Mänttä

muutanko

Millainen paikka on Mänttä asua ja elää. Muutanko Mänttään.

12

3368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämää ei ole

      Parasta on ohitustie !

      • täynnä

        oleva muuttotappion kehto. Muuta muualle.


    • Entinen asukas

      Mänttä on ihan kiva pikku kaupunki. Siellä on kaunista arkkitehtuuria, kulttuuria ja taidetta. Yöelämässä on yllättävän paljon tarjontaa niin pienelle paikalle. Paljon huonompia paikkoja on olemassa! Itse olen tosin viimeksi käynyt lokakuussa pyörähtämässä Mäntän yöelämässä, enkä enää juuri tunne paikallisia ihmisiäkään. Mielestäni ihmiset ovat ystävällisiä ja palvelut ovat OK.

      Mänttään on kiva palata kun on ollut jonkin aikaa poissa. Ehkä paikalliset, etenkään nuoret eivät arvosta pienen kaupungin etuja. En itsekään silloin kun siellä asuin.

      • Myös entinen asukas

        Mänttä - Suomi, sanakirjan käännös:

        "Yöelämässä on yllättävän paljon tarjontaa" =
        "monta räkälää, missä vetää pää täyteen"

        Mm. Morgan Kaneen mentäessä, kannattaa tehdä tilaus n. päivän ennkkoon, jos meinaa saada oluen vielä saman illan aikana.


      • Anonyymi

        Moni haikailee isoon kaupunkiin vaikka se elo siellä ei välttämättä ole sen kummoisempaa. Pienellä paikkakunnalla on paljon etuja joita tosiaan ei välttämättä nuorena osaa arvostaa.


    • kuolee hiljaa

      Paperityöläisiä täynnä koko Mänttä.Kohta nekin saavat kenkää,kun puupula lopettaa paperitehtaat.Kuoleva kaupunki se on pitkässä juoksussa.

    • Ex-Vilippulalainen

      Pääset sieltä Veneellä vaik Tampereelle !

    • mänttäläinen nuori

      mielestäni kannattaa muuttaa Mänttään jos:

      * pärjää perusruokakaupoilla (s-market, valintatalo,..)
      * haluaa liikkua kylillä ilman koko ajan seuraavaa vaaraa
      * haluaa päästää lapsensa mukaviin kouluihin
      * haluaa käyttää hyvää uimahallia
      * haluaa liikkua luonnossa
      * haluaa kävellä tien yli mistä haluaa (niin täällä kaikki tekevät)
      * haluaa tuntea kaikki (tai ainakin melkein) vähintäänkin ulkonäön perusteella
      * on joskus mahdollisuus lähteä käymään suuremmissa kaupungeissa
      * ei vihaa kiinalaisia opiskelijoita yli kaiken

      *******************

      mielestäni siis Mäntässä ei ole huono asua. ehkä minua pidetään outona ikäni takia: kuka yläasteikäinen nyt tällaisessa paikassa haluaisi asua, mutta suosittelen!!

    • Anonyymi

      Olisi joskus kiva asuu Mäntässä ja siellä 25 vuotta minä siippani janita ja sit tämän perhe

      • Anonyymi

        Ois kiva asuu Mäntässä ja sit mm tampesterissä


    • voisin hyvinkin asuu mäntässä

    • OIS KIVA ASUU JOSKUS MÄNTÄSSÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe