Varma klamydia

Hiv muna?

Kävin tuossa toukokuun 13 päivä paukuttamassa yhtä tyttöä. En lauennut sisään, emme käyttäneet kortsua, olimme humalassa. Kävin maanantaina testeissä, sillä huomasin viime torstaina peniksestäni valuvan valkoista eritettä, mikä muuttui eilen kellertäväksi. Olen ihan varma että klamydia minulla on AINAKIN. Nyt vain pelkään ettei minulla olisi mahdollista hiv-tartuntaa.
Hommat kesti noin viisi minuuttia, rupesi siinä ähkimisen keskellä ahdistamaan, kun ei kortsua ollut. Joten vedin meisselin ulos.
Olen todella ahdistunut tästä tilanteesta!
Testeissä otettiin siis kaikki mahdolliset kokeet, hivistä hepatiittiin, ja virtsanäytteet..
Kertokaa mulle noista hivin todennäköisyyksistä! Mulla nimittäin räjähtää pää kohta!

Mitenkä tuo klamydia? Onko se täysin hoidettavissa? Ei jää elimistöön mitään??
Testit pitäisi tulla ensi maanantaina, voiko sinne soittaa ja kysyä etukäteen?

11

1919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kulunut

tuosta 13.5 kuin runsaat 1,5 kk, vasta 3 kk mahd.tartunnasta voidaan olla suht varmoja tuloksen suhteen, 6 kk:n kuluttua tartunnasta varmoja.
      Miksi sinulta se HIV-testi jo nyt otettiin?

Vaikka se homma olisi kestänyt puoli minuuttia niin aina on mahd.tartuntaan kun ei ole käytetty kondomia. Ei kukaan voi sinulle mitään todennäköisyyksiä kertoa. Toki sinulla voi olla klamydia, antibiootein hoidettava sairasu, MUISTA KONTROLLIKOE (eikä ennen kontrollia yhdyntää, ei edes kondomin kanssa!!), tosin oireilusi voi johtua tippuristakin.
      Jos sinulle on sanottu että testien tulokset tulevat ma., niin soita sitten ma., niin te olette sopineet.
      Et kerro missä kävit, yksityisellä saa tulokset useimmiten nopeammin.

• hiv muna?

kävin sairaalassa. ihotautipolilla oulussa

• ja kun soitat, niin
        hiv muna? kirjoitti:

kävin sairaalassa. ihotautipolilla oulussa

varaa sitten samalla uusi aika HIV-testiin, tuo testi on otettu liian aikaisin, saamasi nega voikin olla positiivinen, eli kannattaa tarkistaa. Ihmettelen miksi se otettiin niin pian suojaamattomasta yhd.
        Toivon mukaan sinulla ei ole mitään sen kummosempaa, yritä relata.
        Voisit ottaa ja soittaa AIDS-tukipuhelimeen, sinne voisit jutella anonyymisti peloistasi, siellä ollaan totuttu ja osataan auttaa.

• hiv muna?
        ja kun soitat, niin kirjoitti:

varaa sitten samalla uusi aika HIV-testiin, tuo testi on otettu liian aikaisin, saamasi nega voikin olla positiivinen, eli kannattaa tarkistaa. Ihmettelen miksi se otettiin niin pian suojaamattomasta yhd.
        Toivon mukaan sinulla ei ole mitään sen kummosempaa, yritä relata.
        Voisit ottaa ja soittaa AIDS-tukipuhelimeen, sinne voisit jutella anonyymisti peloistasi, siellä ollaan totuttu ja osataan auttaa.

usko olevan hiviä, koska olen seurannut noita tilastoja yms tiedotteita, keskusteluja. Todennäköisyys on niin pieni. Ja muutenkaan minkäänlaisia oireita ei ole ollut, tosin keuhkoista lähtee karmeita räkäysköksiä, uskon sen johtuvan tupakoinnista.

Olen järkeä yrittänyt pitää päässä, sillä tuo klamydiakin tuntuu pikkujutulta.. Tekisi vain jo mieli ruveta syömään niitä lääkkeitä niin saisin tuon vuodon loppumaan!

