MEIDÄT ON PETETTY!!!

KyleKatarn1987

Tällä palstalla tapahtuu nykyään todella sairaita ja häiriintyneitä asioita. Kunpa kaikki siitä olisikin vain painajaista, mutta kaikki taitaa sittenkin olla totta. Ensin Jedimestari katosi ja sitten lukefani kääntyi meitä vastaan ja vaikuttaa ikävästi siltä, että qewillä ja lukefanilla on jokin yhteys toisiinsa. Tuntuu ettei keheenkään voi enää luottaa, ei edes rekisteröityneisiin käyttäjiin. Normaalisti en usko salaliittoteorioihin, vapaamuurareihin, Uuteen Maailmanjärjestykseen tai mihinkään sen suuntaiseen, mutta kaikki viimeaikaiset tapahtumat tällä palstalla viittaavat vahvasti siihen, että meitä vastaan on punottu juonia ja meitä on petetty jo pitemmän aikaa ja on ikävä myöntää, mutta petturi taitaa olla joku meistä palstalaisista. Tekeytyneenä Star Wars faniksi! Oikea susi lampaan vaatteissa!!

Onkohan tämä vasta alkusoittoa?! Seuraako tästä pian palstan täydellinen tuho? Ehkä tämä on meidän holokaustimme...


Olenko minä sekoamassa? Kaikki tämä tuntuu liian järjettömältä.. MasterGormo! Oletko edes sinä jäljellä? Ja voinko luottaa sinuun tässä asiassa? Mitä mieltä sinä olet tästä kaikesta? Pitäisikö meidän kutsua neuvonpito koolle vaikka meseen?

Ja missä muuten viipyy tämän palstan sheriffi?!!

21

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wookis

      Luulenpa että tämä qew todella lopetti ton touhun.mut ikävä kyl jotkut otti sen liian vakavasti..

      • KyleKatarn1987

        Oletko sinä QEW?!


      • wookis
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Oletko sinä QEW?!

        Täh siis miks sä noi epäilet.


      • KyleKatarn1987
        wookis kirjoitti:

        Täh siis miks sä noi epäilet.

        kaikkiin tällä palstalla kävijöihin ja kaikkein vähiten luotan rekisteröimättömiin kirjoittelijoihin. Kuka tahansa rekisteröimättömistä saattaa olla qew. Sinäkin! Miten voit todistaa ettet ole?


      • MasterGormo
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        kaikkiin tällä palstalla kävijöihin ja kaikkein vähiten luotan rekisteröimättömiin kirjoittelijoihin. Kuka tahansa rekisteröimättömistä saattaa olla qew. Sinäkin! Miten voit todistaa ettet ole?

        Qew vai en, joten teidän on vain luottettava minuun.


    • MasterGormo

      Ja minuun voi toki luottaa. Hhmmm... nämä ovat pimeitä aikoja ja meidän on edettävä varovaisesti. Asiaa ei auta, jos sinä sekoat. Voin lähettää mese-osoitteeni sähköpostilla. Neuvoston on kokoonnuttava.

      • lukefani

        ....jekkuilija enkö olekin? en ollut tosissani :D


    • jediboy

      Tämähän on vähän kuin episode 3:ssa "Sith lordi on odattanut kauan ja hartaasti oikeaa hetkeä tuhota jedit, ja kaapata valta itselleen" Gew..vai mikä onkaan, on sith lordi ja kohta hyökkää joukolla sortamaan tänne kaikkia! -"It`s treason then" Nooh, tää oli vaan tällänen juttu :) :/

      • KyleKatarn1987

        Nooh.. vaikka tämä sotku on nyt selvitetty niin kyllä me silti voisimme pitää istunnon neuvoston mese-salissa Star Warsia ja maailman menoa pohdiskellen, vai mitä MasterGormo? :)

        Ja onhan Jedimestari kuitenkin edelleen teillä tietymättömillä...


      • MasterGormo
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Nooh.. vaikka tämä sotku on nyt selvitetty niin kyllä me silti voisimme pitää istunnon neuvoston mese-salissa Star Warsia ja maailman menoa pohdiskellen, vai mitä MasterGormo? :)

        Ja onhan Jedimestari kuitenkin edelleen teillä tietymättömillä...

        mielestäni meidän kaikkien pitäisi tavata siellä missälieneesalissa ja mietiskellä tämänhetkistä tilannetta...


      • MasterGormo
        MasterGormo kirjoitti:

        mielestäni meidän kaikkien pitäisi tavata siellä missälieneesalissa ja mietiskellä tämänhetkistä tilannetta...

        Minä en itse asiassa ole koskaan (ennen tätä kesää) käyttänyt meseä, joten miten pääsen kyseiseen ``saliin´´?


      • KyleKatarn1987
        MasterGormo kirjoitti:

        Minä en itse asiassa ole koskaan (ennen tätä kesää) käyttänyt meseä, joten miten pääsen kyseiseen ``saliin´´?

        Ekkö sie siis ole koskaan ennen (tätä kesää) käyttänyt meseä? Lienet aika harvinaislaatuinen tapaus. Yleensä sinun ikäisesi ovat juuri niitä mesen ahkerimpia käyttäjiä. (Älkää vaan kysykö minulta mistä johtuu.) No oikeastaan minäkin vasta tänä vuonna opin meseä käyttämään, enkä oikein vieläkään hallitse ihan kaikkia herkkuja, mutta kenties se ei ole tarpeenkaan. Sillä me Jedit tykkäämme pitään jutun simppelinä. Eikö totta?

        No niin. Salaiseen saliin pääset siis seuraavaa ohjetta noudattamalla: Koputa ovea kolmesti, sano ystävä ja astu sisään. Ps. toivottavasti osaat vuorenkääpiöitten kieltä...






        =D Hahah. Puijasin. Nooh.. helpoimmin tuo minun salaiseen saliini pääseminen hoituu ehkä sillä, että lähetän sinulle oman osoitteeni Suomi24 sähköpostiisi, jotta sinä, MasterGormo voit nähdä minut mesessä ja ottaa minuun yhteyttä. Siis, kunhan olet lisännyt osoitteeni yhteystietoihisi. Joten tarkkaileppa sähköpostiasi ;)

        Jos joku muu haluaisi ottaa osaa neuvoston kokoontumisiin niin olkoon hyvä ja tuokoon sen tässä ilmi. Ja toivottavasti olet kanssa rekisteröitynyt käyttäjä tai muuten homma voi mennä vähän vaikeaksi ;P


    • DoubleD

      no voi LOL kun näitä lueskelin xD

      • SerraKeto

        toivon syvästi että tälle palstalle tulee kohta uusi sheriffi!


    • SerraKeto

      Hei muhun voi luottaa, ellen olis gormon veli niin ois eri asia.

      • KyleKatarn1987

        Gormon veli? Eikö sinun pitänyt olla hänen sisarensa??

        No joka tapauksessa.. hienoa että puolustat kanssamme tätä tärkeätä ja hyvää palstaa roskapostittajilta ja muilta häiriköiltä :)

        Apusi merkitsee meille paljon...


      • KyleKatarn1987
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Gormon veli? Eikö sinun pitänyt olla hänen sisarensa??

        No joka tapauksessa.. hienoa että puolustat kanssamme tätä tärkeätä ja hyvää palstaa roskapostittajilta ja muilta häiriköiltä :)

        Apusi merkitsee meille paljon...

        Ja toivotaan, että pääsemme jälleen pian keskustelemaan ihan Star Warsista ettei m.i.c01 vaan ota ja suutu ;P


      • MasterGormo

        Mitä sinä höpötät?!?! Sinä et ole veljeni vaan siskoni!


      • KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Ja toivotaan, että pääsemme jälleen pian keskustelemaan ihan Star Warsista ettei m.i.c01 vaan ota ja suutu ;P

        No eipä SW rintamalla sillein tapahdu lähiaikoina. Loppu vuodesta sit taas jotain uutta tai sitten ensi vuonna kun Clone wars 3D ilmestyy.


      • SerraKeto
        MasterGormo kirjoitti:

        Mitä sinä höpötät?!?! Sinä et ole veljeni vaan siskoni!

        suu kiinni veliseni.

        oon samaa mieltä että tälle palstalle pitää saada sheriffi. kaikki massapostittaa ja se tuottaa sekasortoa


    • Huo HUOH!!!

      Fanitapaamist? Eips ainakka oku ruve soitta suutaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe