Pikkuhousujen haistelu

pikkari-friikki

Tiedän kyllä että on paljon ihmisiä jotka kiihottuvat pikkuhousujen haistelusta, eli turha alkaa ahdasmielisten soittamaan suutaan.

Eli siis, tahtoisinkin kuulla, millaisia kokemuksia miehillä - ja miksi ei naisillakin - on pikkuhousujen haistelusta. Olen varma että myös joitain naisia kyseinen toiminta kiihottaa.

Itse haistelen kaikkien tuttujeni pöksyjä. Aina kun olen kavereiden luona käymässä (siis sellaisten joilla on tyttöystävä) menen aina käymään vessassa siinä toivossa että pyykkikorista löytyisi muutamat käytetyt pikkarit. Samoin toimin jos olen bileissä joiden emäntä on nainen, tai jos tiedän esim. kaverillani olevan siskoja.

Mikään ei ole kiihottavampaa kun tuoksutella tyttöjen käytettyjä pikkareita. Joskus olen jopa ottanut pikkareita pyykkikorista mukaani. On aivan tajuttoman kiihottavaa kotona runkkailla ja haistella kyseisen tytön "pillua".

Kyse ei ole siitä ettenkö "saisi pillua", sitä kyllä saan aina kun haluan. Enemmän kyse on kielletystä asiasta. Ja tietty siitä, että on todella kiihottavaa jutella esim. kaverini tyttöystävän kanssa ja koko ajan tietää miltä hänen pillunsa tuoksuu.

Omia suosikkejani ovat aivan normaalit pikkarit, eivät siis stringit. Mieluiten vielä valkoiset tai vaaleat joista näkyy pillun jättämät jäljet kunnolla.

Mitä mieltä muut pikkareiden nuuskijat olette? Tiedän että teitä on, unohtakaamme kaikki ahdasmieliset paskiaiset ja jatkakaamme keskustelua. Tytöt ovat myös tervetulleita mukaan!

21

3106

Vastaukset

• aina kun mahdollista niin vieraspaikkojen pyykkikorien kimppuun. On haisteltu anopin pikkareita ja sukkiksia. Tajuttoman mukavaa toimintaa. Eikä satuta ketään

• itselläni on aivan sama homma ja lisäksi tiedän erään tuttuni käyvän tonkimassa meidän pyykkikoppaa ja minusta se kiihottavaa kun tiedän kaverin olevan meidän kylppärissä haistelemassa ja runkkaamassa vaimoni pikkuhousuihin. Aina kun tämä kaveri soittaa ja sanoo tulevansa käymään niin käyn laittamassa vaimon pikkareita pyykkikoppaan päällimäiseksi.

• pöksyjä. Minä niitä harvemmin pyykkikorista kaivelen. Sattuu olemaan niin, että mun naista kiihottaa samantapaiset puuhat. Me pidetään likaset kalsarit päällä ja nuuhkitaan toisiamme.
    Mikään ei ole kiihottavampaa, kuin työntä pää naisen jalkojen väliin ja haistella sen likasia pöksyjä - paitse se, että nainen tekee saman mulle...

• Tuleeko mieleen että tutut tuskin hyväksyvät toimintaa? Olisiko sinusta kiva, jos joku karvainen homo haistelisi salaa kalsareitasi?

• ...ootteko miettineet sitä?

• Just karvainen homo... kirjoitti:

...ootteko miettineet sitä?

venäläinen pitkähiuksinen rakas naiseni Tatjana on lapsesta saakka opetettu pitää miehen itsellään. kun hän käy omskissa äidillään hän tahallaan jättää vaaleanpunaiset muutaman päivän käytämänssä pöksyt ja stay upit ja rinulit pyykkikoriin minulle yöni iloksi... joskus parin vodkalasin jälkeen hän on tunnustanut etä tämönen pitä naisen olla ja hiema antaa tyttötuoksujen valua miehensä iloksi

• Juu kyllä pikkareita tulee usein haisteltua. Olen tehnyt sitä jo monia monia vuosia.

Haistelen oikeastaan vain mun oman isosiskoni pöksyjä. Se käyttää myös sellaisia perus valkoisia puuvillapöksyjä. Aivan ihania.

Aloitin harrastuksen silloin kun siskoni oli yläasteella. Niissä pillun tuoksuissa oli jotain niin koukuttavaa, että niistä on päästävä nauttimaan aina sopivan tilaisuuden tullen.

Nykyään saan nauttia siskoni tuoksuista valitettavan harvoin. Viimeksi taisi olla noin kuukausi sitten. Mutta tuoksut olivat kyllä taas huumaavat. Melkein voisin sanoa että siskoni tuoksut ovat vaan parantuneet vuosien mittaan!

On noista pikkareista muutakin hyötyä. En meinaan muista milloin olisimme tapelleet siskoni kanssa. Parempi olla vain mielin kielin sellaisen naisen kanssa joka tarjoaa minulle tuollaista nautintoa.

On siina muuten aika metka tunne katsoa siskoa sen jälkeen silmiin kun on juuri tullut tumputtamasta ja haistelemasta hänen pikkareitaan.

• Olin toissakesänä pikkuserkun luona. Hänen käytyään suihkussa oli minun vuoroni. Kaivoin pyykkikorista hänen alusvaatteitaan tietääkseni, minkä kokoiset tissit hänellä oli. Tissivaon perusteella vaikuttivat aika isoilta, mutta löysin korista vain topin. Löysin kuitenkin stringit. Olisi pitänyt jo arvata, että hänellä oli ollut ne yllään, sillä hänen päällyshousujensa läpi oli erottunut pyllyvako. Stringien pimpsapuoli ei harmikseni tuoksunut miltään, mutta takana oli kakkaa. Yhtäältä inhotti, että piru kun ei iso tyttö osaa pyllyään siivota kakasta, toisaalta tuntui ihanan luonnolliselta, että hänenkin on kakattava (seuraavana aamuna kuulin tytön pieraista pöräyttävän) ja kolmanneksi tietysti kiihotti. Ei tarvinnut pelätä muiden tuloa, koska itse olin nakuna. Pesu hoitui kunnialla, mutta pili jäi märäksi, ja pakkohan se oli runkata vielä ennen nukkumaanmenoa.
    Asuin tuolloin ja asun vieläkin kerrostalossa, ja ainahan se on yhtä nättiä katsoa, kun naisten alusvaatteet pyörivät pesulan koneissa. Eilenkin oman pyykkäykseni lomassa otin erään naisen alushousut ulos niiden peseydyttyä. Nainen oli ihmeissään. Olisi tietenkin pitänyt laittaa ne takaisin rumpuun ja kone takaisin päälle. Toissa syksynä olin tyhjentänyt rummun opiskelukaverini stringeistä, mutta tuolloin taisin selvisin ilman kysymyksiä, en muista enää miksi.

• Samat halut ja samanlaiset pikkupöksyt kiihottaa.

• Kuulostaa kivalta, voisi olla hauskaa nähdä teidät meidän pyykkikopalla!

• Mä oon haistellu siskojen ja äidin pikkareita aina. Nykyään kavereiden vaimojen ja tyttärien. Jännä olla kylässä kun tietää emännän pillun ja perheiden ~ 11-16v tyttöjen tuoksut. Jännä miten nuoresta pillusta jää sama tuoksu kun aikuisella. Onneks haistelu ei ole kielletty. Saa rauhassa nauttia naisten ja tyttöjen aromeista.

• Aah .. äidin ja tyttärien pöķsyjen tuoksut.

• Äiti ja tyttäret katsomassa vieressä kun nuuhkit ja runkkaat pikkareihin.

• Kyllä vain tulee vaimon ainakin nuuhkittua.

• Minä haistelen anopin alushousuja aina kun mahdollista. Mahtavat aromit! Joskus löytyy irronneita pillunkarvojakin ja imeskelen nekin. Anopilla on aika runsas karvoitus.

• Täällä olis mahdollisuus saada vaimoni pikkarit nuuhkittavaksi ja runkattavaksi jos vaan saan katsoa kun teet sen ja sen jälkeen palautan ne vaimoni pikkareiden joukkoon

• Haluaisin runkkailla kanssasi ja samalla nuuhkia vaimosi pillun tuoksuisia pikkareita.
      Mistä olet ? Minä Kuopiosta.

• Nuuhkitaan ja runkataan kimpassa.
      Vaimosi pikkarit sais kunnon sotkun.

• Joo nuorempana sitä tuli siskon ja äidin pikkareita haisteltua, mutta sitten vanhempana kavereiden tyttöystävien ja naispuolisten kaverien pikkarit on salaa haisteltu..parastahan tuossa huvituksessa on sen tuoma pieni jännitys, ja ajatus että kun näkee toisen ja keskustelee kyseisen naisen kanssa, niin ei voi olla ajattelematta sitä että minkälaiset pikkarit sulla on käytössa ja miltä sun pillu tuoksuu. Kerran rivitalossa asuessani pariskunta naapurista lähti matkoille ja antoivat avaimen, että vie postit sisälle ja kastele kukat.. no tulihan sitä pyykkikorilla käytyä useammankin kerran ;)

• Juurikin .. mutsin pikkareita nuuhkin ja runkkaan vieläkin mutta kavereitten on just tuo kiksi.

Ajatus pyörii että " sulla on varmaan ne pinkit pöksyt jalassa jotkaa hieroo just mukavasti pillun kohtaa kun ne tuoksuu aina kiimaisimmilta ja niille mulla lentää isoimmat mällit "

• Nukuin teininä mummolan yläkerran pikkuhuoneissa ihan luvalla viikonloppuisin siellä käydessäni, kun vuokralla olleet parikymppiset opiskelijatytöt olivat kotonaan. Kun halut joskus 14..15-vuotiaana alkoivat nousta pintaan, niin keksin paikkoja vähän tutkiskella.

Välillä löytyi käytettyjä pikkuhousuja, joista tosi herkällä hajuaistillani nuuhkin ihania pimpin ja pissan hajuja:) Pikkarit olivat kiihokkeena vain kasvoillani, mutta käteen piti nautinnollisesti vetää!

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.