vilauttelua!?

neiti -78

Onko muita jotka nauttii siitä,että vilauttelee miehille itseään?Nimenomaan niin,että miehet luulee katselevansa salaa.Itse kiihotun sellaisesta valtavasti.Olen jopa masturboinut kerran niin ,että herra luuli etten tiedä hänen katselevan.Kertokaa ,jos teillä samanlaisia "harrastuksia".

75

24082

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m82

      Missä sinua voisi nähdä "salaa"?

    • tepa (rouva-73)

      Kyl vaan.Kesäisin vaikkapa ruokakaupassa käydessäni jätän joskus rintsikat pois ja laitan sellasen paidan päälleni että kun kurkottelen vaikkapa kylmäaltaille niin takuulla vastakkaisella puolella oleva mies rintani huomaa.Ja tietty sitte uimarannoilla tulee ihania tilaisuuksia "vilautella".En sentään mastusbointiin ole innostunut..vähän softimpaa on mun meininki.Mutta: KYLLÄ,kiihottavaa se on.Liekö kuinka "epänormaalia"?

      • Anonyymi

        on ihanaa nähdä naisen nännit kun ei oo liivejä kiitos sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ihanaa nähdä naisen nännit kun ei oo liivejä kiitos sinulle

        kun nännit näkyy läpi on siinä jotain niin seksiä liivit pois elikkä englanninnin murteella leave it boys


    • regina.......................

      ihan sairasta...........

    • miesnäkökulma

      Ei kun rohkeasti vilauttelemaan, jos kantti kestää. Siitä tulee aina hyvä mieli ja pävästä todella hyvä.

    • ujo-80

      Mä käyn mielelläni höyrysaunassa jossa miehet ja naiset istuu samassa huoneessa alasti.Käyn saunassa jossa vain kettinki erottaa miesten istumapaikat naisten paikoista.Olen huomannut miesten vilkuilevan itseäni.Niipä asetunkin aina melko lähelle rajaa jotta katseet yltää minuun asti.Katseet kiihottaa mua ja usein uimahallireissun jälkeen kotona sitten sormetan.Sillai saan vilauteltua silleen luonnollisen tuntusesti....joskus tekis kyllä mieli vilautella muuallakin mutta ujona tyttösenä en ole vielä kehdannut.Ehkäpä joskus.......

    • neiti-78.

      ,että aihe kiinnostaa,koska lukijoita on käynyt noin paljon.Kommentteja on ikävä kyllä tullut vähänlaisesti.Kertokaa nyt ihmeessä muutkin naiset kokemuksista ja aikomuksistanne.Vai onko meitä vain muutama jotka tykkää ihan oikeesti näyttää paikkojaan?Muut sitten vaan salaa ajattelee moista tai pitää meitä ihan omituisina.

      • Vaimo40

        Tykkään vilautella ja miehenikin vielä yllyttää siinä. Hän innostuu, kun huomaa jonkun miehen katsovan rintojani.

        Kesälomalla ajoimme mökille. Istuin pelkääjänpuolella ja kuuma ilma sai kait vähän taas villiksi. Otin paidan sekä rintaliivit pois päältäni ja heitin ne takapenkille.
        Siinä istuin tissit paljaana. Tuntui aika kiihottavalta katsella vastaan tulevia mies kuskeja.
        Muutaman kerran ohitimme rekan ja mieheni hiukan hidasteli kuskin kohdalla.


      • Vaimo40

        Tykkään vilautella ja miehenikin vielä yllyttää siinä. Hän innostuu, kun huomaa jonkun miehen katsovan rintojani.
        Kesälomalla ajoimme mökille. Istuin pelkääjänpuolella ja kuuma ilma sai kait vähän taas villiksi. Otin paidan sekä rintaliivit pois päältäni ja heitin ne takapenkille.
        Siinä istuin tissit paljaana. Tuntui aika kiihottavalta katsella vastaan tulevia mies kuskeja.
        Muutaman kerran ohitimme rekan ja mieheni hiukan hidasteli kuskin kohdalla.


      • viesti 2 kertaa
        Vaimo40 kirjoitti:

        Tykkään vilautella ja miehenikin vielä yllyttää siinä. Hän innostuu, kun huomaa jonkun miehen katsovan rintojani.

        Kesälomalla ajoimme mökille. Istuin pelkääjänpuolella ja kuuma ilma sai kait vähän taas villiksi. Otin paidan sekä rintaliivit pois päältäni ja heitin ne takapenkille.
        Siinä istuin tissit paljaana. Tuntui aika kiihottavalta katsella vastaan tulevia mies kuskeja.
        Muutaman kerran ohitimme rekan ja mieheni hiukan hidasteli kuskin kohdalla.

        Viesti tuli vahingossa kahteen kertaan.


      • m82

        Pidät vilauttelusta, mutta pitäisitkö mahdollisesti valokuvassa poseeraamisesta? Tilanteesta, jossa esittelisit itseäsi kuvaajalle? Oletetaan, että kuvia ei tarvitse julkaista missään.


      • Biva
        Vaimo40 kirjoitti:

        Tykkään vilautella ja miehenikin vielä yllyttää siinä. Hän innostuu, kun huomaa jonkun miehen katsovan rintojani.

        Kesälomalla ajoimme mökille. Istuin pelkääjänpuolella ja kuuma ilma sai kait vähän taas villiksi. Otin paidan sekä rintaliivit pois päältäni ja heitin ne takapenkille.
        Siinä istuin tissit paljaana. Tuntui aika kiihottavalta katsella vastaan tulevia mies kuskeja.
        Muutaman kerran ohitimme rekan ja mieheni hiukan hidasteli kuskin kohdalla.

        Meillä on samantapaista... hameen tai mekon alla en yleensä koskaan pidä pikkareita...

        Hassuinta on, että se tuntuu kiihottavan omaakin miestä, kun kertoo miten joku on katsellut!


      • Anonyymi
        Vaimo40 kirjoitti:

        Tykkään vilautella ja miehenikin vielä yllyttää siinä. Hän innostuu, kun huomaa jonkun miehen katsovan rintojani.

        Kesälomalla ajoimme mökille. Istuin pelkääjänpuolella ja kuuma ilma sai kait vähän taas villiksi. Otin paidan sekä rintaliivit pois päältäni ja heitin ne takapenkille.
        Siinä istuin tissit paljaana. Tuntui aika kiihottavalta katsella vastaan tulevia mies kuskeja.
        Muutaman kerran ohitimme rekan ja mieheni hiukan hidasteli kuskin kohdalla.

        ois kivaa katseltavaa


      • Anonyymi
        Biva kirjoitti:

        Meillä on samantapaista... hameen tai mekon alla en yleensä koskaan pidä pikkareita...

        Hassuinta on, että se tuntuu kiihottavan omaakin miestä, kun kertoo miten joku on katsellut!

        onko 3pyörä hakusessa vai vaan kiihoitus


      • Anonyymi

        minä miehenä pidän kun nainen kantaa uhkeita rintojaan ilman liivejä nännit näkyvissä


    • haluaisin

      aIVAN MAHTAVAA

    • istui kaksi nuorta gimmaa

      hietikolla. Eivät olleet uimapuvussa, vaan toinen farkuissa, toinen kesämekossa. Olin siinä 10m päässä mahallani aurinkoa ottamassa. Kesämekkoinen tyttö istui polvet koukussa kädet polvien ympärillä. Minulle avautui ihana näkymä tytön reisiin. Minulla oli aurinkolasit, joten tytöt ei nähneet, että katsoin heitä suoraan sinne. Hamepukuisella oli ihanat valkoiset reidet ja sitten vaaleanpunertavat pikkuhousut. Kun tyttö siinä ihan ehkä tietoisesti liikutteli itseään tietyllä tavalla, housu oli pimpan kohdalla mennyt vähän sivuun ja näkyi karvoitusta ja "puoli" pimppaa. Mulla alkoi mielettömösti seisomaan, mutta en voinut tehdä kuin tiirata aurinkolasien läpi. Luulen ja toivon, että tyttö tajusi, että katselen suoraan hänen reisiensä väliin.

    • jade -77

      Mäolen vilautellut tisujani parvekkeella.

    • hanna 80

      Nautin miesten katseista ja niinpä joskus olen vähän "vilautellut".Uimarannalla ja parvekkeella.

    • jkl-

      Kyllä nuorempana tuli vilauteltua.Nyt ei taida meikäläisen vartalon katsominen enää kiinnostaa.Silloin luulin,että olen ainoa joka niin tekee,mutta tuntuuhan niitä olevan muitakin.Nauttikaa tytöt :))

      • Normaalia

        Kyllä vilauttelu on ihanaa... ja se antaa ehdottomasti hyvänolon tunnetta...itsekin vilauttelin nuorempana, mutta nyt ikä estää sen.
        Mieleni tekisi vieläkin ja kuvittelen mielessäni vilauttelua...jospa vois vielä...

        Että te nuoret naiset, vilautelkaa vaan sillai sopivasti, uskon että se on aivan normaalia käytöstä.


      • Anonyymi

        nainen on ikään katsomatta kaunis


      • Anonyymi

        nainen on aina kaunis katseltava


      • Anonyymi
        Normaalia kirjoitti:

        Kyllä vilauttelu on ihanaa... ja se antaa ehdottomasti hyvänolon tunnetta...itsekin vilauttelin nuorempana, mutta nyt ikä estää sen.
        Mieleni tekisi vieläkin ja kuvittelen mielessäni vilauttelua...jospa vois vielä...

        Että te nuoret naiset, vilautelkaa vaan sillai sopivasti, uskon että se on aivan normaalia käytöstä.

        mikä estää nytkin rehevyys on kauneutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä estää nytkin rehevyys on kauneutta

        mikäs reubensin venus


      • Anonyymi

        Kyllä vanhemman naisen vartalo on kaunista katseltava voisit vaikka tulla näyttämään minulle


    • Rullaportaissa..

      Olin rullaportaissa menossa ylöspäin.. Näin kaksi kivannäköistä typyä menossa seuraavissa rulliksissa ylöspäin.. toisella oli hame.. eikä pikkareita jalassa.. Täytyy sanoa että tunne oli kuin sata salamaa.. silleen positiivisesti :) Koko loppupäivän olin tosi hyvillä fiiliksillä.

      Suositus naisille: Pikkarit kesäksi kotiin!

    • <3niimpä niin

      oon tällane tuhma nuori naine:) ja kesäisin en monestikkaa pue pikkareita.ajatukset saattaa ehk karkailla vähä ku julkisil paikoil liikkuu..varsinki seuralaisellani;D

    • Anonyymi

      Vanha viesti mut joo tykkään vilautella itseäni. Asun rivitalossa ja nytkin oon kotona minihameessa eikä oo rintsikoita paidan allla eikä pikkareita ja olen nostamut paidan tissien yläpuolelle eli tissit näkyy kokonaan. Kun nään ulkona miehen menen ikkunan lähelle siten että se näkee mut. Kiihottaa todella paljon .

      • Anonyymi

        se on oikein kummallekki


    • Anonyymi

      Kesäkuumaa ja vilautteluja odotellessa 🌞😎

    • Anonyymi

      olen uimarannalla katsellu ja myös runkkaillut itse moikailtiin kaiken jälkeen

    • Anonyymi

      olen mies mutta vastapäisellä puiston penkillä nainen tyydytti itseään kuin minäkin hymyilimme toisillemme ja nautimme kevään lämmöstä

    • Anonyymi

      Harvinaista herkkua on kyllä nainen joka paljastelee..
      Itse olen vain kerran junassa nöhnyt kuinka muutaman istuimen päässä vastakkaisella puolella istuva nuori nainen levitti lyhyen hameen peittämiä sääriään ja näin että hön oli aito blondi..muutaman asemanvälin ajan katselin häntä kun hän nosteli jalkojaan vuorotellen päällekkäin ja aina välillä vilautti pilluaan mutta ujo poika kun olin niin vain katselin kivikova kyrpä pakottaen housuissa..Nyt kyllä tietäisin mitä tehdä ..

    • Anonyymi

      Kyllä joskus tulee jonkin verran vilauteltua. Esim. Kaupassa pusero vähän enemmän auki syvä vako ja rintsikoiden reuna näkyy. Jotenkin imartelee, kun miehet katsoo. Muutenkin tykkään liikkua aika lyhyessä hameessa, mut alempaa en vilauttele. Tykkään olla hieman seksikkäästi esillä. Miesystävää kun mulla ei nyt ole...

      • Anonyymi

        No se olis kiva kun tisut vilahtelee kun kumarrun kaupan alahyllyltä ottaa jotain ja jos vielä kyynisyyttä minihameessa😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se olis kiva kun tisut vilahtelee kun kumarrun kaupan alahyllyltä ottaa jotain ja jos vielä kyynisyyttä minihameessa😜

        Kyllä miehenä on kiva katsella 🥰


    • Anonyymi

      Vaimoni kulkee hameessa kommandona silloin tällöin. Kerrankin kun oltiin kesäpihalla vaimo meni kyykkyyn katselemaan kasveja. Lyhyehkö hame nousi kivasti ja kun jalatkin vähän aukes niin siinä oli lähellä olleella miehellä suora näkyvyys vaimon paljaaseen herkkuun.

    • Anonyymi

      Vahingossa tullut vilauteltua. Kevätpäättäjäisten jatkoilla mekko ja sukkahousujen sijaan stayupit. Vähän kurottauduin taakseni ja olin polvillaan. Mekon alareunan noustessa ja penkillä pylly baaritiskille päin. Pikkarit tietenkin jalassa. Tanssiin hakijoita riitti tän jälkeen...

    • Anonyymi

      Joo olis varmaa kivaa, mutta kun ei ole mitään vilauteltavaa :(

    • Anonyymi

      Kyllä mä silloin tällöin olen sillai"huolimattomasti" vilautan. Niin et rintsikat on unohtunut pois, se toimii parhaiten aina kesäisin. Samoin kesällä voi tuuli hieman lyhyen hamosen helmaa nostaa. Ja on siinä minulle sellainen pieni kielletyn jutun tuntu.
      Sinkku 38

      • Anonyymi

        Hmm, kivan "huolimaton" :)


      • Anonyymi

        Työkaverini Sanni tuli kesälomalla vastaan kanavan lähellä, wow miten täydellisesti naisen hellemekko "esitteli" rintoja :)


    • Anonyymi

      no itse ajelen autolla kulli vetskarin välistä ulkona ja katselen naisia .. liikennevaloissa kerran yksi nainen näki kun runkkailin ... lopetin ja esittelin seisokkia..... ja se nainen HYMYILI ... käveli tien yli ja jatkoi auton ohitse ja katseli mun seisokkia ja mua jäi kiva fiilis sitten jo valot vaihtui....

      • Anonyymi

        taidan lähteä ajelemaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taidan lähteä ajelemaan....

        ... nyt kävi hyvä tuuri ... nuori isoperseinen tummaihoinen tyttö sellaisissa trikoissa käveli ohitse kun olin kadun vieressä autossa seisottamassa ... ja se näki mun kullin seisovan topakasti... uuhh meinasin laueta ... se meni johonkin rappuun ja kohta tuli takaisin kaverinsa kanssa se sanoi jotain sille kaverille .. ne käveli auton ohi ja katseli mun seisokkia ja mua .... eivät sanoneet mitään ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... nyt kävi hyvä tuuri ... nuori isoperseinen tummaihoinen tyttö sellaisissa trikoissa käveli ohitse kun olin kadun vieressä autossa seisottamassa ... ja se näki mun kullin seisovan topakasti... uuhh meinasin laueta ... se meni johonkin rappuun ja kohta tuli takaisin kaverinsa kanssa se sanoi jotain sille kaverille .. ne käveli auton ohi ja katseli mun seisokkia ja mua .... eivät sanoneet mitään ....

        Tässä ketjussa on kyse naisten "vahingossa" vilauttelusta, miesten vastaaville on oma palstansa.

        Mutta noin yleisesti ottaen, suunnillene kaikki luokittelevat tuollaisen patukkansa esittelyn pervoksi, sairaaksi ja vinoutuneeksi. Mikäli virkavalta osuisi kohdalle, niin syntyisi kiinnostava lopputulema ... tai naispoliisi siviilikamppeissa soittaisi huomaamattomasti kollegat paikalle.

        On myös hyvä muistaa miten nykyisin on tehokkaasti zoomaavia valvontakameroita vähän kaikkialla.

        Ohikulkijat voivat laittaa myös rekisterinumeron talteen, katsella osoitetiedot ja ilmoittaa virkavallalle.

        Miehen on paha vilautella "viattomasti" naisten tapaan ... mutta laita vaikka hommaan "sopivat" housut / shortsit ilman alushousuja ja lähde kaupungille kävellen liikkeelle, mutta pitäen vermeet piilossa, niin eiköhän siitä saa kaipaamiaan fiilistä.


    • Anonyymi

      hih mä rakastan tollasta vilauttelua, ilman alusvaatteita tota tulee tehtyä useinkin

    • Anonyymi

      Tosi ihanaa kun saa katsella naisen rintoja tai pillua julkisesti rapuissa kaupoissa ja kadulla ja ei pidä myöskään unohtaa masturbointi todella ihana kun saa katsella salassa tekisi oikein mieli kosketella

    • Anonyymi

      Kauppareissulta pieni kokemus noin pari viikkoa sitten, vaikka ei nyt varsinainen vilautuksien vilautus.

      Marketin hygieenaosastolla on sellainen pieni hyvin kapeiden kujien labyrinttityyppinen osio. Olin ahtaassa kujassa kyykyssä tsekkaamassa 'suojakumeja' kun viereistä 90° kulamssa olevaa kujaa takaani vasemmalta tuli maukkaan näköinen nainen istuvissa farkuissaan. Olin juuri hetki aiemmin huomannut hänet marketin "pääkujalla" ja ajattelin, että onpas kivan oloinen sharmantti nainen kokonaisuudessaan.

      Liekö vahinko, ajattelemattomuus vai "vahinko" mutta hän pysähtyi etsimään joitain naisten hygieenatuotteita hyllyltä noin metrin-puolentoista päässä kasvoistani, selkä minuun päin ja sitten kumartui syvälle pitkäksi aikaa ja täysin kiireettä tutkimaan alahyllyjen tuotteita.

      Aikas hauska kauppareissu kun hänen maukkaan muotoinen herkku-farkkupeppunsa, kauniine reisien yläosan sisäkaarineen ja mirrikumpuineen oli siinä aivan lähellä, juuri silmieni korkeudella, no, en laittanut tilannetta ja mukavaa maisemaa kovinkaan suuresti pahakseni ;-)

      Kesä ja naiset, oikein mukava yhdistelmä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Minä olen varttuneempi rouva ja mm. tuon kuvan tyyliin mökillä vilautellut kukkapenkkejä ym.tehdessä. Katsojat siellä vain kovin nuoria poikia.
        Kotona parvekkeella ja joskus jännitys hakuisesti kävely pikkuhousuitta kaupungissa lyhykäisessä hameessa ja rinnat antavassa paidassa korot kopisten saa vatsanpohjassa aikaan kutinaa.
        Esim. puiston penkillä on todella jännittävää levittää hiljalleen reisiään kun sitä joku nuorista vanhoihin on katsomassa.
        Himot nousee huippuunsa tällaisissa seikkailuissa joista miehelläni ei ole aavistustakaan.


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Minä olen varttuneempi rouva ja mm. tuon kuvan tyyliin mökillä vilautellut kukkapenkkejä ym.tehdessä. Katsojat siellä vain kovin nuoria poikia.
        Kotona parvekkeella ja joskus jännitys hakuisesti kävely pikkuhousuitta kaupungissa lyhykäisessä hameessa ja rinnat antavassa paidassa korot kopisten saa vatsanpohjassa aikaan kutinaa.
        Esim. puiston penkillä on todella jännittävää levittää hiljalleen reisiään kun sitä joku nuorista vanhoihin on katsomassa.
        Himot nousee huippuunsa tällaisissa seikkailuissa joista miehelläni ei ole aavistustakaan.

