Tallinnan halvimmat tukut

Kaino Väkiparta

Häät tulossa kuukauden päästä ja tarkoitus lähteä tallinnaan hääkansan janojuomia noutamaan. Lastina n. 50litraa boolivodkaa, 75l punkkua, 75l valkkaria, kymmenkunta lavaa kaljaa ja muutama kymmenen putelia skumppaa.

Mistä ja miten nuo kandee hommata? Houkuttais joku tilauspalvelu jolla ne saisi satamaan, pääsisi ehkä samalla laivalla takas helsinkiin.

11

5852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuperAlko
      • ¤seurailija¤

        ennen vanhaan tuli aina se eräs nettimyyjän linkki nopeasti tänne kun joku hiukankin kyseli että mistäs sitä ISON lastin kannattaisi hommata,ei tullut enää? Miksiköhän ei tullut? Eikö toimikaan enää loistavasti?


      • Kaino Väkiparta
        ¤seurailija¤ kirjoitti:

        ennen vanhaan tuli aina se eräs nettimyyjän linkki nopeasti tänne kun joku hiukankin kyseli että mistäs sitä ISON lastin kannattaisi hommata,ei tullut enää? Miksiköhän ei tullut? Eikö toimikaan enää loistavasti?

        Kukas tälläinen viinakauppias on? Joku Suomalainen nettimyyjä?


      • itsekkin tilannut
        ¤seurailija¤ kirjoitti:

        ennen vanhaan tuli aina se eräs nettimyyjän linkki nopeasti tänne kun joku hiukankin kyseli että mistäs sitä ISON lastin kannattaisi hommata,ei tullut enää? Miksiköhän ei tullut? Eikö toimikaan enää loistavasti?

        toimittaa Tallinnan satamaan mutta laitetaan pyynnösta http://viinikauppa.com/catalog/default.php?ref=385&affiliate_banner_id=3


      • käynyt

        SuperAlko ilmeisesti halvin,sanoivat kuitenkin myymälässä,että eivät tiedä mitään kuljetuksista satamaan.


    • Jani T.
    • Anonyymi

      meiltä löytyy maasturi 1000 litraa viinaa kantavuus.peräkärriin 500 litraa litkua.eiköhän häät ja kännit saada aikaan.itse kyllä toisin peräkärrissä sallitun määrän viinaa.kotikaljaa käymään 200 litran tynnyri ja sinne viinaa saadaan iva kaljaa tai kessaria.kuka hölmö nyt vettä kairaan ajaa.t.kuljettaja

    • Anonyymi

      Kymmenkunta lavaa kaljaa on yli 10 000 tölkkiä. Siihen muut päälle niin täytyy olla reilun kokoinen auto.

    • Anonyymi

      Täytyy olla tosi köyhä, jos ei ole varaa ostaa Alkosta.

      • Anonyymi

        Köyhä haluaa säästää 2000 euroa käynnillä. Se johtuu vain köyhyydestä.


      • Anonyymi

        Hallitus pitää huolen siitä että köyhyys vaan pahenee suomessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe