Ostan husqvarna 165r mallisen raivaus-sahan. Ei tarvitse olla toimiva.
040-5961901
Raivaus-saha husqvarna 165r
43
6137
Vastaukset
- vain osia
niin kerro mitä osia niin katson löytyiskö...
- pusikko
Käynnistyspyörä ja vauhtipyörä ainakin....
- puolesta
pusikko kirjoitti:
Käynnistyspyörä ja vauhtipyörä ainakin....
löytyy vaikka koko saha!
- pusikko
puolesta kirjoitti:
löytyy vaikka koko saha!
Onko sahassa ehjä vauhtipyörä? Jos on, niin soittele 040-5961901
- olisi 165 myöskin
pusikko kirjoitti:
Onko sahassa ehjä vauhtipyörä? Jos on, niin soittele 040-5961901
Kunnossa oleva, ainoastaan siima käytössä ollut saha, terä varustuskin löytyy.
- pusikko
olisi 165 myöskin kirjoitti:
Löysin etsimäni, mutta hyvä tietää että sahoja vielä löytyy jos ja kun taas tarvitsen varaosia...
- RAGFIN
olisi 165 myöskin kirjoitti:
Olen kiinnostunut. Millainen kunto? Onko kuvia? Paljonko maksaa ja missä päin lienee?
- henkka
RAGFIN kirjoitti:
Olen kiinnostunut. Millainen kunto? Onko kuvia? Paljonko maksaa ja missä päin lienee?
Hei! Jos on koko saha myynnissä niin pistätkö tarkempaa tietoa sähköpostilla. olisin kiinnostunut.
- rk
puolesta kirjoitti:
löytyy vaikka koko saha!
Moicca!
Vieläkö olisi 165 r jäljellä? Lähetä postia titetopi(a)hotmail.com ja yhteystietosi soittelen tai meilaan
R - kallekal
rk kirjoitti:
Moicca!
Vieläkö olisi 165 r jäljellä? Lähetä postia titetopi(a)hotmail.com ja yhteystietosi soittelen tai meilaan
Rmoro. tarvitsisin varaosa sahaa jos jollain pyörii ylimääräisenä 165r raivuusaha
- 165RRRRRRRRRR
kallekal kirjoitti:
moro. tarvitsisin varaosa sahaa jos jollain pyörii ylimääräisenä 165r raivuusaha
Kallekal : Ois toimiva moottori ilman tankkia, käynnistintä, kytkintä ja siitä alaspäin. Jos tarvetta, ilmoita s-posti.
- karzan33
165RRRRRRRRRR kirjoitti:
Kallekal : Ois toimiva moottori ilman tankkia, käynnistintä, kytkintä ja siitä alaspäin. Jos tarvetta, ilmoita s-posti.
Vieläkö keneltäkään löytyy Husqvarna 165r raivuria varaosiksi ? Tarvetta olisi puolalle mutta koko sahatkin huomioidaan.
J piste marttila ät kymp piste net
- etunimi.k
Vieläkö löytyy joltain 165r raivuriin osia??
Tarttisin sylinterin/ männän..- Varaston tyhjennys
Moro. Voisin myydä yhden lähestulkoon ehjän(käynnistimen käpälät kulahtaneet ja naru poikki) ja varaosasahan jossa vielä joitain osasia tallessa. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä spostiin. Tarvittaessa voin myydä myös valjaat.
[email protected] - merssumiäs
vieläkö löytyy 165 r osia tai koko sahaa ,kulmavaihde halkesi,muuten olisi toimiva saha mullakin
- Amiraali
Kyllä löytyy koko saha. m.hamalainen(a)dnainternet.net
- Anonyymi
Löytyisikö 165r.ehjää puola systeemiä ja mangeettoa
- Anonyymi
Löytyy mutta saat samalla hinnalla koko sahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy mutta saat samalla hinnalla koko sahan.
Ja mitähän se maksaa?
- Anonyymi
Löytyykö osia husqvarna 165r.....?...elmer
- Anonyymi
Kyllä löytyy..! Terv. Jaakob
- Anonyymi
Minulla on ehjä Husqvarna 36r.
Liekö samoja osia siinä.
- Anonyymi
Suojaputken tarttis...elmer
- Anonyymi
Suojaputkia löytyy.
- Anonyymi
Missä päin Suomenmaata.....ois ja paljonko maksaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Suomenmaata.....ois ja paljonko maksaa....
Sata e sis. Posti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata e sis. Posti
On ehjä ei taipunut....ja on 165r...sisä ja ulkomitta...kuva...
- Anonyymi
Tarvis 165 r Puolan mistähän löytyisi
- Anonyymi
Mulla löytyy
- Anonyymi
Löytyykö vielä keneltäkään 165 r puolaa
- Anonyymi
Mulla löytyy. En tiedä onko enää tallella ja vaikka olisi niin olemassa olo epävarmaa. Samoin toimiminen jos edes toimii mikä on mahdollista.
- Anonyymi
Löytyiskö puola 165 r
- Anonyymi
osta uus...kerran se vaan kirpaisee lompakossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osta uus...kerran se vaan kirpaisee lompakossa
Ei saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa
Siinä ei ole puolaa. Joku ihmeellinen sytytys härdelli. Mitä maksat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei ole puolaa. Joku ihmeellinen sytytys härdelli. Mitä maksat?
onko tuollainen.?
https://www.tuontitukku.fi/pienkone-vene-ja-varaosa/sytytyspuola-husqvarna-501831901-sopii-myos-stihl-oem-1108-400-0800/p/6438471291643/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko tuollainen.?
https://www.tuontitukku.fi/pienkone-vene-ja-varaosa/sytytyspuola-husqvarna-501831901-sopii-myos-stihl-oem-1108-400-0800/p/6438471291643/Siellä oli sytytyspuolan kärpäspuola. Haluan sellaisen.
- Anonyymi
Löytyisikö joltain puolaa
- Anonyymi
Puolaa ei ole mutta osaan tehdä kuperkeikan. Auttaako se?
- Anonyymi
on puola ja sieltä löytyi öljyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
on puola ja sieltä löytyi öljyä.
Ja maakaasua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja maakaasua!
putin voi kiinnostua...hysss hysss..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083088Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161880Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151820Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141575Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991441Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t341312Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2151201Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046- 171014
Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19965