        Tuo kyllä kuulostaa maukkaan kutkuttavalta, varsinkin reisien hitaasti "siirtely" ja mirrin vilauttelu pikkuhousuilla (ehkäpä läpikuultavilla) tai ilman ...lisää mukavasti miesten hormonitoimintaa ja tekee päivästä paremman ;-)

        Tuo maukas resivälin vilautus ja näyttäminen onnistuu hyvin myös kevyessä ja väljäsä kesämekossa jossa jotkin napit edessä, joita voi avata sopiva korkealle auki ja istuutuessaan antaa eroottisi amaisemia samalla kun hieman tuulettaa reisiväliä.

        Yksi näin miehen näkökulmasta oleva silmän ilo ja virike on myös naisten nännit, jotka houkuttavina paistavat pinkeinä kankaan lävitse.

        "Himot nousee huippuunsa tällaisissa seikkailuissa joista miehelläni ei ole aavistustakaan."

        Onko nautinnollisesti kohonneet himot saaneet tuottamaan hieman soolohelpotusta jossakin kesken reissun, vai oletko odottanut kotiin saakka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyllä kuulostaa maukkaan kutkuttavalta, varsinkin reisien hitaasti "siirtely" ja mirrin vilauttelu pikkuhousuilla (ehkäpä läpikuultavilla) tai ilman ...lisää mukavasti miesten hormonitoimintaa ja tekee päivästä paremman ;-)

        Tuo maukas resivälin vilautus ja näyttäminen onnistuu hyvin myös kevyessä ja väljäsä kesämekossa jossa jotkin napit edessä, joita voi avata sopiva korkealle auki ja istuutuessaan antaa eroottisi amaisemia samalla kun hieman tuulettaa reisiväliä.

        Yksi näin miehen näkökulmasta oleva silmän ilo ja virike on myös naisten nännit, jotka houkuttavina paistavat pinkeinä kankaan lävitse.

        "Himot nousee huippuunsa tällaisissa seikkailuissa joista miehelläni ei ole aavistustakaan."

        Onko nautinnollisesti kohonneet himot saaneet tuottamaan hieman soolohelpotusta jossakin kesken reissun, vai oletko odottanut kotiin saakka?

        Kyllä kesämekot kuuluu asu repertuaarin myös tässä asiassa.
        Joskus lämpimällä iltamyöhäisellä on joskus sopivaan paikkaan ollut kotimatkalla kiva jännittäen mennä sooloseksin harrastukseen.
        Se se vasta huimaa on kokea nähdyksi tulemisen pelossa.


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Minä olen varttuneempi rouva ja mm. tuon kuvan tyyliin mökillä vilautellut kukkapenkkejä ym.tehdessä. Katsojat siellä vain kovin nuoria poikia.
        Kotona parvekkeella ja joskus jännitys hakuisesti kävely pikkuhousuitta kaupungissa lyhykäisessä hameessa ja rinnat antavassa paidassa korot kopisten saa vatsanpohjassa aikaan kutinaa.
        Esim. puiston penkillä on todella jännittävää levittää hiljalleen reisiään kun sitä joku nuorista vanhoihin on katsomassa.
        Himot nousee huippuunsa tällaisissa seikkailuissa joista miehelläni ei ole aavistustakaan.

        Millainen pillu sulla on, posliini? Innie vai outie?


      • TuuliTäti kirjoitti:

        Minä olen varttuneempi rouva ja mm. tuon kuvan tyyliin mökillä vilautellut kukkapenkkejä ym.tehdessä. Katsojat siellä vain kovin nuoria poikia.
        Kotona parvekkeella ja joskus jännitys hakuisesti kävely pikkuhousuitta kaupungissa lyhykäisessä hameessa ja rinnat antavassa paidassa korot kopisten saa vatsanpohjassa aikaan kutinaa.
        Esim. puiston penkillä on todella jännittävää levittää hiljalleen reisiään kun sitä joku nuorista vanhoihin on katsomassa.
        Himot nousee huippuunsa tällaisissa seikkailuissa joista miehelläni ei ole aavistustakaan.

        Näitä sun juttuja lukiessa nousee kyllä veltompiki kulli pystyyn. Olis kyllä makea tavata sinut livenä jossain


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Kyllä kesämekot kuuluu asu repertuaarin myös tässä asiassa.
        Joskus lämpimällä iltamyöhäisellä on joskus sopivaan paikkaan ollut kotimatkalla kiva jännittäen mennä sooloseksin harrastukseen.
        Se se vasta huimaa on kokea nähdyksi tulemisen pelossa.

        "Joskus lämpimällä iltamyöhäisellä on joskus sopivaan paikkaan ollut kotimatkalla kiva jännittäen mennä sooloseksin harrastukseen."

        Yep, naisilla kuvamasi kaltainen virikkeelinen 'hotailu' sujuu helpommin naisen rakenteen ja monien asuvaihtoehtojen ansiosta kuin miehillä, joilla se fiiliksen nousu on myös visuaalisesti aikas konkreetista.

        Myös sooloilua voi harrastella varsin huomaamattomasti eri paikoissa ja kaiken saa helposti ja nopeasti piiloon tarvittaessa. Miesten vastaav aei ole kovin diskreettoa.

        Millaisiin julkisiin / puolijulkisiin paikkoinhin olet päätynyt omaa kuuman kosteaa kivaa harrastamaan? Istualtaan ja / tai seisaaltaan, millaisen asuvalinan helpottamana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Joskus lämpimällä iltamyöhäisellä on joskus sopivaan paikkaan ollut kotimatkalla kiva jännittäen mennä sooloseksin harrastukseen."

        Yep, naisilla kuvamasi kaltainen virikkeelinen 'hotailu' sujuu helpommin naisen rakenteen ja monien asuvaihtoehtojen ansiosta kuin miehillä, joilla se fiiliksen nousu on myös visuaalisesti aikas konkreetista.

        Myös sooloilua voi harrastella varsin huomaamattomasti eri paikoissa ja kaiken saa helposti ja nopeasti piiloon tarvittaessa. Miesten vastaav aei ole kovin diskreettoa.

        Millaisiin julkisiin / puolijulkisiin paikkoinhin olet päätynyt omaa kuuman kosteaa kivaa harrastamaan? Istualtaan ja / tai seisaaltaan, millaisen asuvalinan helpottamana?

        Lämpiminä kesäiltoina tulee pukeuduttua kesämekkoon tai niukkaan hameeseen.
        Nyloneissa ja korkokengissä jalat kohti kesäterassia jossa muutamien virvoittavien juomien jälkeen kotimatkalla, voi joskus uskaltautua vaikkapa pienelle kaupungin lähiöiden väliin jäävälle metsäalueelle.
        Sieltä metsäpolkua kulkien, löytyy mäen päältä suojainen aukio jossa suurta jännitystä kokien voi tyydyttää itseään, joko kyykyssä suurten kivien piilossa tai jopa rohkeammin riisua mekko/hame ja paitakin, ottaa riski ja saada näin vieläkin enemmän jännitystä ja nautintoa joskus niin tylsään elämäänsä.


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Lämpiminä kesäiltoina tulee pukeuduttua kesämekkoon tai niukkaan hameeseen.
        Nyloneissa ja korkokengissä jalat kohti kesäterassia jossa muutamien virvoittavien juomien jälkeen kotimatkalla, voi joskus uskaltautua vaikkapa pienelle kaupungin lähiöiden väliin jäävälle metsäalueelle.
        Sieltä metsäpolkua kulkien, löytyy mäen päältä suojainen aukio jossa suurta jännitystä kokien voi tyydyttää itseään, joko kyykyssä suurten kivien piilossa tai jopa rohkeammin riisua mekko/hame ja paitakin, ottaa riski ja saada näin vieläkin enemmän jännitystä ja nautintoa joskus niin tylsään elämäänsä.

        Tuo kyllä kuulostaa mukavan hedonistiseltä, että osaa nauttia ja 'poiketa tutuilta peruspoluilta' vähän seikkailemaan ja nautiskelemaan. Jostakin syystä tuo kyykkysoolo kuulostaa eri hotilta visioida näin mielessään.

        Mutta onkos siitä omasta ukosta tullut laiska seksihommissa tai onko liian tavan kaavaan taipuvainen? Moni pariskuntakin poikkeilee mm. luontoon tai joihinkin puolijulkisiin paikkoihin kesäisin maustamaan ja piristämään yhteistä seksielämää, extrajännitystä puuhiin. Mutta voihan tuonkin lisäksi harrastella myös omia stimuloivia seikkailuja, joita kuvailit tai ne voisivat toimia esilekkinäkin ja sitten vielä kotona kuumaa kyytiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyllä kuulostaa mukavan hedonistiseltä, että osaa nauttia ja 'poiketa tutuilta peruspoluilta' vähän seikkailemaan ja nautiskelemaan. Jostakin syystä tuo kyykkysoolo kuulostaa eri hotilta visioida näin mielessään.

        Mutta onkos siitä omasta ukosta tullut laiska seksihommissa tai onko liian tavan kaavaan taipuvainen? Moni pariskuntakin poikkeilee mm. luontoon tai joihinkin puolijulkisiin paikkoihin kesäisin maustamaan ja piristämään yhteistä seksielämää, extrajännitystä puuhiin. Mutta voihan tuonkin lisäksi harrastella myös omia stimuloivia seikkailuja, joita kuvailit tai ne voisivat toimia esilekkinäkin ja sitten vielä kotona kuumaa kyytiä.

        Ai niin, tulipa mileen tuolla ylempänä kertomastasi kutkuttavasta resien välin vilauttelusta, että saattahan se saada muutaman naisenkin fiilistelemään, varsinkin jos sen sattuu joku bi-henkinen tai bi-utelias nainen huomaamaan.

        Mutta miten on, kun kerroit edellä naisekkaista nailoneista ja korkkareista, niin olettaisi että lasillisella-parilla poiketessa jokunen uomo osoittaisi kiinnostusta, pieni flirtti piristää vaikka ei sen pidemmälle ehkä haluaisikaan mennä.

