Elikkäs, vaivani olisi seuraavanlainen:en ole ihan täysin varma kuinka pitkällä raskauteni on, mutta kuitenkin n.7-8 rv luokkaa, eli alussa vielä mennään..
Nyt ongelmani on vasemmanpuoleinen maha kipu, tai vihlonta paremminkin. se on koko vasemmanpuolen alueella ja on ajottaista kipua. oikealla puolella ei vastaavaa ole, ainoastaan välillä vihlasee niin kuin keskellekin alamahaan. Olen kuullut, että vihlonnat on normaaleja kasvokipuja, mutta huolettaa todella paljon tuo toispuoleinen kipu..en usko että normaalia on..Oih,takana oleva km vielä pelottaa taustalla :( tahtoo niin tämän lapsen!
Lääkäri teki lähetteen kivusta äitipolille,mutta sielä ilmoitettiin ettei mua sinne huolita vähäisten raskausviikkojen takia - hassua ettei lääkäri tuota tiennyt, nyt joudun odottamaan uutta lähetettä naistentautien poliklinikalle, tai vastaavaan ja sitäkin joudun odottamaan ainakin sen viikon, minun tuurilla...
Kauheaa olla tämän pelon kanssa!
Anteeksi pitkä tilitykseni!
Onnea teidän kaikkien odotukseen ja kiitos asiallisista vastauksista!
kivut vasemmalla puolella
5
18386
Vastaukset
Sitä en osaa sanoa onko tuo Sinun tapauksessasi harmitonta, mutta muistan kyllä itselläni juuri vasemmanpuoleisen ajoittain aika kovankin säryn raskauden alussa.
Ja kyllä tuo Vauva tuolla edelleen oleilee =)ja Syssyllä pitäisi syntyä.
Voimia Sinulle.- rv 13
kipuja kanssa on ollut toispuoleisesti (kanssa vasemmalla) eikä mitään harmia seurannut.
Ota rauhallisesti ja odottele lähetettä - jos kipu pahenee niin sitten tietysti uudestaan lääkäriin
- ..oli jotain..
toispuoleisia kipuja kans.. mutta ne oli niinkun sellasta että tuntui kuin vaikka olisi vihlonut just pitkin jotain "lihasta".. ja sit vihlos kans keskemmältä masua.. Ja sit oli kans sellasta muuta "epämäärästä" kipua :) .. ja tässä matkan varrella on ollut kipuilua ties missä ja minkälaisia, eri vaiheissa.. Välillä kovinkin kipuili.
Ajattelin ennen aina, että raskaus olis sellasta ihanan ruusuista aikaa, mutta se tais olla leffoista nähtyä :b .. Nyt 25 viikkoa takana
Toivottavsti sullakin ne on niitä kasvukipuja.. Kyllä varmasti pian pääset sinne poliklinikalle käymään.. Yritä rentoutua.. ja tsemppiä!- *ei enää niin pelokas*
Kiitos lohduttavista sanoista..vaikka onhan se niin, että jokaisen raskaus on yksilöllistä ja se mikä on toiselle normaalia ei välttämättä toiselle ole. Silti nyt tuntuu jo hiukkasen paremmalta, eikä kipujakaan ole tänään vielä ilemennyt *koputus puuhun*... Ei muuta kun hyvin mielin vain töihin! :)
Kiitos ja voimia teille!!
- lauttkat
Mulla oli kanssa samanlaista kipu, se vaan painottui oikealle. TAYSn fiksu gynekologi kertoi, että toisilla naisilla keltarauhanen toimii liian aktiivisesti ja puhkeaa ja kun "kelarauhasta" valuu vatsaonteloon, tekee se vatsanpeitetulehduksen tyylisiä kipuja. Kipu ei ole vaarallista ja lepo saattaa rauhoittaa sitä ja mikäli näin on voi makoilla, mutta vaikka jatkaisi menoa entiseen malliin, ei siitäkään ole muuta haittaa kuin tuo kipu. Kip menee kuulemma ohi, kun istukan keltarauhasen tuotanto kunnolla pääsee vauhtiin. No mä olen jo tuossa vaiheessa, eli kivut ohi ja vaavia vaan odotellaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628