Jousmies mies pinnan alla

muksiss

Ei vittu! Tunnen muutaman jouskari tyypin. He osaavat kyllä pukeutua trendien mukaan ja puhua ajankohtaisista asioista, mutta kun mikään ei oo totta! He vain pyrkivät tekemään vaikutuksen naisiin! Koko ajan he valehtelevat ja kusettavat jopa vanhoja muoreja! Pinnallisempaa ihmistä saa hekea. Ei ei ei, ainakin mies jousimiehiehillä on joko pillun tai rahan kusetus aina mielessä. Sitten he vippavat rahaa, että saisivat ostaa äidille kukkia, mutta rahat meneekin kaljaan. Tulevat sitten itkien takaisin, trendivaatteisiin puettuina. Ja taas vippavat rahaa, osaavat olla vakuuttavia

Voin kertoa vieläkin hurjuempia tarnoita jos, haluatte. Onko oikein, että sukulainen joutui maksamaan jousimiehen velat

4

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovia kokenut..

      Joo..pakko varoittaa miespuolisista jousimiehistä. Alussa vaikuttaa lupaavalta, mutta totuus voi olla toisenlainen. Tarkkailkaa motiiveja. Raha saattaa olla tärkeämpi tekijä, kuin uskoisi.. Jotkut tekevät sen vuoksi mitä tahansa..

    • Nimetön

      mitä olen eläissäni nähnyt! Olen itse miespuoleinen jousimies , ja minä kyllä maksan itse omat velkani !
      Päinvastoin kuin mitä tässä väitetään , olen itse joutunut lainaamaan ja maksamaan muiden velkoja.
      Jaa , että vielä jousimies valehtee ja kusettaa ihmisiä , ei hyvät ihmiset kuka teille on tälläista motaskaa tunkenut aivoihin.

    • niva28

      Kaipa minä olen jollain lailla poikkeuksellinen jousimies ku en valehtele enkä puhu paskaa enkä yritä tehä vaikutusta naisiin koska ujouteni estää sen. Pillu kyllä on mielessä koska jos ei ole ni tuntisin itteni aika epänormaaliksi mieheksi mutta se pillu ei kuitenkaan ole mulle mikään välttämätön paha,joten pysty elämään ilman sitä. Talouteni on kunnossa eikä mun tarvii toisilta rahaa vipata koska pärjään omillani enkä törsää sitä kaljaan koska en käytä alkoholia.

    • merkkinsäkin

      Mistä sitä tietää mikä huijjareiden jutuista on totta? Ehkä halusivat esiintyä tulisina, seurallisina ja vauhdikkaina jousimiehinä. Jousimiehen yksi juttu on kyllä reiluus, eikä toi kuulosta kovin reilulta. Mutta tarinoita on mielenkiintoista kuulla. Iteskin jousimies-nainen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe