Mänttä

muutanko

Millainen paikka on Mänttä asua ja elää. Muutanko Mänttään.

12

3379

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämää ei ole

Parasta on ohitustie !

• täynnä

oleva muuttotappion kehto. Muuta muualle.

• Entinen asukas

Mänttä on ihan kiva pikku kaupunki. Siellä on kaunista arkkitehtuuria, kulttuuria ja taidetta. Yöelämässä on yllättävän paljon tarjontaa niin pienelle paikalle. Paljon huonompia paikkoja on olemassa! Itse olen tosin viimeksi käynyt lokakuussa pyörähtämässä Mäntän yöelämässä, enkä enää juuri tunne paikallisia ihmisiäkään. Mielestäni ihmiset ovat ystävällisiä ja palvelut ovat OK.

Mänttään on kiva palata kun on ollut jonkin aikaa poissa. Ehkä paikalliset, etenkään nuoret eivät arvosta pienen kaupungin etuja. En itsekään silloin kun siellä asuin.

• Myös entinen asukas

Mänttä - Suomi, sanakirjan käännös:

"Yöelämässä on yllättävän paljon tarjontaa" =
        "monta räkälää, missä vetää pää täyteen"

Mm. Morgan Kaneen mentäessä, kannattaa tehdä tilaus n. päivän ennkkoon, jos meinaa saada oluen vielä saman illan aikana.

• Anonyymi

Moni haikailee isoon kaupunkiin vaikka se elo siellä ei välttämättä ole sen kummoisempaa. Pienellä paikkakunnalla on paljon etuja joita tosiaan ei välttämättä nuorena osaa arvostaa.

• kuolee hiljaa

Paperityöläisiä täynnä koko Mänttä.Kohta nekin saavat kenkää,kun puupula lopettaa paperitehtaat.Kuoleva kaupunki se on pitkässä juoksussa.

• Ex-Vilippulalainen

Pääset sieltä Veneellä vaik Tampereelle !

• mänttäläinen nuori

mielestäni kannattaa muuttaa Mänttään jos:

* pärjää perusruokakaupoilla (s-market, valintatalo,..)
      * haluaa liikkua kylillä ilman koko ajan seuraavaa vaaraa
      * haluaa päästää lapsensa mukaviin kouluihin
      * haluaa käyttää hyvää uimahallia
      * haluaa liikkua luonnossa
      * haluaa kävellä tien yli mistä haluaa (niin täällä kaikki tekevät)
      * haluaa tuntea kaikki (tai ainakin melkein) vähintäänkin ulkonäön perusteella
      * on joskus mahdollisuus lähteä käymään suuremmissa kaupungeissa
      * ei vihaa kiinalaisia opiskelijoita yli kaiken

mielestäni siis Mäntässä ei ole huono asua. ehkä minua pidetään outona ikäni takia: kuka yläasteikäinen nyt tällaisessa paikassa haluaisi asua, mutta suosittelen!!

• Anonyymi

Olisi joskus kiva asuu Mäntässä ja siellä 25 vuotta minä siippani janita ja sit tämän perhe

• Anonyymi

Ois kiva asuu Mäntässä ja sit mm tampesterissä

• voisin hyvinkin asuu mäntässä

• OIS KIVA ASUU JOSKUS MÄNTÄSSÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      646
      1524
    2. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1245
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      83
      1058
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      83
      1006
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      82
      978
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      863
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      828
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      827
    9. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      248
      808
    10. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      712
    Aihe