oletteko

märkämies

muut vesimiehet kateellisia ja negatiivisia.

5

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 40vee

minä en ainakaan pätkääkään. Teen elämästäni itse omannäköiseni ja vaihtelevaa ja rikasta on ollut. En kadehdi mammonaa enkä toisten ulkonäköä, tiedän etteivät ne tuo onnea. Inhoan negatiivisiä ihmisiä, sillä ei saavuta mitään. Olen positiivinen ja niin monet ovet ovat minulle auenneet ihmeen kaupalla niin työasioissa kuin rakkaudessakin ja lasteni asioissakin. Mottoni on vaikeuksien kautta voittoon, niitähän ei kuitenkaan karkuun pääse, mutta aina on aurinko paistanut risukasaankin.

• tititiiiiiiii

en kadehdi tai ole negatiivinen..
        pidän elämästäni tälläisenä..vaikka erikoista se ei ole..
        vesimiehillä on hieno tapa nähdä maailma erilaisena mitä muut..
        huomataan asioita mitä muut eivät välttämättä huomaisi..

• VMN

En ole kateellinen muille, koska he elävät niin kuin haluavat ja minä teen valinnoillani itseni onnelliseksi.
      Muutama minulle läheinen ihminen tuntuu ajattelevan, että minun pitäisi olla heille kateellinen. Heillä on hyvät työpaikat, rahaa, ovat sinkkuja ja voivat elää elämänsä aivan kuten haluavat. Itse olen opiskelija, seurustelen ja olen aika sidottu kotiin. En kuitenkaan ymmärrä, miksi minun pitäisi olla kateellinen muille. Minulla on kaikki mitä tarvitsen: katto pään päällä, ruokaa, ystäviä, perhe ja rakkautta varmaan enemmän kuin monella muulla.

Varsinkin yksi ystävistäni tuntuu usein kehuskelevan "ihanalla" elämällään ja minua lähinnä hymyilyttää. Kun loppujen lopuksi se raha ei tuo onnea.

Negatiivinenkaan en ole. Olen elämässäni kokenut vaikka mitä, mutta aina niistä on selvitty, ja virheistä oppii. Joskus saatan masentua hetkeksi, jos asiat eivät suju niin kuin pitäisi, mutta en yksinkertaisesti osaa antaa periksi. Aina sitä vaan löytyy jostain voimaa, että jaksaa yrittää. :)

• nsh

Juu ei taida ola veskarin juttuja olla kateellinen. Monesti olen huomannut että lähipiirin ihmiset kehuskelevat omaisuuksillaan ja hyvällä elämällä. Itse olen tyytyväinen että on katto pään päällä, ruokaa pöydässä ja vaatteet päällä.

• Lopuk

Selvää pässinlihaa. Vesimies ei ole kateellinen maallisille asioille, mutta henkisellä puolella tilanne on aivan toinen. Ego ei kestä väärässäolemista, muiden arvostelua jne. Silloin vesimies menee sinne 'vuorille'. Ei kestä sitä että joku muu on oikeassa, koska ' Se tietää KAIKEN'. Se hyvittää sen itselleen käyttäytymällä vesimiesmäisesti. Voi ehkä jos kostaakin 10-kertaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      297
      6844
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1287
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1066
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe