kyllä uusi ''mahtava'' popmusiikki on aivopessyt suurimman osan nykyajan lapsista ja nuorista. Helvetin hyvä juttu, että edes jotkut nuoret/lapset kuuntelevat mestaria! Opettakaa lapsillenne Ismon sanomaa.

        53v


    • 25_vee

      Löysin Ismon silloin kun kokoelmalevy Ismo Alanko Hittejä ilmestyi. Siitä lähtien on kolahtanut aina vaan uudestaan:)

    • tavallinen tallukka

      Minä olen valtion harmaa -hiljainen virkamies -syntynyt Hyvinkäällä 13.Maaliskuuta 1970.

    • ismofani.

      itse olen 8 vuotias poika ja olen löytänyt palstalle isoveljen kautta. Olen oppinut veljeltä kuuntelemaan ismoa. mielestäni parhaat kappaleet ovat paratiisin puu ja kun rakkaus on rikki.

    • schitzo kombinaat

      on 39 v. Hassisen koneen Muoviruusut/Rappiolla/Kulkurin iltakaljat nappasivat heti koukkuun mistä en irti päässyt.
      Ja sitten ah, Sielun Veljet; niin hyvää ettei sanotuksi saa...
      Tyttäret 4 v. ja 7. nyökyttelevät ymmäräväisen näköisinä kun isi joskus tykittää Siekkareita tai Konetta stereoista.

    • lokaajakuita

      kuin Ismo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe