Strap on miehen peppuun!

Haluan peppuun

Löytyykö naisia jotka haluaisivat panna miehen peppuun strap on dildolla? Löytyykö muita miehiä jolla on sama fantasia?

14

10639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heterot

      Mikset pyydä suoraan miestä painaa peräaukkoon? On parasta vaan tunnustaa olevansa homo jos haluaa aisaa takamukseen.

      • Olen kuullut että kaikki homot eivät harjoita peppuseksiä lainkaan, mutta monet kyllä suuseksiä.

        Sinun mielestäsi siis jos haluaisin että tyttöystäväni vähän huulillaan ja kielellään hyväilisi vehjettäni ja ehkä jopa ottaisi sen reilusti suuhunsa, niin olisikin parempi pyytää suoraan jotakuta miestä tekemään se? Etkö ollenkaan tahdo suuseksiä naiselta? Jospa sinä oletkin se homo!


      • Haluan peppuun

        Jätkät eivät vaan kiinnosta. Mul on vaan semmonen fantasia et nainen panisi mua peppuun.


      • täälläkin

        Minäkin tahtoisin että nainen panis mua. Sehän nyt olis vaan reilua kun minäkin panen sitä niin paljon, myös peppuun.
        Enkä todellakaan ole homo. Etkö ole kuullut että miehillä on nimenomaan pepun kautta hyväiltävissä paikkoja, jotka tekee orgasmista jotain aivan uskomatonta?
        Naiseni on minua sormettanut suihinoton aikana tms. mutta leluihin ei olla vielä päädytty.


      • H. E. Tero
        peppu..mies kirjoitti:

        Olen kuullut että kaikki homot eivät harjoita peppuseksiä lainkaan, mutta monet kyllä suuseksiä.

        Sinun mielestäsi siis jos haluaisin että tyttöystäväni vähän huulillaan ja kielellään hyväilisi vehjettäni ja ehkä jopa ottaisi sen reilusti suuhunsa, niin olisikin parempi pyytää suoraan jotakuta miestä tekemään se? Etkö ollenkaan tahdo suuseksiä naiselta? Jospa sinä oletkin se homo!

        Homot jotka harrastaa p.ersehommia on umpihomoja. Miehet jotka salaa imee toistensa pilejä ja väittävät olevansa heteroita, ovat kaappihomoja.


    • Jarkke_3

      Haaveilen samasta asiasta, tyttö dildolla peppuun.
      Olisin samalla sukkikset jalassa.
      AAH

    • stanger

      morooo

      olen saanut dildolla, strap-on vehjeellä ja sormilla peppuuni usein naisilta.
      Ja kivaa se on, orgasmi on mahtava!!!
      vaikka sormi tai dildo pepussa ja nainen ottaa suihin samalla; aivan huippu hyvää!!!

    • mies rakastaa

      Pariskunta ilmoittautuu! Mies rakastaa kun panen strap onilla peppuun! Ollaan kokeiltu luonnonmukaisia vaihtoehtojakin, heh heh. Ohuet pikkukurkut on aika jees... :) Laitan joskus miehelle jotkut kivat seksivaatteet, sukkanauhaliivit, korsetin, joskus jopa peruukin ja leikin she-malen kanssa tuhmaakin tuhmempia fantasioita. Joskus avataan verhot jotta naapureilla on mahdollisuus vahingossa todistaa kuinka lesboilen toisen "naisen" kanssa.

      • saumanylonpari

        Hei,
        Teidän ilmoituksenne herätti milenkiintomme!
        Olemme n46/170/59/B75 todella pitkät hyvät sääret,
        usein ns. aidoissa nylonsukissa ja korkeakorkoisissa pistokas
        mallisissa kengissä. M 192/100 ristiverinen komeaksikin kehuttu.
        Olemme sääri ja jalka ihmisiä sekä bi molemmat. Mieskin käyttää silloin
        tällöin nyloneita, liian pervoako?

        t.Saumanylonpari


      • saumanylonpari kirjoitti:

        Hei,
        Teidän ilmoituksenne herätti milenkiintomme!
        Olemme n46/170/59/B75 todella pitkät hyvät sääret,
        usein ns. aidoissa nylonsukissa ja korkeakorkoisissa pistokas
        mallisissa kengissä. M 192/100 ristiverinen komeaksikin kehuttu.
        Olemme sääri ja jalka ihmisiä sekä bi molemmat. Mieskin käyttää silloin
        tällöin nyloneita, liian pervoako?

        t.Saumanylonpari

        Ette ole,todellakaan!!!! Erilaisuus kunniaan!!!


    • Vuonna 2007

      Vastaat viisi vuotta vanhaan viestiin...

    • Anonyymi

      Hanki homo mies jolla on pitkä tukka jos tekee noin paljon mieli laittaa värkkiä perseeseen, oot homo eikä se siitä mihinkään muutu.

    • Anonyymi

      Olen heteromies ja tunnen muutamia homomiehiä, eräskin heistä on ihan avoimesti kertonut miten on muiden miesten kanssa. Ei kiinnosta, eikä innosta. Tehköön mitä haluavat. Minä touhuan vaimoni kanssa ja vaimoni käyttää straponia ja dildoja ja joskus ainakin melkein koko nyrkkiään. En osaa ajatella tekeväni sitä jonkun miehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe