Ei vittu! Tunnen muutaman jouskari tyypin. He osaavat kyllä pukeutua trendien mukaan ja puhua ajankohtaisista asioista, mutta kun mikään ei oo totta! He vain pyrkivät tekemään vaikutuksen naisiin! Koko ajan he valehtelevat ja kusettavat jopa vanhoja muoreja! Pinnallisempaa ihmistä saa hekea. Ei ei ei, ainakin mies jousimiehiehillä on joko pillun tai rahan kusetus aina mielessä. Sitten he vippavat rahaa, että saisivat ostaa äidille kukkia, mutta rahat meneekin kaljaan. Tulevat sitten itkien takaisin, trendivaatteisiin puettuina. Ja taas vippavat rahaa, osaavat olla vakuuttavia
Voin kertoa vieläkin hurjuempia tarnoita jos, haluatte. Onko oikein, että sukulainen joutui maksamaan jousimiehen velat
Jousmies mies pinnan alla
4
1437
Vastaukset
- kovia kokenut..
Joo..pakko varoittaa miespuolisista jousimiehistä. Alussa vaikuttaa lupaavalta, mutta totuus voi olla toisenlainen. Tarkkailkaa motiiveja. Raha saattaa olla tärkeämpi tekijä, kuin uskoisi.. Jotkut tekevät sen vuoksi mitä tahansa..
- Nimetön
mitä olen eläissäni nähnyt! Olen itse miespuoleinen jousimies , ja minä kyllä maksan itse omat velkani !
Päinvastoin kuin mitä tässä väitetään , olen itse joutunut lainaamaan ja maksamaan muiden velkoja.
Jaa , että vielä jousimies valehtee ja kusettaa ihmisiä , ei hyvät ihmiset kuka teille on tälläista motaskaa tunkenut aivoihin. - niva28
Kaipa minä olen jollain lailla poikkeuksellinen jousimies ku en valehtele enkä puhu paskaa enkä yritä tehä vaikutusta naisiin koska ujouteni estää sen. Pillu kyllä on mielessä koska jos ei ole ni tuntisin itteni aika epänormaaliksi mieheksi mutta se pillu ei kuitenkaan ole mulle mikään välttämätön paha,joten pysty elämään ilman sitä. Talouteni on kunnossa eikä mun tarvii toisilta rahaa vipata koska pärjään omillani enkä törsää sitä kaljaan koska en käytä alkoholia.
- merkkinsäkin
Mistä sitä tietää mikä huijjareiden jutuista on totta? Ehkä halusivat esiintyä tulisina, seurallisina ja vauhdikkaina jousimiehinä. Jousimiehen yksi juttu on kyllä reiluus, eikä toi kuulosta kovin reilulta. Mutta tarinoita on mielenkiintoista kuulla. Iteskin jousimies-nainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764