kun hän haluaa olla ystäväni, hän ei halua, että häivyn hänen elämästään, hän ei halua seurustella, koska kertoo olevansa depressiivinen ja on kaiken lisäksi juuri eronnut. Hän puhuu minulle ex-vaimostaan ja lapsistaan. Hän kertoo, että ex-vaimon kanssa elämä oli hankalaa. Hän haluaa minun mukaani minun kotiini baarista ja pussailee minua julkisesti. Hän menee hämilleen kun kerron pitäväni hänestä. Hän katsoo minua silmiin hellästi ja hymyilee. Hän ei rakastele kanssani, koska on kuulemma liian ujo. Hänestä ei kuulu viikkokausiin, kunnes hän soittaa minulle ja pyytää minua kahville kanssaan. Hän tutustuttaa minut ystäviinsä ja harrastuksiinsa, mutta hän ei tee minun kanssani juurikaan mitään. Hän on kiltti, etäinen ja unohtelee asioita. Mikä on hänen salainen viestinsä juuri minulle?
Mitä veskarimies
10
3322
Vastaukset
- Ramu73
pitää sinusta kuitenkin henkisellä tasolla ja haluaa olevan tukena. Tuo eroprosessi on kai vielä läpi käymättä? Anna aikaa ystävä hyvä. Muuta neuvoa en minä pysty antamaan Vesimies-miehenä. Itse toivoisin,että ollaan kaveria aluksi tuossa tilanteessa. Paha ulkopuolisen neuvoa,kun ollaan niitä yksilöitä. Pidä aurinkonaamaa hänelle. :O)
- VesimNainen
Leijonamies... siinä vasta mies joka tietää mitä tahtoo ja näyttää sen. Itse vaihdoin veskarimiehen leijonamieheen, enkä kadu.
Niin, ota huomioon, että vesimies on kenties ajatuksissaan vieläkin uskollinen ex-vaimolleen. Nimittäin, me veskarit ollaan uskollisia, kunnes toisin päätetään.- ...vesimies(N)...
Eihän ihmisiä mielestäsi niin vain oteta?
Eikä se tarkoita sitä, että jos sinulle kävi leijonamies paremmin kuin vesimies, että niin kävisi muillekin.
Katsos, olen kanssasi erimieltä vaikka me molemmat olemme vesimiehiä aurinkomerkiltä. Mielestäni on hyvä muistaa, että olemme jokainen kuitenkin ihan omia yksilöitä.. - kääk veskarille
Nyt tuli lööperiä, tunnen parikin veskaria, jotka huoletta pettää tilaisuuden tullessa.
- *Neitsyt*
"Itse vaihdoin veskarimiehen leijonamieheen, enkä kadu."
ja minä taas toisinpäin ja kyllä KADUTTAA!
Kauhea ihminen kertakaikkiaan vesimiesmies (tai mieheksi tollasta hirviötä ei voi edes sanoa)
- mutta on epävarma itsestä
ja siksi hän haluaa sinun pysyvän siinä, jotta voi selvittää avioeronsa ja tunteensa sinuun rauhassa.
- Sirkka72
Samaa mieltä olen ja anna miehelle aikaa. Itse olen ihastunut vesimieheen ja kun molemmat olemme kerran eronneet,niin tajuan antaa aikaa. Musta tuntuu että vesimies haluaa olla melko tosissaan ennenkuin esittelee esim vanhemmilleen... Onnea!
- Nimetön
ei oo kyllä harmainta hajua.. voihan olla et tää mies johon oot tutustunut, että hän on ujo, hajalla ja eksyksissä. pelkää jäävänsä yksin ja takertuu sinuun päästäkseen eroon yksinäisyyden pelostaan.. en kyllä itse yhtään tiedä, mutta se olisi ainoa asia minkä minä osaisin lukea rivien välistä.. kumminkin ollut vaimo ja tullut lapsia.. se on paljon.. mä antaisin hänelle aikaa.. tai sitte unohtaisin koko tyypin.. ihan omista voimavaroista kiinni ja haluaako elämän olla sellaista kuin mitä tää mies voisi tarjota =) tai sitte olla vaan kavereita (tai panokavereita, kuinka kukin itse tykkää) eikä enempää..
mut todellisen vastauksen jokainen ihminen löytää syvältä sydämestään =) - Veskarinainen
Tarvitsee tukea ja turvaa, ystävyyttä? Ei juuri nyt halua seurustella?
Mutta usein rakkaus alkaa ystävyydestä.... :) - joskus....
Veskarinaisena sanoisin, että tilanteesi on tyypillinen eronjälkeinen tilanne. Kuvauksesta päätellen veskarillasi taitaa olla pallo hukassa ja siis hän tarvitsee vain ystävää. Miehelle olisi hyvä, että hän selvittelisi omat erotraumansa itse, eikä vetäisi siihen muita mukaan, ei edes sinua.
Kun sitten ootte selvemmillä vesillä, niin voisi tutustua uudelleen. Vesimies yleensä kyllä haluaakin selvitellä itse sotkunsa, tai ainakin minä haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982