ihmis-tyyppi! vittumaisia,ajattelemattomia,itserakkaita,diivoja,ja muutenkin vaan niin ärsyttäviä ihmisiä!!
hei vinkki teille,vetäkää ittenne jojoon! ei pahalla
kaikista turhin..
7
1312
Vastaukset
- jälkeenne
ole hyvä ...ehhhehhhehhhhe
- ja niin
Siksi sä nyt siinä itketkin kun me vaan ollaan luojaluoman kuninkaita. #heilauttaa harjaansa ja kehrää#
- kaurisnainen
ja vitun kuninkaita....sikoja
- MML
EN MÄ OIS AINAKAAN LEIJONANA SELLAINEN...
MÄ OLISIN ENNEN KAIKKEA HERRASMIES - kaurisnainen
samaa mieltä!leijonamiehet on yksiä kusipäitä.saavat todella vetää narun kaulaansa ja häipyä tältä galaksilta.
- MML
KYLLÄ MUSTA OIS IHANAA OLLA SELLAINEN ÄLYKÄS LEIJONAMIES JA ENNEN KAIKKEA HERRASMIES JA SELLAINEN JOKA OSAISI JOPA NAURAA JA MYHÄILLÄ TYYLIIN < NÄIN < NOO...SE KÄÄNTYY 0-2 ASEMASTA
5-4JÄÄN JA SITTEN ENNEN KAIKKEA SELLAINEN LEIJONAMIES MÄ HALUAISIN OLLA JOKA VETÄISISI VIRNEEN NAAMALLE KUN MUUT KÄVELISIVÄT OHI JA SELLAINEN MIES JOKA IHASTUTTAISI.VIHASTUTTAISI.
OLISI SUOSITTU JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN KUN MUUT MUNAISIVAT NIIN NOSTETTAISI ESILLE SELLAINEN MIES JOKA ENNEN KAIKKEA OLISI YLLÄTTÄJÄ JA KAIKEN KOKENUT MIES JA SELLAINEN MIES JOKA OLISI TUTTU MYÖS KOIRANAYTTELYISTA YMS - -:minna:-
MML kirjoitti:
KYLLÄ MUSTA OIS IHANAA OLLA SELLAINEN ÄLYKÄS LEIJONAMIES JA ENNEN KAIKKEA HERRASMIES JA SELLAINEN JOKA OSAISI JOPA NAURAA JA MYHÄILLÄ TYYLIIN < NÄIN < NOO...SE KÄÄNTYY 0-2 ASEMASTA
5-4JÄÄN JA SITTEN ENNEN KAIKKEA SELLAINEN LEIJONAMIES MÄ HALUAISIN OLLA JOKA VETÄISISI VIRNEEN NAAMALLE KUN MUUT KÄVELISIVÄT OHI JA SELLAINEN MIES JOKA IHASTUTTAISI.VIHASTUTTAISI.
OLISI SUOSITTU JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN KUN MUUT MUNAISIVAT NIIN NOSTETTAISI ESILLE SELLAINEN MIES JOKA ENNEN KAIKKEA OLISI YLLÄTTÄJÄ JA KAIKEN KOKENUT MIES JA SELLAINEN MIES JOKA OLISI TUTTU MYÖS KOIRANAYTTELYISTA YMSkyllä me leijonat sen verran suurpiirteistä sakkia ollaan, että kyllä laumaan sopii hangaroundeiksi muitakin kuin syntyperäsiä leijonia. Leijona-asennetta vain peliin rohkeasti ja maailmaa valloittamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248