Moi, kertokaa jotain otsikon yhdistelmästä, tarkoitus ostaa bandille. Millainen kone yleisesti ottaen. Auto siisti ikäisekseen, ei oo vaan busseista kokemusta!
Kutter 9 + Scania 116
9
2602
Vastaukset
- hyvä yhdistelmä
- JNNM
Moi, jostain muistan lukeneeni että tolla myllyllä Kutter olisi ihan pirteä peli ikäisekseen? Tyyppivikoja tms?
- Kutteristi
JNNM kirjoitti:
Moi, jostain muistan lukeneeni että tolla myllyllä Kutter olisi ihan pirteä peli ikäisekseen? Tyyppivikoja tms?
Vaihteensiirto voi alkaa takerrella, aina ollut vähän nahkea. Onneksi kone on sitkeä, jolloin liikkeelle lähdetään kakkosella ja tarvitsee käyttää vain neljää ylintä vaihdetta.
- kannata
Kutteristi kirjoitti:
Vaihteensiirto voi alkaa takerrella, aina ollut vähän nahkea. Onneksi kone on sitkeä, jolloin liikkeelle lähdetään kakkosella ja tarvitsee käyttää vain neljää ylintä vaihdetta.
Ei kantsi käyttää lähdössä kakkosta vaikka jaksaakin. Kytkin ei kestä kauaa moisessa käytössä. On kokemusta monen 5 vaihteisen kytkimestä. Koita löytää 112 Scanian moottorilla oleva, vie vähemmän polttoainetta ja osia löytyy helpommin.
- JNNM
kannata kirjoitti:
Ei kantsi käyttää lähdössä kakkosta vaikka jaksaakin. Kytkin ei kestä kauaa moisessa käytössä. On kokemusta monen 5 vaihteisen kytkimestä. Koita löytää 112 Scanian moottorilla oleva, vie vähemmän polttoainetta ja osia löytyy helpommin.
Moi, mitä eroa noilla kahdella koneella? 112 ilmeisesti pienempi?
- kutteristi
JNNM kirjoitti:
Moi, mitä eroa noilla kahdella koneella? 112 ilmeisesti pienempi?
Molemmissa on 11 litrainen kone. 112:n kone on uudempaa vuosikertaa ja siten hivenen taloudellisempi. 112:ssa on harvempi välitys, eli kone käy pienemmillä kierroksilla. Polttoaineenkulutus on siis pienempi.
- bändibussissa
kutteristi kirjoitti:
Molemmissa on 11 litrainen kone. 112:n kone on uudempaa vuosikertaa ja siten hivenen taloudellisempi. 112:ssa on harvempi välitys, eli kone käy pienemmillä kierroksilla. Polttoaineenkulutus on siis pienempi.
Riippuu paljonko bändi kiertää, että kannattaako parempaan panostaa. 112 moottorisia busseja on kyllä käytetty liikenteessä todella pitkään ja niillä on ajettu huimia määriä, että sen pitäisi ainakin olla hyväksi osoittautunutta tekniikkaa.
- hmmmm
Sen ainakin tiedän, että Scania K112 Kutter 9 vuosimalli ~1983 antaa mukavat kyydit. Etenkin sillä korkeammalla korimallilla :)
- Anonyymi
Scania ja Kutter. Hyvä yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782