NO niin nyt mä lopetan tämän selvisitte oikein hienosti mun kommenteista.vastasitte miten pitää ja olette yhdessä vahvoja no joka tapauksessa mä vaan kokeilin miten te suhtaudutte tälläiseen mutta olen ylpeä teistä no nyt tämä loppuu kaikki mitä tuli sanottua ei ollu totta mut mä pyydän anteeksi jos te jatkossa näätte mut tääl en oo pahoissa merkeissä voin ehkä kysyä pari asiaa.Mutta tämä oli tässä tää on ollu vaan pahaa unta mutta pyydän anteeksi.No hyvät jatkot kaikille moi.
THE END
2
208
Vastaukset
- MasterGormo
sinä olet oikea Qew ja puhut täysin totta, on minun sanottava, että olet siis oppinut jotain ja olet siis tervetullut joukkoomme (minun puolestani).
- KyleKatarn1987
Qew pyytää anteeksi! Siis QEW PYYTÄÄ ANTEEKSI?!.. meiltä??! Nyt on maailmankirjat kyllä aivan sekaisin...
Tarkoitatko ihan tosissasi tuota, mitä juuri sanoit? Oletkohan sinä nyt ihan kunnossa? Ettet vaan ole saanut auringonpistosta ulkona piipahtaessa? Oletko kippee tai jottain? Et kuulosta lainkaan itseltäsi. :O ..... Öh... sinäkö et sitten olekaan meitä vastaan?? Kaikki puheesi olivat vaan pilaa tai osa jonkinlaista testiä, niinkö? En tiedä pitäisikö uskoa...
No jos olet oikea Qew ja puhut totta ja pystyt sen todistamaan niin olen kyllä iloisesti yllättynyt. Totisesti! :) Hyvin kunnioitettavaa käytöstä sinulta joka tapauksessa tuo anteeksi pyytäminen ja että kerroit miten asiat oikeasti ovat. Hieno juttu Qew!! = )
No tervetuloa vaan kysymään asioita Star Warsista, jos kiinnostusta todellakin löytyy. Vastailemme mielellämme kaikkiin järkeviin kysymyksiin ja otamme vastaan myös rakentavaa palautetta palstasta. Mukavaa että olet valoisalla puolella kanssamme. Tiesin aina, että sinussa on ainakin ripauksellinen hyvää piilossa siellä jossakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758