• avustajajuniori
        hiv muna? kirjoitti:

usko olevan hiviä, koska olen seurannut noita tilastoja yms tiedotteita, keskusteluja. Todennäköisyys on niin pieni. Ja muutenkaan minkäänlaisia oireita ei ole ollut, tosin keuhkoista lähtee karmeita räkäysköksiä, uskon sen johtuvan tupakoinnista.

Olen järkeä yrittänyt pitää päässä, sillä tuo klamydiakin tuntuu pikkujutulta.. Tekisi vain jo mieli ruveta syömään niitä lääkkeitä niin saisin tuon vuodon loppumaan!

Tuossa on listaus sukupuolitaudeista. Osa on kokonaan parannettavissa, mutta toiset saattavat olla riesana loppuelämäsi.

http://www.health.fi/tartuntatautiliitto/sptaudit.html

HIViä en usko sinulla olevan, koska kyseinen tauti on kuitenkin niin harvinainen Suomessa. Klamydia ja kondyloomahan taitavat olla ne yleisimmät. Kondyloomaa vastaan ei kuulema auta edes kondomit ja hyvin moni kantaakin sitä tietämättään.

• Heeeebo
        hiv muna? kirjoitti:

Onko ensimmäinen "pelkääjä", jolle mennyt fakta läpi, että HIV suomessa suomalaisen kanssa en todella epätod.näk, kai tästä paasaamisesta jotain hyötyökin näköjään on. Hyvä niin...

Luulen, että opit tästäkin seikkailustasi jotain?

Bakteeritartunnat saadaan kokonaan pois antibiooteilla.

• Hiv muna..? Tuskin
        Heeeebo kirjoitti:

Onko ensimmäinen "pelkääjä", jolle mennyt fakta läpi, että HIV suomessa suomalaisen kanssa en todella epätod.näk, kai tästä paasaamisesta jotain hyötyökin näköjään on. Hyvä niin...

Luulen, että opit tästäkin seikkailustasi jotain?

Bakteeritartunnat saadaan kokonaan pois antibiooteilla.

Kävin tänään aamulla sairaalassa ja sieltä sanoivat että testit on tullut: Tippuri/Klamydia/Hiv osoitti negatiivista. Olin itseasiassa aika yllättynyt, sillä olin melko varma että Tippuri/Klamydia jompikumpi ainakin minulla oli, oireista päätellen. Hiviä pelkään, vähän.

Hoitaja sitten tuumasi että sehän voi olla virtsaputkentulehdus, keltaista märkää valuu kullinpäästä ja virtsatessa sattuu. Ihmettelinkin sitten että ei kuitenkaan sp-tautia ollutkaan. Miten tuo virtsaputkentulehdus tulee? Olin juhannuksena mökillä ja shortseissa aamu kahdeksaan asti (Pe-La) juotiin meren rannalla, viimassa. Eli eikö siinä ole jo mahdollisuus saada tuo virtsaputkentulehdus? Lisätään siihen vielä kostea teltta, makuupussi. Aamulla kurkku kipeä..

Kertokaas! :) Elämä hymyilee kyllä pikkaisen enempi jo, toisin kuin eilen! Siltikin ihmetyttää..

• Hiv muna..? Tuskin
        Hiv muna..? Tuskin kirjoitti:

Kävin tänään aamulla sairaalassa ja sieltä sanoivat että testit on tullut: Tippuri/Klamydia/Hiv osoitti negatiivista. Olin itseasiassa aika yllättynyt, sillä olin melko varma että Tippuri/Klamydia jompikumpi ainakin minulla oli, oireista päätellen. Hiviä pelkään, vähän.

Hoitaja sitten tuumasi että sehän voi olla virtsaputkentulehdus, keltaista märkää valuu kullinpäästä ja virtsatessa sattuu. Ihmettelinkin sitten että ei kuitenkaan sp-tautia ollutkaan. Miten tuo virtsaputkentulehdus tulee? Olin juhannuksena mökillä ja shortseissa aamu kahdeksaan asti (Pe-La) juotiin meren rannalla, viimassa. Eli eikö siinä ole jo mahdollisuus saada tuo virtsaputkentulehdus? Lisätään siihen vielä kostea teltta, makuupussi. Aamulla kurkku kipeä..

Kertokaas! :) Elämä hymyilee kyllä pikkaisen enempi jo, toisin kuin eilen! Siltikin ihmetyttää..

semmoista että tosiaan viimeksi sain tuheroo 13.5 ja eikö viime maanantain testin perusteella voida jo 100 varmasti sanoa ettei tippuria/klamydiaa ainakaan ole?

• Heeeebo

semmoista että tosiaan viimeksi sain tuheroo 13.5 ja eikö viime maanantain testin perusteella voida jo 100 varmasti sanoa ettei tippuria/klamydiaa ainakaan ole?

Kyllä klamyn ja tippurin voi jo laskee pois. Onko sun eturauhasta koiteltu? Onko sun virtsaamisen tarve tiheentynyt? Siis todella huomattavasti, eli aivan kuin rakossa kokoajan pieni paine, mutta sit ei mitään kuitenkaan tule.

Ja jos se HIV mietityttää, niin kannattaahan se testata, niin saat sen pois mielestä. Valitettavasti jos sitä hirveesti pelkää, niin se jää takaraivoon jyskyttää, vaikka nega olisikin. Jenkkilässä 6 viikkoo on jo luotettava tulos, muitta Suomessa se on 2 kk tartunnasta. Eli kohta voinet jo mennä.

• Hiv muna..? Tuskin
        Heeeebo kirjoitti:

Kyllä klamyn ja tippurin voi jo laskee pois. Onko sun eturauhasta koiteltu? Onko sun virtsaamisen tarve tiheentynyt? Siis todella huomattavasti, eli aivan kuin rakossa kokoajan pieni paine, mutta sit ei mitään kuitenkaan tule.

Ja jos se HIV mietityttää, niin kannattaahan se testata, niin saat sen pois mielestä. Valitettavasti jos sitä hirveesti pelkää, niin se jää takaraivoon jyskyttää, vaikka nega olisikin. Jenkkilässä 6 viikkoo on jo luotettava tulos, muitta Suomessa se on 2 kk tartunnasta. Eli kohta voinet jo mennä.

Heeeebo kirjoitti:
        "Onko sun eturauhasta koiteltu? Onko sun virtsaamisen tarve tiheentynyt? Siis todella huomattavasti, eli aivan kuin rakossa kokoajan pieni paine, mutta sit ei mitään kuitenkaan tule."

Todella vähän itseasiassa juoksen kusella. Mutta sillonkin kun tuntuu että kusettaa, niin ei kovin hirveästi tule. Sais tuon keltaisen vuodon loppuun ni ois suht jees hommat. Vaa pitää tommonen talouspaperi olla tuola housuissa ettei kalsarit mene heti pesuun. perkele

• Hiv muna..? tuskin.

Heeeebo kirjoitti:
        "Onko sun eturauhasta koiteltu? Onko sun virtsaamisen tarve tiheentynyt? Siis todella huomattavasti, eli aivan kuin rakossa kokoajan pieni paine, mutta sit ei mitään kuitenkaan tule."

Todella vähän itseasiassa juoksen kusella. Mutta sillonkin kun tuntuu että kusettaa, niin ei kovin hirveästi tule. Sais tuon keltaisen vuodon loppuun ni ois suht jees hommat. Vaa pitää tommonen talouspaperi olla tuola housuissa ettei kalsarit mene heti pesuun. perkele

viikko sitten perjantaina. Hän tarkisti kikkelin, eturauhasen, keuhkot.. kaikki. Määräsi minut antibioottikuurille. Semmoinen lääke kuin Ciprofloxacin ratiopharm.

Ok.. söin äsken viimeisen tabletin ja en ole huomannut mitään vaikutusta. Kullista valuu edelleenkin kellertävää limaa, virtsatessa kirvelee.
        Mainitsin jo aikaisemmin että kävin sp-testeissä ja kaikista tuli negatiivinen. Tippuri/klamydia/hiv/kuppa.. yms.
        Mikähän helvetti minua vaivaa? Minä en nyt jotenki luota tuohon Tippuri/klamydia tulokseen. Oireet viittaavat niin selvästi tippuriin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe