Poikaystäväni peniksessä on aina runsaasti sissijuustoa. Otan silti suihin kun hän siitä pitää.
Nyt tuli vaan mieleen, että onkohan sissijuusto epäterveellistä? Ainakin se on todella pahan makuista!
Sissijuusto
40
33761
Vastaukset
- .....
Eiks sun miehes pese vehjettään? Eikös se juusto koostu pöpöistä? Kannattais ehkä huomauttaa poikaystävääsi asiasta.
- aviomies'79
Sul ei o sit itsetunto kovin korkea jos suostut poskee ottaa jotaa hikist ja juustoista kullia. Sano nyt helvetis sille et pesee aina ennenkö rupee tarjoilee. Vittu en halua edes kuvitella mikä haju/maku siit lähtee.
En kyl ymmärrä tommosii, jotka ei pese vehjettään väh. kerran päivässä esinahan alta ja joka puolelt muutenkin.
Omast vaimost huomaa jos on puolikin päivää pesemättä ku se rupee hommiin. Ei kauaa kestä ku se lopettaa. Tietty sama toisinpäin. En minäkään kauaa siellä sen jalkovälis viihdy jos ei ole pessyt. Yllättävän nopeest rupee tuoksuu.- pois..
Näitä juttuja kun lukee niin miten sieltä voi löytyä tuommosta.. sissijuustoa.. Ite ku ei oo viel löytäny ku pesulla käyn kerran päivässä, tai viimestään seuraavana aamuna jos on jääny välistä edellisen päivän suihku..
Mutta eipä tuota silti oo saanu edes käsitöitä naiselta, kuulemma iljettävä koskee ku ei oo aikasemminkaan..
- hyikki
tuo sissijuusto koostuu kuolleesta solukosta, bakteereista, virtsasta, ihotalista mm. Tuskimpa on kovin terveellistä!! En käsitä, kuka tuota sotkua suostuu vielä vaaaehtoisesti syömään!
- ota poikaystävääsi
kädestä ja vie pesemään vehje putipuhtaaksi, ennenkuin alat sitä imuttamaan. Miten kukaan nainen voi ottaa suuhunsa noin epähygieenisen vehkeen vain miellyttääkseen poikakaveriaan??
Haloo, missä on itsekunnoituksesi, kun alennut nuolemaan mitä tahansa paskaista vehjettä?
Ja kovin nuhjuinen poikaystävä taitaa olla, kun ei huolehdi edes intiimihygieniastaan. Opeta
hänelle kädestä pitäen, jos ei itse sitä ymmärrä. Tuskinpa hän nuolisi sinun tussuasi, jos se olisi päiväkaudet pesemättämänä. Tuoksut ne on sielläkin ilman pesua.- Anonyymi
Itse pidän hikisestä vitusta. Se maistuu niin suolaiselle ja tuoksuu ihanasti sillille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän hikisestä vitusta. Se maistuu niin suolaiselle ja tuoksuu ihanasti sillille.
Mitä märempi pillu niin sen parempi.
- Anonyymi
Hyi vittu kannatais varmaa jätkäs muna pestä
- Anonyymi
Ei tarvi anna sissijuuston kasvaa
- Anonyymi
Peseekö poikaystäväsi esinahan alta saippualla? Ei saa. Jos esinahan ja terskan pesee päivittäin pelkällä haalealla vedellä, säilyy siellä tällöin normaali bakteerikanta ja ajan kanssa tuo lika, eli sissijuusto häviää.
Saippualla pestessä hän pesee tuon bakteerikannan pois ja tuota sissijuustoa alkaa tämän vuoksi kertymään. Pyydä pesemään ennen seksiä ja jättämään saippua pois. - Anonyymi
Hyi eikö kaveri pidä puhtaudesta huolta. Pestä pitäs siinä kaikki pakteerit.
- Anonyymi
Ikävä kyllä mutta löytyy naisistakin ns. sillipilluja....suuseksi loppunu siihen enneku ehtiny alkaakaan
- Anonyymi
Ihme nirppanokkia täällä. Kyllä tosimies nuolee pimpan huolella ja halulla ja jos se tuoksuu silliltä tai joltain muulta niin minulle se vaan antaa lisää potkua hommaan. En minä itsekään ole mikään suihkussa läträäjä kyllä tommosen pari viikkoa menee ihan hyvin ilman pesulla käymistä ja samoilla kalsareilla ja sukilla ilman mitään ongelmia. Joskus helteisinä kesinä kun on juonut paljon kaljaa ja hikoillut runsaasti, voi sitä sissijuustoa toki kertyä ja ominaistuoksu on sellainen äijämäinen muutenkin mutta ei sekään ole naisia haitannut vaan aina on herkkutatti suuhun kelvannut ilman valituksia. Ja saahan tyttö siihen juustoon pian vielä herkullisen kermakuorrutuksenkin niin aina vaan paranee!
