Oletteko kuulleet että 70-luvun starat Eini ja Taiska vetävät yhteisen konsertin Kiuruvedellä Vihreillä Niityillä tulevana perjantaina 13.7? Sinne kaikki kynnelle kykenevät nauttimaan hyvästä nostalgisesta musasta. Yes sir alkaa polttaa! Konsertti kuulemma myös televisioidaan ja se tulee syksyllä Estradilla sarjassa.
Taiska ja Eini
9
764
Vastaukset
- kiinnosta
pätkääkään....
- stidi
menossa jopa sen katsomaan tänä iltana!
- Viherät Niityt
en oo vars. mikään Einin saati Taiskan fani, mutta se on sanottava että Kiuruveden Vihreillä niityillä miltei joka vuosi käyvänä oli tunnelma taas mahtava ja porukkaa paikalla tuhatpäin, eikä Einin konsertti suinkaan ollut vaisuimmasta päästä.
Ylipäätäänkin Kiuruvesi ja Vihreät Niityt on huomattavasti mielenkiintoisempi tapahtuma kuin vaikka Seinäjoen Tangomarkkinat. Vihreät Niityt on vaan jotenkin suomalaisempi ja kotoisampi. - Leino-poika
Olin yllättynyt oikein! Minusta Eini veti koko tapahtuman parhaan konsertin, vaikka toki Mambastakin pidin.
- Greenfileds
Leino-poika kirjoitti:
Olin yllättynyt oikein! Minusta Eini veti koko tapahtuman parhaan konsertin, vaikka toki Mambastakin pidin.
myös minä ja vaimoni. Einin konsertti oli TODELLA hyvä. Etenkin räväkän alun jälkeen oltiin jo ihan huippufiiliksissä. Kyllä näkyi se ammattitaito että tällä tytöllä on jo 30 vuotta on uraputkea takana. Hienoa nähdä livenä tällaisia artisteja kuin Eini tai Taiska. Myös Mambasta pidimme, Laura Voutilainen oli aivan loistava ja Katri Helenan kesähuuma kannattaa jokaisen kokea jos vain mahdollista.
Toivon mukaan olen silloin TV:n ääressä, kun Eini ja Taiska laulavat. Molemmat ovat iskelmämusiikin horjumattomia pilareita!
- kiintoisalta
ai hitsi en tienny että tällanenkin tapahtuma on. mut hyvä jos ja kun tulee tv:stä.
- Janitta 30
kiintoisalta kirjoitti:
ai hitsi en tienny että tällanenkin tapahtuma on. mut hyvä jos ja kun tulee tv:stä.
Hyvä konsertti Einillä Vihreil niityill Kiuruvedellä, kertakaikkiaan! Upeata oli! Taiska oli kiva yllätysvieras Einillä! Einin uusi KUUMAT TUULET -biisi toimi tosi hyvin ja oli mainio! HYvä!
- positiivisesti
Janitta 30 kirjoitti:
Hyvä konsertti Einillä Vihreil niityill Kiuruvedellä, kertakaikkiaan! Upeata oli! Taiska oli kiva yllätysvieras Einillä! Einin uusi KUUMAT TUULET -biisi toimi tosi hyvin ja oli mainio! HYvä!
Olin kanssa kiuruvedellä Vihreillä Niityillä. Ja täytyy kyllä myöntää, että Eini yllätti positiivisesti! Oli ihanasti pukeutunut ja lauloi hyvin. Esitys oli kaikin puolin hyvin laitettu pakettiin. Taiska oli myös hyvä ja he sopivat Einin kanssa kivasti lavalle yhdessä. Ovat niin ihania Suomi-neitoja molemmat!
Mukavaa katsoa syksyllä telkusta ja muistella kesää 2007!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1831321- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 48587
- 18548