Mitä minä voisin tehdä kun lomamatkalla rakastuin ja nyt en löydä häntä mistään?
Vanhat ja viisaat, neuvokaa minua...
Mikä?
neuvoksi?
2
180
Vastaukset
mutta viisas Ana sanoo että "rakkautta ei se ollut jonka sulta sain".
Et olis lähtenyt pötkiin sinne teltalles niin nopeeta ja pimeessä viel. Jos takas haluut tulla ni tääl mää istun nallina kalliolla. Tääl.....tääääääl......kuuulekssäääää!!!!- Raaps
Hmm..riippuu mihin sä sen hukkasit. Jos kävit Kiinassa, niin tuskin voin auttaa.
Jos se taas oli näitä paikallisia hunsvotteja, jotka minä tunnen, niin en halua auttaa..usko minua mua , sen parempaa palvelusta en voi sulle tehdä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429485T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332151Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271840- 1361633
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast91160- 711107
- 92962
- 79868
- 49865