Liian herkkä

kiihottumaan suutelemisesta!

En tiedä onko tää oikee palsta kirjoittaa/kysellä tästä, mut mulla on "pikkunen" ongelma..
Poikaystäväni suutelee mua ihanasti saadakseen mut kostumaan. Se ei vaan oikein onnistu, sillä kutian niin tajuttoman herkästi JOKA paikasta! Tykkään kun kundi tekee niin, ja olen varma että kiihottuisin siitä jollen olisi niin herkkä kutiamaan. Eikä seksi oikein maistu kun en ole kiihottunut.. Harmittaa todella paljon, ihan kundinkin takia. Vaikka antaisin ilman et mua haluttais tosi paljon, niin tiedän ettei kundi nauttisi siitä yhtä paljon kuin jos olisin täysillä mukana halujeni kanssa. Koskettelu käsilläkin kutiaa todella ikävästi *huoh*. Tää on loppujen lopuksi todella iso propleema meiän suhteessa jos kumpikaan ei voi nauttia seksistä täysillä.. Ja olisin HYVIN kiitollinen jos osaisitte kertoa jotain hyvii kikkoja/apuja tuohon.. Vai olenko ainut vai? :S

3

2333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fnnfng

no käske jätkäs käyttää kovempia ottteita eikä silitellä..tai sit vedät muutaman oluen

• Nikkis-

Tuttu tunne, mulla oli joskus nuorempana sama probleema. Nyt luulen että se johtui ainoastaan kokemuksen puutteesta ja siitä, etten pystynyt kunnolla rentoutumaan. Vaikka en tietoisesti silloin jännittänytkään, mutta nykyään kutiamisongelma on huomattavasti helpottunut.

"Ylikutiaminen" on inhottavaa. Se ei tunnu kivalle, ite olin varpaisillani koko ajan että apua kohta se kutittaa. Kovemmat otteet tosiaan auttaa ja myös se, jos voit pitää toisen kädestä kiinni hänen koskiessaan sinua, silloin voit itse vähän kontrolloida ja ennakoida että mihin seuraavaksi kosketaan.
      Kasvata luottamusta ja yritä vähentää jännittämistä, kyllä se siitä.

• ........

Oon kanssa miettinyt, että olenko ainoa..Todella kiusallinen ongelma. Muuten kiihottuisin kovasti ja tykkään erityisesti kaulan suutelemisesta, mutta sekin kutiaa :/ Ahdistavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe