Mitä tapahtuu 07.07.2007 kello 07.07.07?
Tai mitä teet silloin? :)
Veikkauksia? 070707070707?
64
16056
Vastaukset
- silloin?
Tarkistan viime viikon loton ja huomaan saaneeni 7 oikein.
- että,
ottaako illuminati uuden ison askeleen NWO:n suhteen, järjestämällä suuren "terrori-isku" ilmastonmuutoskonserteissa ympäri maailmaa. Seitsemällä eri paikkakunnalla.
Ja al-Qaida laitetaan tietty syylliseksi. - Mitä tapahtui?
Varmaan sitä samaa mitä saatananpalvojagootit odottivat tapahtuvaksi 0606060606, eli antikristus nousee valtaan?
- hassu juttu
miten ihmiset huijaavat itse itseään näillä jutuilla, näillä profetioilla. ihminen aloitti ajan laskennan reilut 2000 vuotta sitten (juliaaninen kalenteri), muitakin laskentatapoja on. mutta pointti on siinä, että nämä ovat ihmisen keksimiä systeemejä. ja sitten ihminen olettaa, että jotkut "jumalat"/muut vaihtoehtoiset tahot maailmamme ulkopuolella laskevat samalla tavoin aikaa. aikaa, joka sitä paitsi on sekin pelkkä ihmisen tapa määritellä olemassaolonsa ympäröivään maailmaan.
numerologia on siis pelkkää hölynpölyä.
- --->
vedän unta melooniin!
- nukun
kyllä tuohon aikaan lauantaiaamuna nautiskellaan vielä sängyssä oman kullan kainalossa :)
- heviletti_69
tiedän siitä että illalla on aerosmithin konsertti hesassa...
- heviletti_1969
tiedän siitä että illalla on aerosmithin konsertti hesassa...
- 007
Eikös nro seitsemän ole valehtelijoiden lukumäärä?
Tarkoittaa sitä, että ettei ole liian paljon tai vähän kerrottu määräksi..
2007 on sama kuin bondi 007... HEH! - jopi
007 kirjoitti:
Eikös nro seitsemän ole valehtelijoiden lukumäärä?
Tarkoittaa sitä, että ettei ole liian paljon tai vähän kerrottu määräksi..
2007 on sama kuin bondi 007... HEH!Seitsemän on pyhä luku eikä valehtelijan. Valehtelijan on 13. Olisin toivonut herääväni seitsemän kauniin naisen keskivaiheilta ja odottanut kuka voi herättää kuolleista. Heh heh!
- ..................minä
nukun aika varmasti.
- Rkiu
sieltähän sen näkee :D ainakin suurin osa vastuunkantajista on matkalla
- Etsu
Taidanpa laittaa puhelimesta herätyksen päälle ihan vaan kääntääkseni kylkeä syntymäpäivän kunniaksi.
- minäkin teen
mutta en muistanu laittaa herätystä :) eli synttäreitä vietellessä nukkuen tuohon aikaan
- Huhhahhei
Pääsen yövuorosta töistä just silloin
- tyttöööh
Voi voi näitä ihmisiä jotka uskoo tämmöseen hölynpölyyn. :D No mutta kysymys kuului mitä teen tuohon aikaan niin todennäköisesti nukun! On sentään lauantai :D
- 7 kertaa
seitsemän työntöä ja seitsemän ulosvetoa. Ja SE ON SIINÄ!
- ajattelin...
itte nukkua vielä 7.07 :)
- kekekekekeee
kaikki pakolaiset ja mannet potkitaa suomesta takasi viidakkoo
- Tuplasti
Yleensä masturboin joka aamu klo 7-9. Nyt vetelen tuplasti, runkkaan nahkasauvaani klo 7.07-11.07 välisen ajan. Käsirasvaa palaa..
- muista varata rasvaa rypsiö...
Kyl on jo tyhmä mielikuvitus....Eikö ole naista...vai onko oma käsi onnen tuoja...yäk...
- Mitä naisella??
muista varata rasvaa rypsiö... kirjoitti:
Kyl on jo tyhmä mielikuvitus....Eikö ole naista...vai onko oma käsi onnen tuoja...yäk...
Mielummin runkkailen ja kunnon mällien heiton jälkeen keskityn hyvään kirjaan kuin johonkin varikseen, jolla on pimpero jalkojensa välissä..
Välillä rasvoilla, välillä ilman.
- runkkuööö
runkkaan tietty=)
- jotain rotia
Vuosi 2007 pilaa koko jutun, jos kyseessä olisi vuosi 7 niin sitten ehkä olisi eri juttu. Ai niin ja minkä aikavyöhykkeen aikaa klo 07.07.07..?
Ja koska ajanlasku ylipäätään on ihmisen keksintöä, ei sillä ole kosmisten voimien kanssa mitään tekemistä. Jos nyt kosmisia voimia edes on ihmisen pään ulkopuolella....- ajattlen minäkin
joo kikkaile sinä numeroilla, mitähän ajattelet päivästä 010101 vuotta tai mitään ei tarvitse kertoa, koska sinunlaisesi ihmiset lisäävät sen ihan itse.Oikeasti mailmankaikkeus on äärettömän käsittämätön ja luvut ovat tämän äärettömän käsitteen osasia. Oikeasti ei tarvitse tuntea kuin nolla ja ykkönen.
- realisti3
Yövuoro on juuri loppunut ja olen ruokakaupassa.
- Ei ole sattumia...
Moron!
Hienon ajatuksellisen jutun noista seiskoista laitoit tänne. Taitaapi nämä kommentaattorit olevan osin yksipuolisin mailmaa silmitteliviä...
Niin, eihän sattumia ole olemassa ja tämän seiska- keskustelun henkilölle kiitokset ajatuksistasi.Minä olen aamun järjestellyt runojani muovitaskuihin ja laittanut ne kansioon. Uusia runojakin syntyi tänään ja yllätys, yllätys, niitäkin tuli 7.
- Sarlos
oon kakalla
- JOUJOUJOU
PETRI ALKA PÄTEE!
- runkkaan.
JOUJOUJOU kirjoitti:
PETRI ALKA PÄTEE!
panen.
- JenniJuulia
Mä taidan tuohon aikaan juoda kahvit ja lukea lehden...
Tänään on tosi paljon häitä, toivottavasti kaikista tulee onnellisia ja liitoista pitkiä.
Mukavaa 070707 päivää kaikille!!- Eroavat melkein
Kaikki! Avioliitto on vanha, ummehtunut instituutio. Ihmiset kaipaavat siihenkin muutoksia, päivitystä nykypäivään. Moniavioliitto on toimivampi. Mies ja monta naista. Naisille julkisia rakastajia, mikäli mies ei pysty heitä yhdessä tyydyttämään. Naiset on kaikki BI-henkisiä, joten myös silmäniloa löytyisi..
Siivous ja tiskausvuorotkin sujuisi naisten kesken helpommin. Mies voisi laatia aikataulut, joiden puitteissa naiset toimisivat. Osa voisi tehdä töitä ja kantaa rahat perheen tilille.
- Scorpio.11
Just joo. Nukuin niin kuin moni Suomalainen...
- meillä mä
siskon likan 7v synttärei vietellään. et näin :))
Makaan pienessä tai isommassa kohmelossa.
- 200720072007
Tämä aika huolestuttaa minua enemmän! siinä on kolme kertaa 2007! Vähän niin kuin pedon luku 666:ssa on kolme kertaa 6!
- unta pallossa vielä tuohon ...
niin kuin tuhannet muutkin immeist tod.näk!!!
- annem.a.
sama homma..lypsyllä ollaan.
- flapparette
Mut entäs sit ko on 20.07 2007 klo 20:07
: D :D - Johnny-lovetus
No, tohon aikaan nukuin, jee :P
- he he he
Mitä monille nuorille tahaptui,kun he saavat pettymyys?
- ApinEllen
Rengastimme kultakahlein toisemme
07.07.07
klo 7.07
....
http://www.youtube.com/watch?v=GuAoUK5Ar8I
....
(*.*)
sp-oso:
[email protected]- teräksellä
muttei kullalla vaan
- ApinEllen
teräksellä kirjoitti:
muttei kullalla vaan
on mulle uusi ulottuvuus.
Kaiken Kestävää Onnea Teille Kummallekin - kuten
Eija Kantola ja A.P Kuismin...
- ApinEllen
kuten kirjoitti:
Eija Kantola ja A.P Kuismin...
elementein ,
mutta periaatteessa kyllä - mikhaildenisov
ApinEllen kirjoitti:
elementein ,
mutta periaatteessa kyllächatista,tuuhan jutteleen,oon huuhassa!
- ApinEllen
mikhaildenisov kirjoitti:
chatista,tuuhan jutteleen,oon huuhassa!
Ellen Anna... :D heh... En käytä tota Nikkiä.
Sillä aloitin 03/03... mutta se on aika erikoinen nikki ... sätissä ... jotenkin liian jännä :D
Hyvää Päivänjatkoa Huuhaassa :D
Kaikkea hywwweee :D
- Entä mitä sillon
Mitähän tapahtuu sitten 20.07.2007 klo 20:07, vähän arveluttavaa....
- ApinEllen
...
M i t ä h ä n
s i l l o i n
t u l e e k a a n
t a p a h t u m a a n
...
? ? ? ? ? - mikhaildenisov
ApinEllen kirjoitti:
...
M i t ä h ä n
s i l l o i n
t u l e e k a a n
t a p a h t u m a a n
...
? ? ? ? ?ku tähän asti Jatka 121212 lukemiin,ehkä jotain!!
- ApinEllen
mikhaildenisov kirjoitti:
ku tähän asti Jatka 121212 lukemiin,ehkä jotain!!
Voitit Niukasti :D
- joku jannu vaa
runsaan viikon päästä vedetään kunnon perjantaikännit tietysti.
- USA Irakiin?
jos oikein muistan.
- Monimela
Eiköhän tämä ole selvä homma. Syön ulostetta lautaselta.
- wtf!
Siis söit ulostetta vai onko äidinkielen tunnit jääneet väliin. Väärä aikamuoto jos kirjoitat kaksi päivää myöhemmin.
- woot!
Siis söit ulostetta vai onko äidinkielen tunnit jääneet väliin. Väärä aikamuoto jos kirjoitat kaksi päivää myöhemmin.
- raijarapu
Koristelen voileipäkakkuja 50v. juhlani kunniaksi! Lapsena minullekin tuputettiin aina, että 7 on valehtelijan luku. Kunnes opin lukemaan raamattuni ja huomasin sen olevan Pyhä luku, jopa niin, että seitsemäntenä päivänä Jumala lepäsi. Raamatussa Johanneksen ilmestys on täynnä seitsemän lukuisia asioita, jotka tulevat tapahtumaan. Seitsemän on Pyhä luku, jolla on myös kääntöpuolensa. Kuten kaikilla asioilla maailmassa on vastin parinsa; Hyvä-paha, ilo-suru jne.
Muuten syntyessäni 070757 oli sunnuntai päivä, joten onnea kaikille samana päivänä synttäreitä viettäneet. Iloa kesään ihan jokaiselle. Jokainen päivä on yhtä tärkeä, joten tämä tästä päivämäärästä. -raijarapu-- antijumala
Miten voi kirjoittaa menneestä "koristelen"? Ei vahvalta näytä. Tainnut jäädä hihhuloinnin takia koulut vähemmälle.
- raijarapu
antijumala kirjoitti:
Miten voi kirjoittaa menneestä "koristelen"? Ei vahvalta näytä. Tainnut jäädä hihhuloinnin takia koulut vähemmälle.
Väsymys tuo noita "painovirheen pahalaisia". Anteeksi ja kiitos kiinnostuksestasi noinkin tyhjänpäiväiseen seikkaan. Maailman asiat ovat todella huonolla tolalla mikäli kirjoitusasu nousee noin tärkeäksi...
Kirjuutelemisiin...
- grillimestari
grillasin humalassa mökillä. ei ollenkaan pöllömpää.
- mokadishu
Sarjahan menee näin:
070720070707jne... Mitäs erikoista tässä on?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1152128- 1231636
Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821170Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara93973Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta60872- 21801
Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit46769- 47734
Pienimies pääsi kunnanjohtajaksi
Se oli suuri voitto meille kaikille, nyt saa Yli-torniolaiset maistaa miten kuntaa johdetaan.19724Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk30696