mikä on? valkovuoto kokkareista, minkäänlaista kutinaa/kirvelyä ei ole, alapää punoittaa joskus, mutta ei mitenkään pahasti. joten hiivalta vaikuttaa? mutta eikös hiivaan pitäisi kuulua edes jonkin sortin kutina? en pese alapäätäni minkäänlaisilla saippuoilla, ihan vedellä vaan... ja sormella pyyhkäisen sisältä kaikki valkovuotoklöntit pois. tämä tilanne ollut jo todella kauan, mutta vaikka olen gynellä käynyt (muiden asioiden takia), niin hiivaa ei ole koskaan ollut.. ja papa oli luokkaa 1. joten mikä vaivaa? todella häiritsevä vaiva...
kokkareinen valkovuoto - ei kutinaa
3
9521
Vastaukset
- Ninja25
Miulta on pari kertaa hoiettu hiivaa vaikka en oo oireillu mitekää muute ko lisääntyneellä valkovuodolla. Käy näyttääs vaikka terveydenhoitajalla ni se osaa kyl sanoo.
- nobody-.-
Mulla taas on ollu hiiva paristi ja nimenomaan kutissu sen verran et paikoillaa jaksanu pysyy
- Amoksilliini7
Joo, olen potenut lievää kokkareista vv aika ajoin, ja gynen mukaan, jos se EI muuten aiheuta vaivaa, ei tarvitse lääkitä. Mutta käyppä apteekissa ja osta emätinpuikkoja hiivaan, canesten, vai mikä se on, on paras, mun mielestä. Kokkareet katoavat, mutta uusiutuu kyllä. Ja kun seuraavaksi saat jonkin sortin antibioottikuurin, esim.flunssan yhteydessä, hanki canestenia kaappiin, voit tarvita sitä kuurin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122