Jousmies mies pinnan alla

muksiss

Ei vittu! Tunnen muutaman jouskari tyypin. He osaavat kyllä pukeutua trendien mukaan ja puhua ajankohtaisista asioista, mutta kun mikään ei oo totta! He vain pyrkivät tekemään vaikutuksen naisiin! Koko ajan he valehtelevat ja kusettavat jopa vanhoja muoreja! Pinnallisempaa ihmistä saa hekea. Ei ei ei, ainakin mies jousimiehiehillä on joko pillun tai rahan kusetus aina mielessä. Sitten he vippavat rahaa, että saisivat ostaa äidille kukkia, mutta rahat meneekin kaljaan. Tulevat sitten itkien takaisin, trendivaatteisiin puettuina. Ja taas vippavat rahaa, osaavat olla vakuuttavia

Voin kertoa vieläkin hurjuempia tarnoita jos, haluatte. Onko oikein, että sukulainen joutui maksamaan jousimiehen velat

4

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovia kokenut..

Joo..pakko varoittaa miespuolisista jousimiehistä. Alussa vaikuttaa lupaavalta, mutta totuus voi olla toisenlainen. Tarkkailkaa motiiveja. Raha saattaa olla tärkeämpi tekijä, kuin uskoisi.. Jotkut tekevät sen vuoksi mitä tahansa..

• Nimetön

mitä olen eläissäni nähnyt! Olen itse miespuoleinen jousimies , ja minä kyllä maksan itse omat velkani !
      Päinvastoin kuin mitä tässä väitetään , olen itse joutunut lainaamaan ja maksamaan muiden velkoja.
      Jaa , että vielä jousimies valehtee ja kusettaa ihmisiä , ei hyvät ihmiset kuka teille on tälläista motaskaa tunkenut aivoihin.

• niva28

Kaipa minä olen jollain lailla poikkeuksellinen jousimies ku en valehtele enkä puhu paskaa enkä yritä tehä vaikutusta naisiin koska ujouteni estää sen. Pillu kyllä on mielessä koska jos ei ole ni tuntisin itteni aika epänormaaliksi mieheksi mutta se pillu ei kuitenkaan ole mulle mikään välttämätön paha,joten pysty elämään ilman sitä. Talouteni on kunnossa eikä mun tarvii toisilta rahaa vipata koska pärjään omillani enkä törsää sitä kaljaan koska en käytä alkoholia.

• merkkinsäkin

Mistä sitä tietää mikä huijjareiden jutuista on totta? Ehkä halusivat esiintyä tulisina, seurallisina ja vauhdikkaina jousimiehinä. Jousimiehen yksi juttu on kyllä reiluus, eikä toi kuulosta kovin reilulta. Mutta tarinoita on mielenkiintoista kuulla. Iteskin jousimies-nainen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe