vaakamies vaikuttaa selvästi kiinnostuneelta, pyysi mun numeroakin, mut ei pyydä treffeille, ollaan tunnettu yli 2kk jo. Teenkö itse aloitteen ja pyydän treffeille? Pelästyykö se vai ilahtuuko? Onko se vain ujo ja odottaa mun aloitetta, vai eikö osaa päättää? Ihmettelin kyl kun se pyysi numeroa, en uskonut sen ikinä tapahtuvan :D No joka tapauksessa, oon päättäny jo et en halua tuhlata enää aikaa.
hidas vaakamies
7
1905
Vastaukset
- Gem-86
Itse vierailen täällä vaaka-palstalla sen takia, että yritin suhdetta erääseen naiseen. Hän oli käsittäkseni horoskooppimerkiltään juuri tuo vaaka. Suhde meni poikki muista syistä kuin horoskoopin epäyhteensopivuus. Mutta kumminkin täällä oon?
Mutta älä kiiredi liikaa. Hitaus tarkoittaa harkintaa, liian usein järkisuhdetta.
Nopeus tarkoittaa "äkkirakastumista", jolloin ihminen tekee harkitsemattomia liikkeitä. Aina heitä neuvotaan, että kuunnelkaa sydämen ääntä ja sitten heti perään, olkaa järkeviä. Oliko apua tästä neuvosta, häh?
Kumma kyllä, kaikiki ne naiset joihin oon tuntenut vetoa, ovat enimmäksen vaakoja, mutta enhän kaikkien merkkejä tunnekkaan (enkä vieläkään usko) kuin opiskelutovereitten synttärien, tuttujen, sukulaisten ja julkkisten kautta.
Menipä pitkäksi, mutta vaakanaisista lyhyt analyysi; Hän pyrkii hyveellisyyteen, mutta mitenkä muuten se voi tapahtua kuin paheellisuuden tuntemisen kautta.
Arkielämässä vaaka on ahkera ja laiska. Hän valitsee tärkeät asiat sydämellään useihnhen liittyy Nietczhe-mäinen kiivaus...
No joo taas, mutta Vaaka on mun suosikki (jos nämä pitää paikkansa, tutkitaan lisää) - Legolas87
Näin vaakamiehenä voin sanoa, että jotenkin jossain tuolla syvällä sisimmässäni musta tuntuu, että tarvitsen naisen, joka osaa tarvittaessa tehdä aloitteen, eikä ole vaan pelkkä hissukka. Sellaset naiset on tylsiä, jotka vaan odottaa ja odottaa, että mies tekis jotain. Jos kerran on kaksi osapuolta niin molemmat voi olla aktiivisia ja hei mieshän pyysi jo sun puhelinnumeroa..olisko nyt sun vuoro tehdä jotain ja ottaa seuraava askel. Tietysti meitäkin on varmasti monenlaisia mutta suosittelen, että teet sen ja otat asian puheeksi, eipähän sitten ainakaan jää kaivertamaan mieltä.
- vaakaan ihastunut
jotenkin vaan pelottaa että vaakamies juoksee karkuun, no mut jos noin tekee, ei ehkä olekaan yrittämisen arvoinen. Oon vaan niin vanhanaikainen että odotan aina miehen tekevän aloitteen (ja niin ne on aina tehnyt), tää mies on kyl niiiin erilainen kuin muut, ei yritä heti aluks mitään, kunnon herrasmies.. Oon kyl monesti vihjaillut että voitaisi siirtyä seuraavalle tasolle, mut täytyy kai kysyä suoraan..
- liona
vaakaan ihastunut kirjoitti:
jotenkin vaan pelottaa että vaakamies juoksee karkuun, no mut jos noin tekee, ei ehkä olekaan yrittämisen arvoinen. Oon vaan niin vanhanaikainen että odotan aina miehen tekevän aloitteen (ja niin ne on aina tehnyt), tää mies on kyl niiiin erilainen kuin muut, ei yritä heti aluks mitään, kunnon herrasmies.. Oon kyl monesti vihjaillut että voitaisi siirtyä seuraavalle tasolle, mut täytyy kai kysyä suoraan..
Moi!
Mä tapasin vaa´an vuoden 2006 keväällä. Juhannuksen jälkeen hän otti yhteyttä ja siitä lähtien mikään ei ole ollut epäselvää, nyt asutaan yhdessä.
Tapaamisesta meni siis noin pari kuukautta ja sit se oli menoo : )
Tuona "väliaikana" en kertaakaan painostanut. Annoin ymmärtää kun nähtiin, että olen kyllä kiinnostunut. Mutta en antanut "liikaa". Olen kyllä hieman salaperäinen..
Joskus saatoin yllättäen laittaa viestin että "olisitpa täällä" tai "Ikävöin sinua". Niihin ei välttämättä edes tullut vastausta, mutta mitäpä sitä murehtimaan. Ja sitten kuin jonkinmoisen tutkailun ja harkitsemisajan päätyttyä, Hän otti yhteyttä ja ehdotti että tulisin syömään hänen luokseen. Siitä lähtien ollaan oltu erottamattomat : )
- itsekalat
vaakatyypit toimii tilanteen mukaan. Jos ei ota yhteyttä, et sovi sen kuvioihin ja se hannaa ja venaa, tuleeko jotain parempaa. sit jos sille sopii sun naama ja tilanne on ookoo, se on maailman helpointa. sitten on se että vaaka on hienotunteinen ja jos sä et satu vastaamaan sen kauneuskäsitystä tai tyylitoiveita se ei sano mitään vaan toivoo että honaat ja häivyt
- yksinkertaista
Vaakamies on kokemukseni mukaan hieman monimutkaisempi kuin mitä viestistäsi voi päätellä; nainen voi hyvin olla kaunis ja tyylitietoinen, oikea vaakamiehen unelma, ja siltikin vaakamies välillä "katoilee" ja sitten taas ottaa uudelleen yhteyttä, ja sama toistuu ja toistuu...
Kyse voi olla siitä, että vaakamies miettii mielessään, olisiko jossain vielä jotain parempaa, mutta on aivan eri asia, voiko ulkopuolinen ymmärtää tällaista ajatuksenjuoksua.
En usko, että monikaan ymmärtää lopulta. On nimittäin niin, että vaakamiehen unelmien nainen on lopulta vain hänen mielikuvituksessaan, ja siellä hän haluaa sen pysyvänkin. Vaakamies nimittäin harvoin kestää totuutta - itsestään; arvostele häntä hieman, niin hän katoaa saman tien. - että kun meidän
yksinkertaista kirjoitti:
Vaakamies on kokemukseni mukaan hieman monimutkaisempi kuin mitä viestistäsi voi päätellä; nainen voi hyvin olla kaunis ja tyylitietoinen, oikea vaakamiehen unelma, ja siltikin vaakamies välillä "katoilee" ja sitten taas ottaa uudelleen yhteyttä, ja sama toistuu ja toistuu...
Kyse voi olla siitä, että vaakamies miettii mielessään, olisiko jossain vielä jotain parempaa, mutta on aivan eri asia, voiko ulkopuolinen ymmärtää tällaista ajatuksenjuoksua.
En usko, että monikaan ymmärtää lopulta. On nimittäin niin, että vaakamiehen unelmien nainen on lopulta vain hänen mielikuvituksessaan, ja siellä hän haluaa sen pysyvänkin. Vaakamies nimittäin harvoin kestää totuutta - itsestään; arvostele häntä hieman, niin hän katoaa saman tien.on vaikea päättää, tarvitsemme selvän viestin siitä, että vastapuolta kiinnostaa varmasti. Vaaka inhoaa olla jonkun pelinappula. Suuria tunteita, mutta realismia...turha hukata aikaa ihmiseen joka ei välitä aidosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982