Millainen paikka on Mänttä asua ja elää. Muutanko Mänttään.
Mänttä
12
3368
Vastaukset
- Elämää ei ole
Parasta on ohitustie !
- täynnä
oleva muuttotappion kehto. Muuta muualle.
- Entinen asukas
Mänttä on ihan kiva pikku kaupunki. Siellä on kaunista arkkitehtuuria, kulttuuria ja taidetta. Yöelämässä on yllättävän paljon tarjontaa niin pienelle paikalle. Paljon huonompia paikkoja on olemassa! Itse olen tosin viimeksi käynyt lokakuussa pyörähtämässä Mäntän yöelämässä, enkä enää juuri tunne paikallisia ihmisiäkään. Mielestäni ihmiset ovat ystävällisiä ja palvelut ovat OK.
Mänttään on kiva palata kun on ollut jonkin aikaa poissa. Ehkä paikalliset, etenkään nuoret eivät arvosta pienen kaupungin etuja. En itsekään silloin kun siellä asuin.- Myös entinen asukas
Mänttä - Suomi, sanakirjan käännös:
"Yöelämässä on yllättävän paljon tarjontaa" =
"monta räkälää, missä vetää pää täyteen"
Mm. Morgan Kaneen mentäessä, kannattaa tehdä tilaus n. päivän ennkkoon, jos meinaa saada oluen vielä saman illan aikana. - Anonyymi
Moni haikailee isoon kaupunkiin vaikka se elo siellä ei välttämättä ole sen kummoisempaa. Pienellä paikkakunnalla on paljon etuja joita tosiaan ei välttämättä nuorena osaa arvostaa.
- kuolee hiljaa
Paperityöläisiä täynnä koko Mänttä.Kohta nekin saavat kenkää,kun puupula lopettaa paperitehtaat.Kuoleva kaupunki se on pitkässä juoksussa.
- Ex-Vilippulalainen
Pääset sieltä Veneellä vaik Tampereelle !
- mänttäläinen nuori
mielestäni kannattaa muuttaa Mänttään jos:
* pärjää perusruokakaupoilla (s-market, valintatalo,..)
* haluaa liikkua kylillä ilman koko ajan seuraavaa vaaraa
* haluaa päästää lapsensa mukaviin kouluihin
* haluaa käyttää hyvää uimahallia
* haluaa liikkua luonnossa
* haluaa kävellä tien yli mistä haluaa (niin täällä kaikki tekevät)
* haluaa tuntea kaikki (tai ainakin melkein) vähintäänkin ulkonäön perusteella
* on joskus mahdollisuus lähteä käymään suuremmissa kaupungeissa
* ei vihaa kiinalaisia opiskelijoita yli kaiken
*******************
mielestäni siis Mäntässä ei ole huono asua. ehkä minua pidetään outona ikäni takia: kuka yläasteikäinen nyt tällaisessa paikassa haluaisi asua, mutta suosittelen!! - Anonyymi
Olisi joskus kiva asuu Mäntässä ja siellä 25 vuotta minä siippani janita ja sit tämän perhe
- Anonyymi
Ois kiva asuu Mäntässä ja sit mm tampesterissä
voisin hyvinkin asuu mäntässä
OIS KIVA ASUU JOSKUS MÄNTÄSSÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483