Onko isot pallit hyvä juttu

tykkäättekö?

Täällä olis aika mahtavat kassit ja kutejakin riittää ihan mukavasti. Ollaanko täällä pallien koosta jotakin mieltä? Onko muita isopallisia? Miten on tykätty?

11

6357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouva ikää <40

Minun makuuni isot pallit on aivan kamalat. Yhdellä seksikumppanilla vuosia sitten oli juuri sellaiset (suuren - liian suuren kalun lisäksi) hevosen roikkopallit jotka oli kyllä tosi epämiellyttävät hyväillä ja kosketella kun roikkuivat melkein puolessa välissä reisiä.... yäk! Parhaimmat on sellaiset pienet ja kiinteät joita on kiva hyväillä ja puristella sormissa ilman että on sellaista roikkuvaa nahkaa jota ei tiedä miten saisi kerättyä ja kasattua yhteen käteen. Mutta tämä vain minun mielipiteeni, ei pidä loukkaantua.

• Frökynä

Panolle? Mulla olis kiinteet pikkuset pallit!!!

• adsadssdasda

ai stna! kuha et kovaa purista

• N18...

isoista palleista.

• Semitieteilijä

Jossain eläinkokeissa on huomattu, että isot
      kivekset omaavat
      urokset ovat uskottomampia kuin pienemmät kivekset omaavat
      urokset. Pitääköhän paikkansa myös ihmisten kohdalla?

• Seksitieteilijä

Pitää kuulemma paikkansa ihmistenki kohdalla. Luin juuri Tracy Coxin kirjan Supersex ja siinä kerrottiin, että isopalliset tuottavat enemmän spermaa. Joten tämä syynä siihen, että pettävät helpommin. Libidonsa orjia.
        Itse tykkään isoista palleista. Takaapäin paniessa, osuvat mukavasti klitoriksen suunnalle ;)

• Nimetön
        Seksitieteilijä kirjoitti:

Pitää kuulemma paikkansa ihmistenki kohdalla. Luin juuri Tracy Coxin kirjan Supersex ja siinä kerrottiin, että isopalliset tuottavat enemmän spermaa. Joten tämä syynä siihen, että pettävät helpommin. Libidonsa orjia.
        Itse tykkään isoista palleista. Takaapäin paniessa, osuvat mukavasti klitoriksen suunnalle ;)

Sperma ei edelleenkään "valmistu" kiveksissä. Sen määrä ei mitenkään ole kiinni siitä, miten isot on pallit. Siittiöitä voi ehkä tulla enemmän, mutta määrään koko ei vaikuta.

• seksitieteilijä
        Nimetön kirjoitti:

Sperma ei edelleenkään "valmistu" kiveksissä. Sen määrä ei mitenkään ole kiinni siitä, miten isot on pallit. Siittiöitä voi ehkä tulla enemmän, mutta määrään koko ei vaikuta.

No näin joka tapauksessa väittää maailman tunnetuimpiin seksiasiantuntijoihin kuuluva henkilö. Kirjassa lukee sanasta sanaan: Mitä isommat kivekset, sitä enemmän spermaa hän tuottaa...
        Tottakai niihin mahtuu enemmän tavaraa.

• kuules
        seksitieteilijä kirjoitti:

No näin joka tapauksessa väittää maailman tunnetuimpiin seksiasiantuntijoihin kuuluva henkilö. Kirjassa lukee sanasta sanaan: Mitä isommat kivekset, sitä enemmän spermaa hän tuottaa...
        Tottakai niihin mahtuu enemmän tavaraa.

kasseissa kehittyvät vain ja ainoastaan siittiöt, muu neste tulee ihan muualta kuten eturauhasesta ja rypälerauhasesta.

kyl mä tiedän, koska ihan just teetin itselleni vasektomian ja ihan sama määrä tulee tavaraa kuin ennenkin.

• päin vittua
        Seksitieteilijä kirjoitti:

tykkään itse niin vietävästi välillä panna takapäin kuin siinä voi oikein panna pallit heilumaan ja kassit läiskymään. Märkä vittu oikein hyväilee palleja. Vittu, pitää lopettaa kun alkaa seisomaan ja vielä kiusallisessa ympäristössä...

• Aimo poika

Morsiammellani on tosi isot pallit. Kiva pelata niillä piljartia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3415
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      104
      1720
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      212
      1333
    4. 73
      1323
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      62
      1174
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1097
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1039
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      991
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      18
      863
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      847
    Aihe