Jos perustat yrityksen niin varoituksen sana elä missään nimessä ota websivuja tai mitään palveluja näiltä yrityksilta KUSETTAVAT.
osoite.com=introite
int2000
webol=int2000
Rekisteröivät ja rahastavat muunmuassa webbisivusi itselleen ja siirrosta pyytävät jos suostuvat älyttömiä summia joten VARO VARO elä ikinä yrittäjänä tue kyseisiä sivustoja!!!!
Web sivut
9
1124
Vastaukset
- ?????
Miten niin int2000 huijaa? Teen itse työtä alalla ja on kyseisestä paikasta otettu useampikin palvelu. Mitään eivät ole huijanneet, maksettu on vain ja ainoastaan vuosimaksut hinnaston mukaan eikä ylimääräisiä kuluja ole tullut.
- Kokemusta on
"Miten niin int2000 huijaa? Teen itse työtä alalla ja on kyseisestä paikasta otettu useampikin palvelu."
Jos tosiaan toimit alalla, niin tiedät kyllä että tuosta paikasta kannattaa pysyä kaukana. Jos olet onnistunut elämään pää puskassa, niin tutustupa esimerkiksi näihin kommentteihin:
http://hostingvertailu.org/kommentit.cgi?yritys=53
"Mitään eivät ole huijanneet, maksettu on vain ja ainoastaan vuosimaksut hinnaston mukaan eikä ylimääräisiä kuluja ole tullut."
Tarkistapa vielä jostain whois-palvelusta kenen nimiin sieltä hankkimanne verkkotunnukset on rekisteröity. Jotenkin arvaan, että ne on rekisteröity int2000:lle eikä sinulle, jolloin int2000 on niiden omistaja, vaikka sinä olet maksanut niistä.
Int2000:lla on ollut tapana pidättää verkkotunnukset itsellään ja estää asiakkaitaan siirtymästä muualle. Eli jos joskus tulevaisuudessa haluaisit vaihtaa toiselle palveluntarjoajalle, se ei onnistu, vaan olet ikuisesti naimisissa int2000:n kanssa.
Muutenkin pitäisi olla selvää, ettei alle 10 eurolla kuussa voi millään saada luotettavasti toimivaa hosting-palvelua. Harrastustoimintaan sellainen halpispaketti voi sopia hyvin, mutta ei yrityskäyttöön. - ???
Kokemusta on kirjoitti:
"Miten niin int2000 huijaa? Teen itse työtä alalla ja on kyseisestä paikasta otettu useampikin palvelu."
Jos tosiaan toimit alalla, niin tiedät kyllä että tuosta paikasta kannattaa pysyä kaukana. Jos olet onnistunut elämään pää puskassa, niin tutustupa esimerkiksi näihin kommentteihin:
http://hostingvertailu.org/kommentit.cgi?yritys=53
"Mitään eivät ole huijanneet, maksettu on vain ja ainoastaan vuosimaksut hinnaston mukaan eikä ylimääräisiä kuluja ole tullut."
Tarkistapa vielä jostain whois-palvelusta kenen nimiin sieltä hankkimanne verkkotunnukset on rekisteröity. Jotenkin arvaan, että ne on rekisteröity int2000:lle eikä sinulle, jolloin int2000 on niiden omistaja, vaikka sinä olet maksanut niistä.
Int2000:lla on ollut tapana pidättää verkkotunnukset itsellään ja estää asiakkaitaan siirtymästä muualle. Eli jos joskus tulevaisuudessa haluaisit vaihtaa toiselle palveluntarjoajalle, se ei onnistu, vaan olet ikuisesti naimisissa int2000:n kanssa.
Muutenkin pitäisi olla selvää, ettei alle 10 eurolla kuussa voi millään saada luotettavasti toimivaa hosting-palvelua. Harrastustoimintaan sellainen halpispaketti voi sopia hyvin, mutta ei yrityskäyttöön.Enpä tiedä sitten. Tarkistin asian ja omat verkkotunnuksemme ovat ihan omissa nimissämme, ei int2000:n. Emme rekisteröineet sitä int2000 kautta, joten ehkäpä sen takia eivät ole voineet omia sitä(jos sellaista tekevät), vaikka sivut ovatkin heidän palvelimellaan.
Turha näistä on varmaan väitellä. Itse olen ainakin vielä tyytyväinen int2000 asiakas.
- anybody?
Olen ollut asiakkaana kohta neljä vuotta ja homma on toiminut OK. Tosin ei siis ole ollut todellista syytäkään muuttaa osoitteita minnekään muualle.
Periikö INT2000 (tai joku muu webhotelli) kohtuuttomia siirtokustannuksia? Jos perii, niin asiasta pitäisi käräjöidä ennakkotapaus. - joku
On eri juttu ottaa esim .com tai .net pääte käyttöön kuin .fi, jonka myötää ainoastaan viestintävirasto.
- Kaiken kokenut
Eiköhän viestisi ole HIEMAN liioiteltu. Onko sinulla kenties omakohtaisia kokemuksia varoituksistasi?
Itselläni ainakin kaikki on toiminut kyseisen yrityksen kanssa ilman ongelmia ja domainin siirto onnistui nopeasti ilman mitään kustannuksia. Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.. Jos puhut omakohtaisesta kokemuksestasi niin kuulisin mielelläni lisää, millä tavalla domainin siirrosta on voitu veloittaa ekstraa?
Itse en voi kyllä sanoa muuta kuin että parin vuoden yrittäjänurani aikana homma on toiminut mm. kyseisten firmojen kanssa moitteettomasti, ei vielä ole tullut valittamista. Omat kotisivunikin ovat erään kyseisen palveluntarjoajan palvelimella ja kaikki on toiminut hienosti :) Voisin jopa suositella :)- Enemmän kokenut
Minulla on sen verran kokemusta kyseisestä firmasta (Daous t:mi / INT2000 / Webol / Eestinets / INT2000 Group OÜ), että yritin puoli vuotta ottaa heihin yhteyttä, koska asiakkaani halusi siirtää verkkotunnuksensa pois heiltä (syy oli se, että INT2000 oli tuntemattomasta syystä katkaissut palvelun eikä mikään siis toiminut). Sähköpostiin ei ole tullut yhtään vastausta, suomalaiset puhelinnumerot eivät vastaa ja asiakkaille ilmoitetuissa virolaisissa puhelinnumeroissa lyödään luuria korvaan kun on käynyt ilmi että soittaja puhuu suomea.
En tiedä vaikka meno olisi tänä päivänä muuttunut siellä, mutta ei tosiaankaan kiinnosta alkaa ottamaan siitä selvää. - kokemusta siis
osoite.com=introite
int2000
webol=int2000
On kokemusta näistä kaikista rahastuslaitoksita ja suosittelen ETTEI KUKAAN JÄRKEVÄ YRITTÄJÄ tai muukaan sotkeennu näihin!!!!
- Anonyymi
Sama meno jatkuu, nyt aputoiminimen Wepardi alla. Some-palautteet sensuroidaan, sähköposteihin ei vastata kun tulee ongelmia ja puhelimessa sanotaan että kiitti soitosta, asia on meillä selvityksessä...
Henkilöstön ilmoitettu lkm 5 v. 2020,kuulostaa aika vähältä jotta voitaisiin pyörittää bisneskriittisiä tai edes jonninjoutavia henkkoht webhotelleja 247 ongelmitta... Tai sitten edelleen ostavat ulkomaisilta tahoilta webhotellipalvelut, ja myyvät niitä reilulla voitolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855