Elä hetkessä tässä ja itseesi luota,
on aamu ja edessäs auki on tie.
On eilinen mennyt, iäksi poissa
ja huominen kaikilla tuntematon.
Miksi siis viipyä menneissä noissa,
tai miksi jo huominen huolena on.
Tämä päivä, juuri tää hetki
on edessä sulla,
nauti nyt juuri hetkistä sen.
Onnenkin anna sydämeen tulla
jos tahdot sä olla onnellinen.
Onnesi löydät - jos etsiä taidat
pienistä hetkistä elämän.
Vaikka polkusi oisi pienet ja kaidat
siellä kukkia voi
kukat kevähän.
Pieni runo
10
550
Vastaukset
ja niin viisaat sanat, joita pitäisi jokaisen noudattaa..Kiitos..:)
- paljon oli
rytmihäiriöitä noin lyhyeks runoks!
- rose*
Iän myöta enemmän tuon runon sanomaa kohti ollaan menossa,
vielä kun pystyisi paremmin syventymään ja arvostamaan käsillä olevaa hetkeä,
vieläkin saattaa havaita märehtivänsä jo mennyttä,
jonka voisi jo antaa olla. En pahemmin lue runoja, mutta tuo tekstisi on hyvä elämänohje. Saako sitä joskus lainata kun tarvii jotain kaunista lausua?
- yks kottarainen
ihan vapaasti lainata. Olen itse aina sopivassa tilanteessa tuonut sen julki jo vuosia, ja nyt päätin teitäkin sillä ilahduttaa. Ollos hyvä vaan.
- enkelitrio
yks kottarainen kirjoitti:
ihan vapaasti lainata. Olen itse aina sopivassa tilanteessa tuonut sen julki jo vuosia, ja nyt päätin teitäkin sillä ilahduttaa. Ollos hyvä vaan.
Ei ole kiitos pieni,eikä ollut runokaan.
Viisaita sanoja,omasta kynästä ?
onko teksti omaasi vai lainattua?
- yks kottarainen
on lainattu, sain sen vuosia sitten ystävältäni joka menehtyi syöpään.
- säilytän
Oiiii miten ihana runosi!!!! Aivan mahtava!!! Lisää tänne muiden lukemiseks,upea ja kaunis!!!!
- nähköön
Mieluimmin tuonne,missä muitakin sepustuksia on laitettu kiusakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959