Miksi uusissa sw eissä klooneilla on hienomman näköisemmät puvut kun vanhoissa ja muutenkin kaikki laitteet ovat uudemman näköisiä kuin vanhoissa.
Tietääkö kukaan
4
441
Vastaukset
- joo...
koska ekat tehtiin 70-80- luvuilla ja uudet 90-2000- luvuilla
Jos Lucas suunnitteli "kaiken" etukäteen, niin kai tuohonkin löytyy syy.
Siellä missä klooneja tehtiin, niin varmaan tuhottiin täysin, että ei kukaan ei enää pysty tekemään ja Stormtrooper sotilaiksia värvättiin myös tavallisia sotilaita.
Hmm....Ne vanhat (II-III osissa) muistutti liikaa vanhaa Tasavaltaa.
Ja kun nuo viimeiset Kauppaliiton jäänteet ja muut "vaaralliset" vastustajat tuhottiin ja "jarruttivat" teknologiaa, koska uskoivat, ettei kenestäkään ole enää vastusta.
Kai myös kertoo muutenkin Imperiumista jotain muutakin.Olen kyllä itsekin ihmetellyt teknologian suuntaa, mutta m.i.c.ltähän tuli hyvä tiivistys asiasta.
pieni virhe vain:
"Siellä missä klooneja tehtiin, niin varmaan tuhottiin täysin, että ei kukaan ei enää pysty tekemään"
Eräs kirja elokuvien tapahtumien jälkeen kertoi että Keisari oli laittanut kloonauslaitteita omaan varastoonsa johonkin vuorelle (Tantissvuori?). Piti kuitenkin paikan aika hyvin salassa.
Oletus:
teknologia huononi ep3:n jälkeen siksikin että Kauppaliitto ja muut droidi- ja asevalmistajat tuhoutuivat. Mikä tietysti haittaa teknologian edistymistä ja ylläpitoa.mitcu kirjoitti:
Olen kyllä itsekin ihmetellyt teknologian suuntaa, mutta m.i.c.ltähän tuli hyvä tiivistys asiasta.
pieni virhe vain:
"Siellä missä klooneja tehtiin, niin varmaan tuhottiin täysin, että ei kukaan ei enää pysty tekemään"
Eräs kirja elokuvien tapahtumien jälkeen kertoi että Keisari oli laittanut kloonauslaitteita omaan varastoonsa johonkin vuorelle (Tantissvuori?). Piti kuitenkin paikan aika hyvin salassa.
Oletus:
teknologia huononi ep3:n jälkeen siksikin että Kauppaliitto ja muut droidi- ja asevalmistajat tuhoutuivat. Mikä tietysti haittaa teknologian edistymistä ja ylläpitoa.Noista kirjoista, että mielikuvitus tulee sen kirjailijan päästä. Eli siis ei ole George-sedän visioita tai ylipäänsäkään Lucasfilmillä työskentelevän henkilön.
Noo sen sit näkee, jos hän itse haluaa laitaa sarjaan tuollaisen tapahtuman, mutta suuremman osan Lucas itse päättää.
Onneksi sentään antaa muille suurinpiirtein vapaat kädet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625