Mitä veskarimies

oikeasti tahtoo sanoa

kun hän haluaa olla ystäväni, hän ei halua, että häivyn hänen elämästään, hän ei halua seurustella, koska kertoo olevansa depressiivinen ja on kaiken lisäksi juuri eronnut. Hän puhuu minulle ex-vaimostaan ja lapsistaan. Hän kertoo, että ex-vaimon kanssa elämä oli hankalaa. Hän haluaa minun mukaani minun kotiini baarista ja pussailee minua julkisesti. Hän menee hämilleen kun kerron pitäväni hänestä. Hän katsoo minua silmiin hellästi ja hymyilee. Hän ei rakastele kanssani, koska on kuulemma liian ujo. Hänestä ei kuulu viikkokausiin, kunnes hän soittaa minulle ja pyytää minua kahville kanssaan. Hän tutustuttaa minut ystäviinsä ja harrastuksiinsa, mutta hän ei tee minun kanssani juurikaan mitään. Hän on kiltti, etäinen ja unohtelee asioita. Mikä on hänen salainen viestinsä juuri minulle?

10

3318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramu73

      pitää sinusta kuitenkin henkisellä tasolla ja haluaa olevan tukena. Tuo eroprosessi on kai vielä läpi käymättä? Anna aikaa ystävä hyvä. Muuta neuvoa en minä pysty antamaan Vesimies-miehenä. Itse toivoisin,että ollaan kaveria aluksi tuossa tilanteessa. Paha ulkopuolisen neuvoa,kun ollaan niitä yksilöitä. Pidä aurinkonaamaa hänelle. :O)

    • VesimNainen

      Leijonamies... siinä vasta mies joka tietää mitä tahtoo ja näyttää sen. Itse vaihdoin veskarimiehen leijonamieheen, enkä kadu.
      Niin, ota huomioon, että vesimies on kenties ajatuksissaan vieläkin uskollinen ex-vaimolleen. Nimittäin, me veskarit ollaan uskollisia, kunnes toisin päätetään.

      • ...vesimies(N)...

        Eihän ihmisiä mielestäsi niin vain oteta?
        Eikä se tarkoita sitä, että jos sinulle kävi leijonamies paremmin kuin vesimies, että niin kävisi muillekin.
        Katsos, olen kanssasi erimieltä vaikka me molemmat olemme vesimiehiä aurinkomerkiltä. Mielestäni on hyvä muistaa, että olemme jokainen kuitenkin ihan omia yksilöitä..


      • kääk veskarille

        Nyt tuli lööperiä, tunnen parikin veskaria, jotka huoletta pettää tilaisuuden tullessa.


      • *Neitsyt*

        "Itse vaihdoin veskarimiehen leijonamieheen, enkä kadu."
        ja minä taas toisinpäin ja kyllä KADUTTAA!
        Kauhea ihminen kertakaikkiaan vesimiesmies (tai mieheksi tollasta hirviötä ei voi edes sanoa)


    • mutta on epävarma itsestä

      ja siksi hän haluaa sinun pysyvän siinä, jotta voi selvittää avioeronsa ja tunteensa sinuun rauhassa.

      • Sirkka72

        Samaa mieltä olen ja anna miehelle aikaa. Itse olen ihastunut vesimieheen ja kun molemmat olemme kerran eronneet,niin tajuan antaa aikaa. Musta tuntuu että vesimies haluaa olla melko tosissaan ennenkuin esittelee esim vanhemmilleen... Onnea!


    • Nimetön

      ei oo kyllä harmainta hajua.. voihan olla et tää mies johon oot tutustunut, että hän on ujo, hajalla ja eksyksissä. pelkää jäävänsä yksin ja takertuu sinuun päästäkseen eroon yksinäisyyden pelostaan.. en kyllä itse yhtään tiedä, mutta se olisi ainoa asia minkä minä osaisin lukea rivien välistä.. kumminkin ollut vaimo ja tullut lapsia.. se on paljon.. mä antaisin hänelle aikaa.. tai sitte unohtaisin koko tyypin.. ihan omista voimavaroista kiinni ja haluaako elämän olla sellaista kuin mitä tää mies voisi tarjota =) tai sitte olla vaan kavereita (tai panokavereita, kuinka kukin itse tykkää) eikä enempää..
      mut todellisen vastauksen jokainen ihminen löytää syvältä sydämestään =)

    • Veskarinainen

      Tarvitsee tukea ja turvaa, ystävyyttä? Ei juuri nyt halua seurustella?
      Mutta usein rakkaus alkaa ystävyydestä.... :)

    • joskus....

      Veskarinaisena sanoisin, että tilanteesi on tyypillinen eronjälkeinen tilanne. Kuvauksesta päätellen veskarillasi taitaa olla pallo hukassa ja siis hän tarvitsee vain ystävää. Miehelle olisi hyvä, että hän selvittelisi omat erotraumansa itse, eikä vetäisi siihen muita mukaan, ei edes sinua.

      Kun sitten ootte selvemmillä vesillä, niin voisi tutustua uudelleen. Vesimies yleensä kyllä haluaakin selvitellä itse sotkunsa, tai ainakin minä haluan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe