Jousimies

Oinasneito ... ^^

Tuntuu siltä, että viimein olen löytänyt miespuolisen henkilön, joka on luonteeltaan mitä ihanin, fiksu, hellä, hauska, syvällinen...
Miten on? Tuntevatko jousimiesmiehet usein vetoa oinasnaisiin? Tuntuu, että pakahdun tunteideni ristiriitaisuuteen ja tiedottomuuteeni siitä, mitä hän tuntee minua kohtaan.

3

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Embura

Hei!

Kaikissa "ohjeissa" oinaat ja jousimiehet sopivat mitä parhaiten yhteen. Itse olen myös oinasnaikkonen. Olen jutellut paljon jousimiehen kanssa ja molemmat olemme tajunneet että samalla aaltopituudella liikutaan. Meillä kahdella tietysti omat onkelmat ettei seurustelemaan ruveta mutta hirmusta flirttiä puolin ja toisin.
      Fyysiset puolet kohtaavat näillä merkeillä! :) (poikkeuksiakin tietysti voi olla)
      Mutta uskoa vain, nämä merkit sopivat yhteen.
      Eli toisin sanoen; Anna palaa! ;D

• Jousimies....

Olen seurustellut oinas naisen kanssa N.10v ja sanoisin että mikään ei ole täällä maanpäällä parempi vaihtoehto kuin jousimies oinas... Meillä ainakin toimi paremmin kuin hyvin.. Itse mokasin kyllä kun lähdin toisen naisen mukaan ja v...ttaa vieläkin. jo 10v:tta mennyt..

• oinaana ja naisena

Tosi rohkaisevaa tietoa. Olen oinasN ja kaikki aiemmat elämäni miehet on olleet jostain selittämättömästä syystä neitsytM:ä lukuun ottamatta yhtä onnetonta rajua rakastumista kalatM:een. Silti entisistä on aina jäänyt tunne, että jotain puuttuu ja etten oikein pääse olemaan ihan oma itseni. On ollut liikaa pinnan alla kytevää ja tukahdutettua. Nyt on sitten elämääni kävellyt jousimiesM. Tämä on ihan uusi kokemus, mutta jotenkin tuntuu että ymmärrän häntä ja asiat loksahtavat kuin luonnostaan yhteen. Emme ole enää ihan nuoria, vaan molemmilla on elämät, suhteet ja avioliitot takana. Minulle sopii mainiosti se, että jouskari tarvitsee tilaa, niin minäkin omaani. Olemme itsenäisiä, mutta silti pääsemme hyvään läheisyyteen toistemme kanssa. On huumoria ja suoruutta. On oivaltavia ja hyviä keskusteluja kaikenlaisista aiheista, ei tunnut olevan tabuja ollenkaan. Ja mikä mukavinta; olemme molemmat aktiivisia ja liikkuvia ja avoimia monille asioille. Tähdille kiitos jousimiesM:stä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5111
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2609
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2408
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1620
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1530
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1284
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      94
      1158
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    Aihe