kokkareinen valkovuoto - ei kutinaa

-loulö-

mikä on? valkovuoto kokkareista, minkäänlaista kutinaa/kirvelyä ei ole, alapää punoittaa joskus, mutta ei mitenkään pahasti. joten hiivalta vaikuttaa? mutta eikös hiivaan pitäisi kuulua edes jonkin sortin kutina? en pese alapäätäni minkäänlaisilla saippuoilla, ihan vedellä vaan... ja sormella pyyhkäisen sisältä kaikki valkovuotoklöntit pois. tämä tilanne ollut jo todella kauan, mutta vaikka olen gynellä käynyt (muiden asioiden takia), niin hiivaa ei ole koskaan ollut.. ja papa oli luokkaa 1. joten mikä vaivaa? todella häiritsevä vaiva...

3

9358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninja25

Miulta on pari kertaa hoiettu hiivaa vaikka en oo oireillu mitekää muute ko lisääntyneellä valkovuodolla. Käy näyttääs vaikka terveydenhoitajalla ni se osaa kyl sanoo.

• nobody-.-

Mulla taas on ollu hiiva paristi ja nimenomaan kutissu sen verran et paikoillaa jaksanu pysyy

• Amoksilliini7

Joo, olen potenut lievää kokkareista vv aika ajoin, ja gynen mukaan, jos se EI muuten aiheuta vaivaa, ei tarvitse lääkitä. Mutta käyppä apteekissa ja osta emätinpuikkoja hiivaan, canesten, vai mikä se on, on paras, mun mielestä. Kokkareet katoavat, mutta uusiutuu kyllä. Ja kun seuraavaksi saat jonkin sortin antibioottikuurin, esim.flunssan yhteydessä, hanki canestenia kaappiin, voit tarvita sitä kuurin jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      53
      1934
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1649
    Aihe