Siitepölyallergiaani olen saanut helpotusta kotimaisesta hunajasta. Söin koko talven muutaman teelusikallisen päivässä raakana. Nyt ei tullut oireita edellisten vuosien tapaan. Olisikohan vaikutus ollut sitä siedätystä kotikonstein.
Hunaja voi auttaa
4
841
Vastaukset
- jee..
Hunajassa on siitepölyä, sitä ei pitäisi käyttää, jos on siitepölyallergia. Mutta jos olet helpotusta saanut, niin olet sitten antanut itsellesi omatekoista siedätyshoitoa.
Viime vuonna oli montakertaa pahempi siitepölyvuosi kuin tänä vuonna. Ei kai vaan tuo oireiden vähyys tänä vuonna johtuisi siitä, että ei ole mitään mille altistua?- totta viserrät
Joo ei pitäisi käyttää ei... isä antoi mulle joskus päiväkoti-ikäisenä aamulla kans lusikalla hunajaa ja kas kummaa, ei mennyt kauaakaan kun iho muuttui ihan punaiseksi, jonkin näköistä ihottumaa. Päiväkodintädit olivat tietty ihan kauhuissaan ja soittivat kotiin. sen jälkeen en ole hunajaa uskaltanut ottaa!Tosin olen kuullut että voi rauhassa syödä jos varmistaa että hunaja on kerätty muuhun kuin siitepölyaikaan, elikkäs jos ostat suoraan tuottajalta/valmistajalta, niin pystyt asian ehkä varmistamaan.
- mippe
totta viserrät kirjoitti:
Joo ei pitäisi käyttää ei... isä antoi mulle joskus päiväkoti-ikäisenä aamulla kans lusikalla hunajaa ja kas kummaa, ei mennyt kauaakaan kun iho muuttui ihan punaiseksi, jonkin näköistä ihottumaa. Päiväkodintädit olivat tietty ihan kauhuissaan ja soittivat kotiin. sen jälkeen en ole hunajaa uskaltanut ottaa!Tosin olen kuullut että voi rauhassa syödä jos varmistaa että hunaja on kerätty muuhun kuin siitepölyaikaan, elikkäs jos ostat suoraan tuottajalta/valmistajalta, niin pystyt asian ehkä varmistamaan.
Monesti lapsuuden ajan allergiat lievenevät tai jopa häviävät aikustuttaessa.
Kesä on ollut viileämpi kuin viimekesä, joka saattaa selittää siitepölyn vähyyden. Itselläni tosin on pahemmat oireet kuin viimekesänä. - niin tottuu
mippe kirjoitti:
Monesti lapsuuden ajan allergiat lievenevät tai jopa häviävät aikustuttaessa.
Kesä on ollut viileämpi kuin viimekesä, joka saattaa selittää siitepölyn vähyyden. Itselläni tosin on pahemmat oireet kuin viimekesänä.Suurin osa lapsuuden ruoka-aineallergioista häviää ajan myötä, kun elimistö tottuu. Täytyy vaan totutella ja kokeilla uudestaan, pienistä oireista ei kannata heti pelästyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938848
- 114708
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523740Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043106Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952752Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62528Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121838- 441485
Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131379Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos681322