Rakastuin..

neitiskorpioni

Eli olen skorpioni nainen ja rakastuin skorpioni mieheen. Mutta 3kk jälkeen suhde ei enää toiminut. Suhde meni jäihin. Sydämeni särkyi totaalisesti. Meni kuukausi ja olimme kavereita. Sitten yhtä-äkkiä välimme lämpeni liikaa pelkään kaverisuhteelle. Ja nyt en tiedä uskallanko aloittaa uutta suhdetta, koska pelkään taas sydämeni särkymistä. Neuvoja?

7

1842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missukka

Teidän tarpeisiin parisuhteen suhteen ei kuulu elää pinnalla. Joko olette olematta yhdessä, menossa syvälle tai syvällä.

Itse olen neitsyt, enkä voisi kuvitella seurustelevani toisen neitsyen kanssa. Liian samanlaista minulle pitkällä tähtäimellä.

• toinen skorpparinainen

Suosittelen, että yritätte pitää kaverisuhteen yllä tai sitten tienne eroaa kokonaan. Kaksi skorpparia samassa suhteessa tietää melkoista myllerrystä ja vaikeuksia. Jatkuvaa valtataistelua. Skorpparit tuntevat valitettavasti vain sitä "magneettista" vetovoimaa toisiaan kohtaan ja taitaakin sitten olla ainut asia... Kokemusta on kahdesta skorpparimiehestä (ne oli lyhyitä juttuja ne). Kokeile ihmeessä jotain toista merkkiä, vaikka rapu tai kalat. Ovat samalla aaltopituudella, myös neitsyt, kauris ja härkä.

• Nimetön

Joo itse olen seurustellut skorpparin kanssa 4v.ja kyllä nyt tuntuu väärä valinta,hyvin dominoiva luonne.Ei nää itsesään mitään vikaa mailman suurn ego on skorppari mihellä tai sit ihan tunne vammainen on.
      Suuttuu niin oksat on pois,ei väkivaltaa mutta ei pysty puhumaan eikä myöntämään itsesään mitään virheitä huhuh.JUOKSE KARKUUN::))!

• Skorppiooni-

Miehe- koukku-kinttuihin.Kääri piikkimatollasi hänet ikuiseen ekstaasiin.Äläkä päästä väkästäkään hänestä.Vaan syö hänet elävältä,kuin rukoilija-sirkka koiraan parittelunsa jälkiruuaksi.

• s+s

Skorppareita ei kiinnosta helpot ihmiset, suhteessa pitää olla haastetta. Turhanpäiväiset, pinnalliset asiat eivät riitä suhteen jatkuvuuteen eikä missään tapauksessa kannata ruveta myötäilemään hra Skorpionia, muuten jäät ovimatoksi jos siksikään. Ole ehdottoman aito ja rehellinen ja muista ettei alituinen asioiden vatvominen ääneen auta, vaan skorpparin kanssa voi keskustella ääneti;katseilla, kosketuksilla jne.Luota intuitioosi...
        Itse olen skorpioni ja mieheni myös. Alkuhankaluuksien jälkeen suhde alkoi toimia, kun tajusin ettei anteeksipyytelyt tai myötäilemiset muuta kuin pahenna asiaa(s. kyllä tietää miten itsetunnon voi viedä ja nauttii kostaessaan...), nyt pidän oman pääni ja olemme tasa-arvoisia suhteessamme.Kumpikin meistä tietää olevamme toisillemme tarkoitetut, eikä kahdeksaan vuoteen ole mahtunut uskottomuusepäilyjä ei puolin eikä toisin. Elämää sulostuttaa myös viisivuotiaat härkäkaksoset...ettei tylsäksi menisi

• valtameri

viritä ansasi,levitä loukkusi,houkuta hyppään suoraan hymysi kuopppan.elämän langasta,kudo verkkoa,kangasta,et aitoa rakkautta antaa valua saa hukkaan...

• änimöl

NAm ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      128
      4639
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3377
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3315
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2979
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2965
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2839
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2590
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2199
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe