Suutelemalla aukeaa heaven17

nautiskelija

eräs mies todella osaa sen.Ensin hän katsoo silmiin ja tiedän mitä on tulossa.Hän suutelee,ihania kielareita,avaa vetoketjun ja työntää sormet syvälle...

Hän suutelee seksin aikana,kun on päällä.Hän työntää hitaasti,että en hengästy,että liike ei ole liian rajua.Suutelee,hitaasti nauttien,välillä imee rintaa ja taas suutelee...

Hän käskee minun mennä keittiöön ja sanoo,"et uskalla avata jääkaapin ovea",ja kai uskallan.Hän seisoo jo takanani,suutelee niskaa,riisuu housuni ja työntää minut keittiön pöydälle.
Hän työntyy sisääni ja suutelee taas.

Suuteleminen kruunaa kaiken,kun sen osaa,ja tekee sen juuri oikealla hetkellä....

9

4709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole onnellinen

      Et olet tuollaisen miehen saanut. Itsekin mieluusti suutelisin rakastellessa, mutta kumppani vain kuolaa ja huohottaa:-((. Puolet seksist on pilalla kun kunnon suudelmat puuttuvat.

      • nautiskelija

        hän on ihan omaa luokkaansa,ja en halua edes ajatella jos joskus menetän hänet.Ei sellaiseen mitä ollaan koettu, ihan jokainen yllä.

        Ja vielä sen verran kerron että kun ollaan lauettu,hän kuljettaa kättään vatsallani,hyväilee selkää ja suutelee hellästi.Hän ei koskaan nouse ylös tylysti tai ala nukkumaan.

        Hänen vierestä ei millään haluaisi nousta pois.


      • BiiSt
        nautiskelija kirjoitti:

        hän on ihan omaa luokkaansa,ja en halua edes ajatella jos joskus menetän hänet.Ei sellaiseen mitä ollaan koettu, ihan jokainen yllä.

        Ja vielä sen verran kerron että kun ollaan lauettu,hän kuljettaa kättään vatsallani,hyväilee selkää ja suutelee hellästi.Hän ei koskaan nouse ylös tylysti tai ala nukkumaan.

        Hänen vierestä ei millään haluaisi nousta pois.

        itsekkin harrastan moista :)


      • mies---

        ja mun ex naiseni torju kaikki suudelmat seksin aikana :(


      • samat sanat...ei meillä vaan!!


    • mieheni

      on muuten samanlainen mutta hän tekee näin :

      samalla kun hän tekee hitaasti seksia p******i

      hän suutelee ihanan hitaasti ja sitten se ero

      hä hieroo tissejäni samalla ja välillä saatta vähän munaakin laittaa ;)

    • impactos

      Kyllä mulla avautuu toi heaven17 kun laittaa levyn soittimeen.Mutta voihan se avautua myös myös suutelemalla-vitsi vitsi.

    • aina vain

      PERSERAISKAAA!1!1!!!! minut ja naapurin koiran.

    • Nimetön

      Tapasin tällaisen miehen täältä suomi24:n kautta. Viime lauantaina pääsin kokemaan miltä tuntuu kun mies_todella_huomioi naisen. Kropassani ei ole yhtään kohtaa johon en olisi suukkoa saanut. Suuteleminen ennen seksiä, seksin aikana ja seksin jälkeen oli mitä ihaninta ja tunteita herättävintä.

      Aamulla sain kokovartalosuukkoja, suuteluita...suihkussa yhdessä ollessamme suutelimme...huoks*

      Ikäväkseni jouduin sanomaan hänelle hyvästit, sillä elämässä on aina joskus niin isoja asioita jotka vaativat tunteen sijaan järjen käytön.

      Pahinta on, että vaatimustasoni miesten suhteen taas nousi :D

      Jessus, että alkoi suuteluttamaan - ja vähän panettamaankin ;D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe