Jimbon kuolemasta

Olio.

www.mailonsunday.co.uk/jim

9

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dokkarikin tv::stä

      Saattaa olla mahdollistakin. Ei 27-vuotiaana yleensä kuolla yksinomaan alkoholin voimalla. Vaikka myrkkyä onkin...

    • Olettamuksiahan taisi olla apauttiarallaa neljä erilaista miten Morrison kuoli ( avaruusolioiden kaappaus)... "Luonnolliseen sydänkohtaukseen" hän ei ainakaan kuollut, joten todennäköisempi taitaa olla heroiinin nuuskattu yliannostus Rock 'n roll circuksessa. Tosiasiahan on, että alkoholi, kokaiini ( LSD) hepun vei. Niitti tuli sitten mistä tuli...

      Liekö edes löydettiin mistään ammeesta... Mun vaivanen mielipide on, ettei kyseinen herra edes kuollut 3.7. 1971.

      Sama se... kuollut joka tapauksessa ja legenda on silti, miten kuoli... eikös, juupas?

      • no minä

        Kiinnostuin tuosta "vaivaisesta mielipiteestäsi" ja kysynkin mihin se perustuu? Olen siis ihan vaan utelias; kiehtovaa että ihminen ajattelee omin aivoin... :) Ja mikä on näkemyksesi tuon kolmannen seitsemättä sijaan: päivää, kahta aikaisemmin, viikkoa?

        Valtaisasta päänsisäisestä Morrison -arkistostani löytyy kyllä sellainenkin huhu että Jim olisi maannut kuusikin päivää kuolleena kämpässään, ennenkuin kukaan, edes Pamela, tiesi asiasta mitään... Missä lie olisi rouva Morrison luuhannut, miltä lie olisi moinen löytö tuntunut. Muijan sekapäisyydestä ja kuolemasta aika piakkoin Jimin jälkeen voisi kyllä päätellä kaikenlaista...

        Pahaa kuitenkin tekee, ajatella ihan mitä mahdollisuutta vaan :( Molempien puolesta.


      • no minä kirjoitti:

        Kiinnostuin tuosta "vaivaisesta mielipiteestäsi" ja kysynkin mihin se perustuu? Olen siis ihan vaan utelias; kiehtovaa että ihminen ajattelee omin aivoin... :) Ja mikä on näkemyksesi tuon kolmannen seitsemättä sijaan: päivää, kahta aikaisemmin, viikkoa?

        Valtaisasta päänsisäisestä Morrison -arkistostani löytyy kyllä sellainenkin huhu että Jim olisi maannut kuusikin päivää kuolleena kämpässään, ennenkuin kukaan, edes Pamela, tiesi asiasta mitään... Missä lie olisi rouva Morrison luuhannut, miltä lie olisi moinen löytö tuntunut. Muijan sekapäisyydestä ja kuolemasta aika piakkoin Jimin jälkeen voisi kyllä päätellä kaikenlaista...

        Pahaa kuitenkin tekee, ajatella ihan mitä mahdollisuutta vaan :( Molempien puolesta.

        Hmm... Jos rehellisesti vastaan, niin vaivainen mielipiteeni perustuu ainoastaan voimakkaaseen sisäiseen intuitioon. :D Kaikki Jimin ympärillä oli jotenkin niin sumun peitossa loppujen lopuksi, että en vaan usko mihinkään "viralliseen tietoon" hänen kohdallaan. Morrisonin elämäkertoja lukeneena johtopäätöksiä voi kutoa pienistäkin asioista, niin... Tosin saattaa olla, että olen totaalisen väärässä... En tiedä...

        Mihin itse uskot?

        :)


      • B76
        Flutteri kirjoitti:

        Hmm... Jos rehellisesti vastaan, niin vaivainen mielipiteeni perustuu ainoastaan voimakkaaseen sisäiseen intuitioon. :D Kaikki Jimin ympärillä oli jotenkin niin sumun peitossa loppujen lopuksi, että en vaan usko mihinkään "viralliseen tietoon" hänen kohdallaan. Morrisonin elämäkertoja lukeneena johtopäätöksiä voi kutoa pienistäkin asioista, niin... Tosin saattaa olla, että olen totaalisen väärässä... En tiedä...

        Mihin itse uskot?

        :)

        Aika paljonhan noita juttuja on tullut lueskeltua... Kaikki kirjat mitä olen käsiini saanut sekä netistä kaikenlaista, joten kyllä, melko mestarikutojaksi sitä on tullut kehityttyä :)

        Ja Jimin kohdalla uskon itsekin kyllä ihan mihin vaan! Tuosta heroiinikuolemasta kapakan vessassa olen lukenut jo kauan sitten ja uskonutkin siihen, vaikkakin toivonut jotain muuta... Päivämäärän suhteen olen kuitenkin vielä toistaiseksi ollut luottavainen koska viimeiset kuvat Jimistä on käsittääkseni otettu 28.6.71 joten ei se ainakaan sitä muutamaa päivää kauempaa ole joutunut missään mätänemään - tosin mikseipä tuohon valokuvahommaankin jotain vilppiä olisi voitu järjestää...

        Jokatapauksessa, kukaanhan ei sitä todellista totuutta ja tapahtumista sen ympärillä tule koskaan tietämään ja sillä siisti, voimme vain tosiaan arvailla ja uskoa kaikenmoista :)

        Aiheesta vielä hieman jotain täällä http://shrine.vuodatus.net, sekä vähän tuollakin http://bambi.vuodatus.net.

        Voi, minä voisin jatkaa asiasta jauhantaa vaikka kaksi päivää, niin paljon se on ajatusta ja sanottavaa herättänyt! - Mutta, huokaiskaa helpotuksesta; en tee sitä kuitenkaan täällä, vaan tuolla "alttarini" äärellä, kunhan nyt kiireiltäni ennätän... :)


      • B76
        Flutteri kirjoitti:

        Hmm... Jos rehellisesti vastaan, niin vaivainen mielipiteeni perustuu ainoastaan voimakkaaseen sisäiseen intuitioon. :D Kaikki Jimin ympärillä oli jotenkin niin sumun peitossa loppujen lopuksi, että en vaan usko mihinkään "viralliseen tietoon" hänen kohdallaan. Morrisonin elämäkertoja lukeneena johtopäätöksiä voi kutoa pienistäkin asioista, niin... Tosin saattaa olla, että olen totaalisen väärässä... En tiedä...

        Mihin itse uskot?

        :)

        Tuo "no minä" tuolla edellä olin siis minä :) Mutta ehkä sen jo tiesitkin, en vain tullut kirjautuneeksi tuolloin.


      • B76 kirjoitti:

        Tuo "no minä" tuolla edellä olin siis minä :) Mutta ehkä sen jo tiesitkin, en vain tullut kirjautuneeksi tuolloin.

        että olen hyvin paljon samaa mieltä kanssasi siitä, mitä Jimistä sanoit... :) Ja kyllä huomasin, että se olit sinä. ;)


    • Thehehe

      Jim Morrison is not DEAD!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe