Aluksi kaikki suomenkielellä, rekisteröidyin ja sitten vain ruotsia. Mikähän tarkoitus onkaan firmalla kerätä suomalaisten tietoja ?
bidster.com
12
27077
Vastaukset
- tonttuinen
Olet luultavasti tietoihisi valinnut itsellesi väärän kielen. Muuta se.
Itselläni ainakin toimii nätisti suomeksi. - kruunua vai euroa
Playstation 3
Arvo Sulkeutumispäivämäärä
679 € 2007-07-10 23:00
MYYTY
1.85
VOITTAJA
Ville Koskinen
Playstation 3
Pris i handeln Slutdatum
6490 Kr 2007-07-10 22:00
SÅLD FÖR
185
VINNARE
Ville Koskinen
Eli oliko Villen tarjous 185 kruunua vai 1.85€?
Oliko mahdollisesti olemassa jollakulla 100 kruunun tarjous yksin mutta joku laittoin 1€ tarjouksen --> alin ainoa olisi ollut 100 kruunua.
Bidster on jakanut palkintonsa väärin!!! Toimintakieltoon koko putiikki!- Tuomas___---82
http://www.badmintonportal.net/bidster/
Niin ja kruunut ja eurot eivät ole saman arvoisia... - oki
Siis 1 euro on noin 10 kruunua ^^
- retsdib
Kyllä kyseinen firma aina palkintonsa saa rahastettua. yksi euro= 100 centtiä= vähintään sata tarjousta a' 2€ operaattorikulut. jos esim 70000 € porsche menee kaupaksi 350 euron hintaan silloin yhtiö on saanut vähintään 35000 yksittäistarjousta, plus useat kymmenet päällekkäistarjoukset 100-34900 sentin (1-349 €) tarjouksista vielä päällekkäistarjoukset voittosummasta ylöspäin (35100- ...€) eli rahaa on liikkunut jo pelkästään yksittäistarjouksissa voittosummaan asti tuo 35000 x 2€ = 70000..lopullista "summaa" ei kukaan tiedä, kuin pojat itse..mihin hävisivät suomesta, tanskasta ja hollannista, ehkä autoista voittajien itse maksuun tuleva vero!!!???
- internetinilmaista
joketu kirjoitti:
hoko huutokauppa pelkkää humpuukia
Joku kerää isot rahat huijjaamalla.
huutokauppa pyörinyt melko vähän aikaa
ja joku joakim ja håkan on voittanut 9-10
huutoa.taitoa vai tuuria. suurta humpuukia. jos
jollakin on ylimääräistä rahaa antakaa ne
jollekin todella tarvitsevalle eikä
tälläiselle hölynpölylle.- Tämä arpa ei voita
Joakimit ja Håkanit tykittävät firman puhelimella firman laskuun. Toivottavasti on edes oma firma. Monet myös tekstaavat operaattorin laskuun, heillä ei siis ole aikomustakaan maksaa tekstiviestejään. Ennen perintätoimien alkua on jo kamat saatu ja myyty, kenties huimausaineitakin ostettu.
- Kakusuu
WWW.KAKUSUU.COM
NINTENDO MENI JO 1-SENTILLÄ!!!
MAAILMAN HALVIN HUUTOKAUPPA!!! - ejopw
Mietippä sitä aloittaja, nikitön hölmö.
Pelaa veikkaukse pelejä, joissa Jokeri-hahmo runkkaa suorassa lähetyksessä- Anonyymi
Playstation 3
Arvo
679 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769