MonsterDiscohell.com

Lady Awa

Moi, en ole käyny täällä pitkään aikaan. Mitäs kuuluu? Olen ihmetellyt kun MonsterDiscohellin uusien sivujen tekeminen kestää niin kauan. Se "valmistuu pian" teksti on ollut siinä jo yli puol vuotta. Tietääkö kukaan millon se tulee vai tuleeko koskaan? :)

8

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Eipä taida tulla MonsterDischell kakkosta, itsekkin olen ihmetellyt, mutta kannattaa tsekata lordi.fi

p.s. Lady Awa, sä taisit pölliä mun nimimerkin, mä käytin tota ennen.

• Lady Awa

Mä olin täällä säännöllisesti joskus monia kuukausia sitten ja silloin täällä ei ollut ketään Lady Awa nimimerkkistä. Joten se taidat olla sinä joka pöllit mun nimimerkin sillä aikaa kun olin poissa :)

• ...
        Lady Awa kirjoitti:

Mä olin täällä säännöllisesti joskus monia kuukausia sitten ja silloin täällä ei ollut ketään Lady Awa nimimerkkistä. Joten se taidat olla sinä joka pöllit mun nimimerkin sillä aikaa kun olin poissa :)

kun ei pitäis olla kauaa poissa IKINÄ miltän foorumeilta;) mutta pysytäänpäs aiheessa, lordi.fi

• Lady Awa
        ... kirjoitti:

kun ei pitäis olla kauaa poissa IKINÄ miltän foorumeilta;) mutta pysytäänpäs aiheessa, lordi.fi

Jaa, miksi ei pitäisi olla "IKINÄ" kauaa poissa miltään foorumilta? ;) heh. Selvitin vain väärinkäsityksen eli sen, että minä en ottanut nimimerkkiäsi vaan sinä minun sillä olen käyttänyt tätä merkkiä kauan aikaa ennen sinua. mitä epäselvää siinä on?

• ,.-,.-,.-,.-
        Lady Awa kirjoitti:

Jaa, miksi ei pitäisi olla "IKINÄ" kauaa poissa miltään foorumilta? ;) heh. Selvitin vain väärinkäsityksen eli sen, että minä en ottanut nimimerkkiäsi vaan sinä minun sillä olen käyttänyt tätä merkkiä kauan aikaa ennen sinua. mitä epäselvää siinä on?

kai tuollaisia väärinkäsityksiä tulee kun nimimerkit on luokkaa "lady awa" tai "kita"
        come on, yrittäkää edes.

• ...
        Lady Awa kirjoitti:

eihän siinä mitään epäselvää ole, tarkoitin vain sitä, että jos on kauan poissa, joku aina ottaa käyttöön saman nimimerkin, mutta ei sillä nyt niin väliä oo. Lordi rocks!! Mutta tosiaan, ainakin Lordi.fi on suht uusi sivusto, että tsekkaile sieltä;)

• ............

MonsterDiscoHell on suljettu lopullisesti virallisten sivujen laajentumisen vuoksi.

• chokolate99

Oon käyny siel ehkä kymmenen kertaa. Hyvä sivu. En tiä et ei tulis valmiiks olllenkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      379
      2443
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      65
      1880
    3. 154
      1443
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1277
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1211
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      955
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      884
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      852
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      835
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      833
    Aihe