Nauttikaa älkääkä siis turhista valittako mokomat hienopierut!
Intiimi hygienia olisi hyvä muistaa naisilla ja miehillä yhtä paljon. Ja ei kannata saippuaa käyttää alakerrassa koska pH tasapaino horjuu ja siitä tulee myös ongelmia. Vesi riittää.
- Anonyymi
Minä laitan tämän ajan hengessä kaluuni runsaasti käsidesiä jokaisen wc-käynnin yhteydessä. Myös ennen suuseksiä hieron siihen sitä runsaasti. Partneri on tämän välillä huomannut mutta on vanhana puli-akkana vaan tyytyväinen kun saa pikku pöhnät patukkaa imiessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laitan tämän ajan hengessä kaluuni runsaasti käsidesiä jokaisen wc-käynnin yhteydessä. Myös ennen suuseksiä hieron siihen sitä runsaasti. Partneri on tämän välillä huomannut mutta on vanhana puli-akkana vaan tyytyväinen kun saa pikku pöhnät patukkaa imiessä.
Sen unohdin sanoa että vähän kirvelee kyllä.
- Anonyymi
Ootko sä ap trolli vai ovatko aivosi paskana siitä juustosta?
- Anonyymi
Juustopaska aivokuolio nainen kohta.
- Anonyymi
Ei peniksessä mitään juustoa ole !!!!!!!
Oot sä vähän hölmö ???
:-D- Anonyymi
vitu ei ookkaa mitää juustoo siyä sanotaa sissijuustoks vibo on huora
Käske sen mennä pesulle!! Mikä tahansa mulkku alkaa kasvaa bakteereja jos ei osaa huolehtia perushygienistaan 😂😂😂
- Anonyymi
Aloittaja ei ole nainen, vaan joku alaikäinen pikku trollinpoikanen. Mene imemään äitis tissiä, poikaraasu.
- Anonyymi
ALOITTAJA ON HOMO
- Anonyymi
Muistuta poikaystävääsi pestä kyrpä ja sen esinahan alta
- Anonyymi
Kullin pesen huolella joka päivä kolmesti.
- Anonyymi
Ainahan juustoa löytyy
https://www.youtube.com/watch?v=gldroEczFEY - Anonyymi
Mun mielest se maistuu hyvält
- Anonyymi
Mun mielest se maistuu hyvält ja pistän sitä leivän päälle
- Anonyymi
minä olen paneskellut mieheni kanssa kovin ja innokkaasti ja hän on hyvin hygieeninen joten ei mitään sissijuustoa tarvii pelätä <3
- Anonyymi
Lopettakaa se ihme vikinä!! Itse otin kerran sormellisen esinahan alta ja aivan hyvältä maistu. Muijat ihme mansikka suita!
- Anonyymi
Äitini kertoi minulle pienenä että sissijuustoa tulee kasvamaan ekan siemen syöksyn jälkeen nyt olen 11 ja eile tuli siemensyöksy yöllä ja maistoin sitä se oli kyllä tosi maukasta, mutta haisi pahalle. Tänään aamulla pesin penistäni ja huomasin sissijuustoa joten tulin tänne tutkimaan onko se terveellistä ja kiitos kaikista ohjeista. Hyvää ruokahalua kaikille.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://6433444.com/H/q4N1 👈
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://6311222.com/H/hJ2A 👈
- Anonyymi
Ei taida naisella pahemmin olla itsekunnioitusta jos suostuu semmosta sotkua syömään vapaaehtosesti
- Anonyymi
vittu rakastan sissi juustoa
On ollut pesemättä pitkän aikaa. Hyi
- Anonyymi
yleensä kerään sissijuustoa pakastimeen, pahan päivän varalle muutamalle viikolle nyt ruokaa kerättynä.
- Anonyymi
Sissijuusto toimii kuten sinihomejuustokin. Paranee vanhetessaan vaikka tuoksu ei houkuttaisikaan.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://3255222.com/H/Ef1cG 👈
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984