Rakastuin..

neitiskorpioni

Eli olen skorpioni nainen ja rakastuin skorpioni mieheen. Mutta 3kk jälkeen suhde ei enää toiminut. Suhde meni jäihin. Sydämeni särkyi totaalisesti. Meni kuukausi ja olimme kavereita. Sitten yhtä-äkkiä välimme lämpeni liikaa pelkään kaverisuhteelle. Ja nyt en tiedä uskallanko aloittaa uutta suhdetta, koska pelkään taas sydämeni särkymistä. Neuvoja?

7

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missukka

      Teidän tarpeisiin parisuhteen suhteen ei kuulu elää pinnalla. Joko olette olematta yhdessä, menossa syvälle tai syvällä.

      Itse olen neitsyt, enkä voisi kuvitella seurustelevani toisen neitsyen kanssa. Liian samanlaista minulle pitkällä tähtäimellä.

    • toinen skorpparinainen

      Suosittelen, että yritätte pitää kaverisuhteen yllä tai sitten tienne eroaa kokonaan. Kaksi skorpparia samassa suhteessa tietää melkoista myllerrystä ja vaikeuksia. Jatkuvaa valtataistelua. Skorpparit tuntevat valitettavasti vain sitä "magneettista" vetovoimaa toisiaan kohtaan ja taitaakin sitten olla ainut asia... Kokemusta on kahdesta skorpparimiehestä (ne oli lyhyitä juttuja ne). Kokeile ihmeessä jotain toista merkkiä, vaikka rapu tai kalat. Ovat samalla aaltopituudella, myös neitsyt, kauris ja härkä.

    • Nimetön

      Joo itse olen seurustellut skorpparin kanssa 4v.ja kyllä nyt tuntuu väärä valinta,hyvin dominoiva luonne.Ei nää itsesään mitään vikaa mailman suurn ego on skorppari mihellä tai sit ihan tunne vammainen on.
      Suuttuu niin oksat on pois,ei väkivaltaa mutta ei pysty puhumaan eikä myöntämään itsesään mitään virheitä huhuh.JUOKSE KARKUUN::))!

    • Skorppiooni-

      Miehe- koukku-kinttuihin.Kääri piikkimatollasi hänet ikuiseen ekstaasiin.Äläkä päästä väkästäkään hänestä.Vaan syö hänet elävältä,kuin rukoilija-sirkka koiraan parittelunsa jälkiruuaksi.

      • s+s

        Skorppareita ei kiinnosta helpot ihmiset, suhteessa pitää olla haastetta. Turhanpäiväiset, pinnalliset asiat eivät riitä suhteen jatkuvuuteen eikä missään tapauksessa kannata ruveta myötäilemään hra Skorpionia, muuten jäät ovimatoksi jos siksikään. Ole ehdottoman aito ja rehellinen ja muista ettei alituinen asioiden vatvominen ääneen auta, vaan skorpparin kanssa voi keskustella ääneti;katseilla, kosketuksilla jne.Luota intuitioosi...
        Itse olen skorpioni ja mieheni myös. Alkuhankaluuksien jälkeen suhde alkoi toimia, kun tajusin ettei anteeksipyytelyt tai myötäilemiset muuta kuin pahenna asiaa(s. kyllä tietää miten itsetunnon voi viedä ja nauttii kostaessaan...), nyt pidän oman pääni ja olemme tasa-arvoisia suhteessamme.Kumpikin meistä tietää olevamme toisillemme tarkoitetut, eikä kahdeksaan vuoteen ole mahtunut uskottomuusepäilyjä ei puolin eikä toisin. Elämää sulostuttaa myös viisivuotiaat härkäkaksoset...ettei tylsäksi menisi


      • valtameri

        viritä ansasi,levitä loukkusi,houkuta hyppään suoraan hymysi kuopppan.elämän langasta,kudo verkkoa,kangasta,et aitoa rakkautta antaa valua saa hukkaan...


      • änimöl

        NAm ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe