Siis vielä kerran mä oon olluu sw fani ja mä tiiän siitä kaiken ja mä oon ollu ennenkin täl palstalla ja jutellut mukavia esim:jediboy gallup: lukepöpi ja jedimestari arvaa miks mä käännyi teit vastaan siis starwars on aina ollut hieno elokuva varsinki ne vanhat mutta heti kun se teki..............se jää arvoitukseks mutta mä haukun teitä koska jotkut teistä uskoo tohon voimaa juttuun mutta kun sitä ei ole olemaasssaaaaa.
kuinka monta kertaa pitää sanoa
qew1211
1
256
Vastaukset
- Veteranfan
Entisenä TOSI FANINA sinun pitäisi tietää tuon "voiman" olevan lähtöisin eri maailman uskonnoista yhdistetty idea,siksi monet katsojat ovat saaneet eräänlaisen "herätyksen" nähtyään elokuvan.Kysymys on aina asenteesta miten suhtautuu näihin fantasia elokuviin,eihän nämä leffat mitenkään "saarnaa" voimaa uskontona,eikä fanien käyttämää Jedi-uskontoa Lucaskaan oikeen hyväksy,vaikka herra saisi siitäkin rahaa yllinkyllin omakseen jos haluaisi,mutta George Lucas ei tee niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238