mikä on? valkovuoto kokkareista, minkäänlaista kutinaa/kirvelyä ei ole, alapää punoittaa joskus, mutta ei mitenkään pahasti. joten hiivalta vaikuttaa? mutta eikös hiivaan pitäisi kuulua edes jonkin sortin kutina? en pese alapäätäni minkäänlaisilla saippuoilla, ihan vedellä vaan... ja sormella pyyhkäisen sisältä kaikki valkovuotoklöntit pois. tämä tilanne ollut jo todella kauan, mutta vaikka olen gynellä käynyt (muiden asioiden takia), niin hiivaa ei ole koskaan ollut.. ja papa oli luokkaa 1. joten mikä vaivaa? todella häiritsevä vaiva...
kokkareinen valkovuoto - ei kutinaa
3
9358
Vastaukset
- Ninja25
Miulta on pari kertaa hoiettu hiivaa vaikka en oo oireillu mitekää muute ko lisääntyneellä valkovuodolla. Käy näyttääs vaikka terveydenhoitajalla ni se osaa kyl sanoo.
- nobody-.-
Mulla taas on ollu hiiva paristi ja nimenomaan kutissu sen verran et paikoillaa jaksanu pysyy
- Amoksilliini7
Joo, olen potenut lievää kokkareista vv aika ajoin, ja gynen mukaan, jos se EI muuten aiheuta vaivaa, ei tarvitse lääkitä. Mutta käyppä apteekissa ja osta emätinpuikkoja hiivaan, canesten, vai mikä se on, on paras, mun mielestä. Kokkareet katoavat, mutta uusiutuu kyllä. Ja kun seuraavaksi saat jonkin sortin antibioottikuurin, esim.flunssan yhteydessä, hanki canestenia kaappiin, voit tarvita sitä kuurin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649