Taiska ja Eini

moi moi vain

Oletteko kuulleet että 70-luvun starat Eini ja Taiska vetävät yhteisen konsertin Kiuruvedellä Vihreillä Niityillä tulevana perjantaina 13.7? Sinne kaikki kynnelle kykenevät nauttimaan hyvästä nostalgisesta musasta. Yes sir alkaa polttaa! Konsertti kuulemma myös televisioidaan ja se tulee syksyllä Estradilla sarjassa.

9

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnosta

      pätkääkään....

    • stidi

      menossa jopa sen katsomaan tänä iltana!

      • Viherät Niityt

        en oo vars. mikään Einin saati Taiskan fani, mutta se on sanottava että Kiuruveden Vihreillä niityillä miltei joka vuosi käyvänä oli tunnelma taas mahtava ja porukkaa paikalla tuhatpäin, eikä Einin konsertti suinkaan ollut vaisuimmasta päästä.

        Ylipäätäänkin Kiuruvesi ja Vihreät Niityt on huomattavasti mielenkiintoisempi tapahtuma kuin vaikka Seinäjoen Tangomarkkinat. Vihreät Niityt on vaan jotenkin suomalaisempi ja kotoisampi.


      • Leino-poika

        Olin yllättynyt oikein! Minusta Eini veti koko tapahtuman parhaan konsertin, vaikka toki Mambastakin pidin.


      • Greenfileds
        Leino-poika kirjoitti:

        Olin yllättynyt oikein! Minusta Eini veti koko tapahtuman parhaan konsertin, vaikka toki Mambastakin pidin.

        myös minä ja vaimoni. Einin konsertti oli TODELLA hyvä. Etenkin räväkän alun jälkeen oltiin jo ihan huippufiiliksissä. Kyllä näkyi se ammattitaito että tällä tytöllä on jo 30 vuotta on uraputkea takana. Hienoa nähdä livenä tällaisia artisteja kuin Eini tai Taiska. Myös Mambasta pidimme, Laura Voutilainen oli aivan loistava ja Katri Helenan kesähuuma kannattaa jokaisen kokea jos vain mahdollista.


    • Toivon mukaan olen silloin TV:n ääressä, kun Eini ja Taiska laulavat. Molemmat ovat iskelmämusiikin horjumattomia pilareita!

      • kiintoisalta

        ai hitsi en tienny että tällanenkin tapahtuma on. mut hyvä jos ja kun tulee tv:stä.


      • Janitta 30
        kiintoisalta kirjoitti:

        ai hitsi en tienny että tällanenkin tapahtuma on. mut hyvä jos ja kun tulee tv:stä.

        Hyvä konsertti Einillä Vihreil niityill Kiuruvedellä, kertakaikkiaan! Upeata oli! Taiska oli kiva yllätysvieras Einillä! Einin uusi KUUMAT TUULET -biisi toimi tosi hyvin ja oli mainio! HYvä!


      • positiivisesti
        Janitta 30 kirjoitti:

        Hyvä konsertti Einillä Vihreil niityill Kiuruvedellä, kertakaikkiaan! Upeata oli! Taiska oli kiva yllätysvieras Einillä! Einin uusi KUUMAT TUULET -biisi toimi tosi hyvin ja oli mainio! HYvä!

        Olin kanssa kiuruvedellä Vihreillä Niityillä. Ja täytyy kyllä myöntää, että Eini yllätti positiivisesti! Oli ihanasti pukeutunut ja lauloi hyvin. Esitys oli kaikin puolin hyvin laitettu pakettiin. Taiska oli myös hyvä ja he sopivat Einin kanssa kivasti lavalle yhdessä. Ovat niin ihania Suomi-neitoja molemmat!
        Mukavaa katsoa syksyllä telkusta ja muistella kesää 2007!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      183
      1321
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe