Tuntuu siltä, että viimein olen löytänyt miespuolisen henkilön, joka on luonteeltaan mitä ihanin, fiksu, hellä, hauska, syvällinen...
Miten on? Tuntevatko jousimiesmiehet usein vetoa oinasnaisiin? Tuntuu, että pakahdun tunteideni ristiriitaisuuteen ja tiedottomuuteeni siitä, mitä hän tuntee minua kohtaan.
Jousimies
3
863
Vastaukset
- Embura
Hei!
Kaikissa "ohjeissa" oinaat ja jousimiehet sopivat mitä parhaiten yhteen. Itse olen myös oinasnaikkonen. Olen jutellut paljon jousimiehen kanssa ja molemmat olemme tajunneet että samalla aaltopituudella liikutaan. Meillä kahdella tietysti omat onkelmat ettei seurustelemaan ruveta mutta hirmusta flirttiä puolin ja toisin.
Fyysiset puolet kohtaavat näillä merkeillä! :) (poikkeuksiakin tietysti voi olla)
Mutta uskoa vain, nämä merkit sopivat yhteen.
Eli toisin sanoen; Anna palaa! ;D - Jousimies....
Olen seurustellut oinas naisen kanssa N.10v ja sanoisin että mikään ei ole täällä maanpäällä parempi vaihtoehto kuin jousimies oinas... Meillä ainakin toimi paremmin kuin hyvin.. Itse mokasin kyllä kun lähdin toisen naisen mukaan ja v...ttaa vieläkin. jo 10v:tta mennyt..
- oinaana ja naisena
Tosi rohkaisevaa tietoa. Olen oinasN ja kaikki aiemmat elämäni miehet on olleet jostain selittämättömästä syystä neitsytM:ä lukuun ottamatta yhtä onnetonta rajua rakastumista kalatM:een. Silti entisistä on aina jäänyt tunne, että jotain puuttuu ja etten oikein pääse olemaan ihan oma itseni. On ollut liikaa pinnan alla kytevää ja tukahdutettua. Nyt on sitten elämääni kävellyt jousimiesM. Tämä on ihan uusi kokemus, mutta jotenkin tuntuu että ymmärrän häntä ja asiat loksahtavat kuin luonnostaan yhteen. Emme ole enää ihan nuoria, vaan molemmilla on elämät, suhteet ja avioliitot takana. Minulle sopii mainiosti se, että jouskari tarvitsee tilaa, niin minäkin omaani. Olemme itsenäisiä, mutta silti pääsemme hyvään läheisyyteen toistemme kanssa. On huumoria ja suoruutta. On oivaltavia ja hyviä keskusteluja kaikenlaisista aiheista, ei tunnut olevan tabuja ollenkaan. Ja mikä mukavinta; olemme molemmat aktiivisia ja liikkuvia ja avoimia monille asioille. Tähdille kiitos jousimiesM:stä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992