        Niin, tuossa asussa salainne kyykky-soolo luonnossa olisi kyllä todella hottia vahingossa nähdä ;-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyllä kuulostaa mukavan hedonistiseltä, että osaa nauttia ja 'poiketa tutuilta peruspoluilta' vähän seikkailemaan ja nautiskelemaan. Jostakin syystä tuo kyykkysoolo kuulostaa eri hotilta visioida näin mielessään.

        Mutta onkos siitä omasta ukosta tullut laiska seksihommissa tai onko liian tavan kaavaan taipuvainen? Moni pariskuntakin poikkeilee mm. luontoon tai joihinkin puolijulkisiin paikkoihin kesäisin maustamaan ja piristämään yhteistä seksielämää, extrajännitystä puuhiin. Mutta voihan tuonkin lisäksi harrastella myös omia stimuloivia seikkailuja, joita kuvailit tai ne voisivat toimia esilekkinäkin ja sitten vielä kotona kuumaa kyytiä.

        Herra on omistautunut työlleen Saksassa ja ne harvat kerrat kun hänet tapaa, ei seksi kiinnosta.
        Sisältöä elämään on siis haettava mielikuvitusta käyttäen ja juuri kaikenlainen jännittävä ja vaaran tuntu saa kropan kivasti värisemään minun osaltani.
        Kyllä tuolta metsästäkin olisi kiihoittava jatkaa toisaalle jossa olisi luvassa hurjemmat jatkot valmiiksi hankitulle kiihoittumiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, tulipa mileen tuolla ylempänä kertomastasi kutkuttavasta resien välin vilauttelusta, että saattahan se saada muutaman naisenkin fiilistelemään, varsinkin jos sen sattuu joku bi-henkinen tai bi-utelias nainen huomaamaan.

        Mutta miten on, kun kerroit edellä naisekkaista nailoneista ja korkkareista, niin olettaisi että lasillisella-parilla poiketessa jokunen uomo osoittaisi kiinnostusta, pieni flirtti piristää vaikka ei sen pidemmälle ehkä haluaisikaan mennä.

        Niin, tuossa asussa salainne kyykky-soolo luonnossa olisi kyllä todella hottia vahingossa nähdä ;-)

        Kyllä kiinnostusta on osoitettukin ja joskus jopa lähtenyt matkaankin kun on ehdoteltu.
        Mutta siitä jo vuosi aikaa kuin näin viimeksi.
        Toisaalta tavanomainen seksi ei vetoa niinkään kuin jännitys jossa stressihormoni kohoaa huippuunsa adrenaliinin vaikutuksesta ja pian kroppa ui dopamiinissa jonka tuoma hyvänolontunne on koukuttavaa.
        Tarvitsen siis tällaista vaaran tunnetta, hakien itseni paikkoihin ja tilanteisiin jossa se mahdollistuu.


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Herra on omistautunut työlleen Saksassa ja ne harvat kerrat kun hänet tapaa, ei seksi kiinnosta.
        Sisältöä elämään on siis haettava mielikuvitusta käyttäen ja juuri kaikenlainen jännittävä ja vaaran tuntu saa kropan kivasti värisemään minun osaltani.
        Kyllä tuolta metsästäkin olisi kiihoittava jatkaa toisaalle jossa olisi luvassa hurjemmat jatkot valmiiksi hankitulle kiihoittumiselle.

        "Kyllä tuolta metsästäkin olisi kiihoittava jatkaa toisaalle jossa olisi luvassa hurjemmat jatkot valmiiksi hankitulle kiihoittumiselle."

        Jatkoilla samassa asussa tuo sama soolo-kyykky makuulla olevan miehen kasvojen yllä, naisen kiiman tuoksun ja liukkauden aistien, saisi todella kuumaksi ja sitten miehen liukas kieli ja sormet tulisivat avuksi ;-)

        Sitten jos karvat olisi ajeltu sileäksi pepulta mansikalle saakka, mutta puskaa kummulle jättänen, niin nam.


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Kyllä kiinnostusta on osoitettukin ja joskus jopa lähtenyt matkaankin kun on ehdoteltu.
        Mutta siitä jo vuosi aikaa kuin näin viimeksi.
        Toisaalta tavanomainen seksi ei vetoa niinkään kuin jännitys jossa stressihormoni kohoaa huippuunsa adrenaliinin vaikutuksesta ja pian kroppa ui dopamiinissa jonka tuoma hyvänolontunne on koukuttavaa.
        Tarvitsen siis tällaista vaaran tunnetta, hakien itseni paikkoihin ja tilanteisiin jossa se mahdollistuu.

        Eroottista flirttailua, itiimiä koskettelua, hyväilyä, ja sitten seksiä jossakin muodossa puolijulkisella paikalla? Mutta ei ole ihan 'laiskojen' hommaa kun puitteet ovat vaihtelevia.


      • TuuliTäti kirjoitti:

        Minä olen varttuneempi rouva ja mm. tuon kuvan tyyliin mökillä vilautellut kukkapenkkejä ym.tehdessä. Katsojat siellä vain kovin nuoria poikia.
        Kotona parvekkeella ja joskus jännitys hakuisesti kävely pikkuhousuitta kaupungissa lyhykäisessä hameessa ja rinnat antavassa paidassa korot kopisten saa vatsanpohjassa aikaan kutinaa.
        Esim. puiston penkillä on todella jännittävää levittää hiljalleen reisiään kun sitä joku nuorista vanhoihin on katsomassa.
        Himot nousee huippuunsa tällaisissa seikkailuissa joista miehelläni ei ole aavistustakaan.

        Missä kaupungissa sun vilautuksia voi nähdä?


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Minä olen varttuneempi rouva ja mm. tuon kuvan tyyliin mökillä vilautellut kukkapenkkejä ym.tehdessä. Katsojat siellä vain kovin nuoria poikia.
        Kotona parvekkeella ja joskus jännitys hakuisesti kävely pikkuhousuitta kaupungissa lyhykäisessä hameessa ja rinnat antavassa paidassa korot kopisten saa vatsanpohjassa aikaan kutinaa.
        Esim. puiston penkillä on todella jännittävää levittää hiljalleen reisiään kun sitä joku nuorista vanhoihin on katsomassa.
        Himot nousee huippuunsa tällaisissa seikkailuissa joista miehelläni ei ole aavistustakaan.

        Mie oon aina haaveillut että tällainen vilauttelija tulisi työhaastatteluun ja ottaisin hänet työpöydälle hoitoon. Vain ohuet toimisto seinät olisivat välissä estämässä työkavereiden katseita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon aina haaveillut että tällainen vilauttelija tulisi työhaastatteluun ja ottaisin hänet työpöydälle hoitoon. Vain ohuet toimisto seinät olisivat välissä estämässä työkavereiden katseita

        Siitä tulisi hieman erilainen, tavallista nautinnollisempi työhaastattelu. Mielikuva tästä jää elämään nyt ainakin kyllä!


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Kyllä kiinnostusta on osoitettukin ja joskus jopa lähtenyt matkaankin kun on ehdoteltu.
        Mutta siitä jo vuosi aikaa kuin näin viimeksi.
        Toisaalta tavanomainen seksi ei vetoa niinkään kuin jännitys jossa stressihormoni kohoaa huippuunsa adrenaliinin vaikutuksesta ja pian kroppa ui dopamiinissa jonka tuoma hyvänolontunne on koukuttavaa.
        Tarvitsen siis tällaista vaaran tunnetta, hakien itseni paikkoihin ja tilanteisiin jossa se mahdollistuu.

        "Tarvitsen siis tällaista vaaran tunnetta, hakien itseni paikkoihin ja tilanteisiin jossa se mahdollistuu."

        Idea. Ota yhteyttä lähimpään laskuvarjokerhoon jossa mahhdollisuus tandemhyppyyn. Sitten jos kipinä iskee, niin hyppykurssille ja pian sen jälkeen itsenäisiä hyppyjä ;-)

        Oli tuolla jossain videoita joistakin nakkena hyppäävistäkin, mutta se liene tuossa lajissa hyvin harvinaista, mutta tuuletus taattua.

        "Skydive Dubai!! i went skydiving today!!!!!!! Happy Birthday to Me!"

        - https://www.youtube.com/watch?v=I-YZ9obQolo

        ps. Oletko ottanut luontokeikkoihin mukaan joitakin leluja jännistystä lisäämään? Niin, tai kaupungilla tai terassille mennesä jokin kauko-ohjattava perhonen pikkareihin.


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Siitä tulisi hieman erilainen, tavallista nautinnollisempi työhaastattelu. Mielikuva tästä jää elämään nyt ainakin kyllä!

        Niinpä ja eihän sen välttämättä työhaastattelu tarvi olla , ihan mikä vaan palaveri tai neuvottelu käy. Jonain päivänä vielä korkkaan työpöytäni.


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Kyllä kesämekot kuuluu asu repertuaarin myös tässä asiassa.
        Joskus lämpimällä iltamyöhäisellä on joskus sopivaan paikkaan ollut kotimatkalla kiva jännittäen mennä sooloseksin harrastukseen.
        Se se vasta huimaa on kokea nähdyksi tulemisen pelossa.

        Huh miten tuhmaa ja kiihottavaa 😈 haluaisin haistella sun pikkuhousuja.. M29


    • Anonyymi

      Kyllä nainen saa vilautella

    • Anonyymi

      Voisi olla joskus kiva joutua tuollaisen vastapuoleksi.

      M36

    • Anonyymi

      Kyllä nautin näytellä salaa. Mies kun pitää äijien saunailtaa,vien pojille olutta terassille,pyyhepäällä,vilautan posliini pllua vähän,kiva katella kun kyrpiä rupeaa heräilemään ja silmät kirkastuu🥰Jään yleensä juttelemaan tarkoituksella,miehen yhdellä kaverilla on iso kyrpä,oon huomannut että hän myös mielellään näyttelee kyrpää,kiva katsella🥰

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1243
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      899
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      879
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      864
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    7. 3
      770
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      751
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    Aihe