Rakastunut neitsyt

neitsykäinen**

Se on syvää ja kaiken antavaa. Neitsyt on rakastuessaankin tunnollinen, rakkaus vie kertaheitolla mennessään.
Ja jos vastapuoli tuntee samoin, kaikki on mahdollista..

8

3567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j0uskari

joo ja sen lisäks neitsyt on LIIKAA takertuva ja mustasukkainen... sekö rakkautta?

• .......

Minä en ole mustasukkanen enkä takertuva. Olen itsenäinen neitsytN. Seurustelen jousimiehen kanssa, joka kylläkin on mustasukkainen.

• neitsytnainen

Minä en ole takertuvainen enkä takuulla mustis.olen sitä mieltä,että jos toinen menee,menköön.En roiku enkä kerjää,haen uuden:)

• ap.

vaikuttaa...jos pitkä avosuhde esimerkiksi, ja mies jättämässä ja hylkäämässä..voihan noita piirteitä tulla, ihan kaikille. Mutta en ole itse takertuva, oon päässyt siitä eroon, mutta mustis joskus.

• impi umpilampi

Kissan viikset! Meillä tuntuu tämä neitsyt (n) jouskari (m) -suhde toimivan erinomaisesti. Luottamus pelaa, eikä kummankaan tartte olla mustis. Viihdymme kahdestaan kotona, mutta emme rajoita toistemme menoja, jos toinen haluaa lähteä tuulettumaan yksin tai (työ)kavereiden kanssa.

• VirgoGirl
        neitsytnainen kirjoitti:

Minä en ole takertuvainen enkä takuulla mustis.olen sitä mieltä,että jos toinen menee,menköön.En roiku enkä kerjää,haen uuden:)

Kuinkas sattuikaan pistämään silmiin sun kommentti:) Olen itse samaa mieltä, että jos menee niin menköön. Toisen menetys ei minun! Hyvä, et joku muuki ajattele näi. Mustis pitää hiukan ollakkin muttei takertuvainen, rasittava piirre ihmisessä;)

T.Neitsyt30v

• Muitakin samanlaisia.
        neitsytnainen kirjoitti:

En todellakaan takerru enkä roiku yhdessäkään miehessä,itse olen laittanut liitot poikki,ei kuulu mun tyyliin sano lyyli,mikä menee se toki mennä joutaa ja piste.Olen aika kranttu nainen miesten suhteen,kun vielä tälläkin iällä näkyy tota tarjontaa olevan riittävästi,mut en tykkää että minussakaan roikutaan,rupee tympii sellanen mies...

• itsepäinen neitsyt.

Kuuleppas sinä jouskari,nyt sinä kyllä puhut vasten parempaa tietoas,taidat itse olla se takertuja,kyllä neitsyt mieluummin"potkii" pois läheltään kun jää roikkuun johonkin bimpoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 345
      4991
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2266
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2129
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1496
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1427
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      997
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      959
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      864
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      786
    Aihe