onko sukulaissieluja

skorpioninainen78

Ajattelin tässä, kun itellä on menossa aika rankka elämänvaihe, lähinnä ihmissuhteiden saralla, että onko se nyt sitten muillakin skorpioneilla samanlainen vaihe? Toki ymmärrän, että jokainen ollaan erilaisia, mutta olisi mielenkiintoista kuulla, onko nämä vain henkilökohtaisia syklejä elämässäni, vai onko minulla kohtalotovereita juuri nyt...sitten olisi kai helpompaa laittaa kaikki kohtalon piikkiin, eikä tarvis tehdä itsestään syntipukkia... Minä olen siis skorpioni, kuu on härässä ja nousevamerkkini on jousimies.

10

1832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihe on takana

      Viimeiset 3 vuotta olleet todella rankkoja niin suhde-, terveys- ja työelämässäkin. Nyt taas kaikki tasaantunut ja on hyvin seesteistä ja rauhallista.

      Minä skorpioni, jolla kuu skopuissa ja nouseva merkki leijona

      • skorppari-nainen

        jolla Kuu Vaa´assa ja Jousimies Nousee. Pluto tekee 12. huoneessa yhtymää Nousumerkille ja kyllä rytisee! Rajuja ihastumisia, pakkomielteitä, peruuttamattomia muutoksia, ihmissuhteiden päättymisiä. Elän tosin pitkässä parisuhteessa, mutta ihastumisilta en ole välttynyt. Juuri parhaillan nuolen haavojani, joiden alku ja juuri osuu kevääseen. Ojoj.


    • Skopu78

      Hassua todellakin, koko alkuvuosi on ollu äärettömän rankka ja nyt tässä heinäkuussa on jotenkin alkanut vasta hieman helpottaa.. Ihmissuhteet on ollu yhtä vuoristorataa.. Itse olen aurinko skorpioni, kuu kaksosissa ja nouseva vaaka.. Ilmaa piisaa =)

    • jumppaleidi

      Kaikesta on aina selvitty, ja tästäkin vaiheesta varmaan taas! Mehän noustaan vaikka tuhkasta!

      Olen myös skorpioni, nouseva jousimies,
      Kuu Vaa'assa

      Tsemppiä sinulle :)

    • valtameri

      juu,nyt kun kysyt,omalla kohdallani edellinen aallonpohja oli syvimmillään noin 3vk sitten,tuo kuuhärkäsi herätti uteliaisuuteni..itse ainakin vaikeina aikoina,peilaan itsestäni noita kuuhärkäni
      vahvistavia ja rauhoittavia ominaisuuksia kun toi maanläheisyys tahtoo noissa tunnetaifyyneissä heitellä skorpioonia täysin hillitsemättömästi..mut vasta sitten kun uppoavalta jalat tukevasti osuvat pohjaan,vasta silloin on oikea aika keskittää voimansa ja ponnistaa...skorppioni nousee pintaan,kertakerran jälkeen vahvempana ja luottavaisempana elämän kantavuuteen...

    • kristaka

      ihmissuhteet menee päin p...ja pitäsi nyt sitten vihdoinkin miettiä yli 11 vuoden avioliiton lopullista tarkoitusta. Ei vain voimavarat nyt riitä kun on paljon muutakin mitetittävää...Olen kyllä käynyt paljon pohjemmallakin, joten tiedän että selviän ihan mistä tahansa, aikansa kutakikn....

    • änimöl

      Olen suora tänään ja kysyn että, oliko se kohtaloa jos ette ole vielä hyväksyneet jotain komplikaatiota elämässänne. Kysykää itseltänne mitä ette nyt ole uskaltaneet tehdä. It's aalll about you.

      • ketjun aloittaja...

        Niin me ihmislapset olemme täällä oppimassa ja jos olisimme niin valmiita, että hyväksyisimme kaikki opit mukisematta, olisi elomme täällä varmastikin aika lyhyt... Tunnen kyllä olevani kuin lapsi, joka ei halua oppia lukemaan, vaikka kaikki aikuiset ovat sitä mieltä, että se on tarpeellista... jäärä mikä jäärä, kyllä tämä tästä kun lopulta lakkaa rimpuilemasta vastaan ja suostuu opit oppimaan... mutta siihen asti murisen, pistän ja juoksen karkuun :) meillä skorpioneilla taitaa vaan olla aika selkeä näkemys siitä mitä elämältä haluamme ja jos se ei vastaa sitä mitä elämä meille antaa, on sekin hyvä, sitten saa mennä pohjamutiin rypemään ja syväluotaamaan itseään, sekin maistuu kyllä skorpionille ;)


      • änimöl
        ketjun aloittaja... kirjoitti:

        Niin me ihmislapset olemme täällä oppimassa ja jos olisimme niin valmiita, että hyväksyisimme kaikki opit mukisematta, olisi elomme täällä varmastikin aika lyhyt... Tunnen kyllä olevani kuin lapsi, joka ei halua oppia lukemaan, vaikka kaikki aikuiset ovat sitä mieltä, että se on tarpeellista... jäärä mikä jäärä, kyllä tämä tästä kun lopulta lakkaa rimpuilemasta vastaan ja suostuu opit oppimaan... mutta siihen asti murisen, pistän ja juoksen karkuun :) meillä skorpioneilla taitaa vaan olla aika selkeä näkemys siitä mitä elämältä haluamme ja jos se ei vastaa sitä mitä elämä meille antaa, on sekin hyvä, sitten saa mennä pohjamutiin rypemään ja syväluotaamaan itseään, sekin maistuu kyllä skorpionille ;)

        Olen ollut LSD tripissä kerran enkä enään mene sinne, koska LSD lisää ihmisen kapasiteettikykyä ja saa ihmisen aivot toimimaan suuremmalla luovalla tasolla. Se vei mut kirjaimellisesti omaan helvettiini jossa mä loin tuskastani kuvia, pitemminkin tapahtumia. Kuvia jonka jälkeen kaverini kattoi mua hyvin oudoksuen ja sanoi "vittu sä oot sairas"... ja niin mä sanoin et niin me kaikki ollaan. Ja hän hymyili.


    • hanzka

      ...on ollu helvettiä. kotiolot perseestä, koulusa päin persettä, kavereita ei enään juuri oo... paskaa riittää tääläki.

      Tuosta kohtalosta tuli mieleen että mä uskon kohtaloon... ootteko kukaan muuten koskaan miettiny karmaa... mä uskon siihenki. ja se on todistettu todeks... tai siis mä oon todistanu sen itelleni todeks... tai siis mun elämä sen on todistanu...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe