Onko muiden suhteet kestäneet läpi armeija-ajan? joku eronnut? kertokaa!! jätkä lähti juuri inttiin..
suhde, kestääkö?
17
6432
Vastaukset
- The gaylord
Armeijasta löytyy uusi tyttöystävä, tai todennäköisemmin poikaystävä.
- perverssi
Aivan.Tulet intistä sydän tatuointi hauiksessa ja sen alla teksti "Pekka"
- A.A.Korpraali
Omana 11 kk palvelusaikana seurasin vierestä tupakaverieni seurustelujuttuja.
Kaikki menivät puihin, paitsi yksi.
Tämä pari tosin tekikin töitä yhteiselonsa eteen. Puhelin kävi kaikki vapaa-ajat niin kuumana, että kaverit jo naureskelivat tälle. Mutta sepä pariskunta sitten olikin ainoa, jossa tyttöystävä tuli vielä kotiutuspäivänä kasarminportille vastaan.
Itse en edes aloittanut armeija-aikana mitään seurustelujuttuja, kun tiesin miten vaikeaa niiden ylläpito intistä käsin on.
Monet kaverit kertoivat vapaa-ajalla siviilissä tyttöjen kanssa hyvin alkaneiden juttujen tyssänneen tavallisesti siihen, kun selvisi kaverin olevan parhaillaan intissä... Kukapa solttupoikaan satsaisi? - ..............
armeijassa tehdään miehiä tai ainakin poikamiehiä....noo leikki sikseen, joillain kestää joillain ei. Joku oli tehnyt tilastoa omassa varuskunnassaan ja saanut tulokseksi, että kolmannes suhteistä kesti, 2/3 päättyi eroon.
- Onnellisessa suhteessa viel...
Juu ehin olla uuden muijakaverinkaa 4kk yhdessä ennen siirtymistä armeijan vihreisiin. Suhde kesti koko intin ajan ja otettiin vielä yhteinen asunto 5 päivää ennen kotiutumista ja muutettiin tavaroita viimesel viikonloppu lomalla intistä :) oli hieno fiilis. Ongelmia oli kyllä ja ei ollut kivaa kun riitoja tuli kun niitä piti selvitellä kännykällä sitten. Mutta et vaan aiheuta mielipahaa poikaystävällesi riitelemisellä turhista. Miettii sitten siel intissä et mitä siviilis tapahtuu, kun ei pääse puhelimeen eikä mitään yhteyttä sinuun. Ei kivaa
Eikä kannata turhaa odotella kun urhea sotamiehesi tulee lomille, että heti rynnätään johonkin pippaloihin. Voi olla, että tykkäis ainakin yleensä olla ihan hiljaksee kotosalla, kun siellä intis ei sitä omaa rauhaa todellakaan ole.- mimmu***
Mua alko tänään pelottaa. Jätkäkaveri jonka kanssa on oltu vasta vähän aikaa yhessä lähti eilen... ja just luin niitä juttuja jätkistä jotka kuolee intistä. Eikä tää topickaan mun mielialaa nostanu, inhottaa ajatus eroamisesta. Mikä siinä erossa sitten useimmiten on syynä? Analysoikaa, että tiedän välttää karikot.
a) Muija nalkuttaa kun poikkis tulee lomille tai puhelimessa iltasin
b) Mies haluaa vaan ryypätä lomilla
c) Muija löytää uuden
d) Mies löytää intistä uuden
e) Muija ei kestä olla erossa
f) Miehestä tulee lihaksikas ja komee, ja hän tajuaa sen itse naisen jäädessä sellaiseksi kuin ennen inttiä/syö suruunsa ja lihoo ilman miestään ollessaan
g) Mies on väsynyt lomilla eikä jaksa panostaa tyttöystäväänsä
Mikä ihme siinä on? Lomiahan on kuitenkin melkein joka vkl. - tuttu juttu
mimmu*** kirjoitti:
Mua alko tänään pelottaa. Jätkäkaveri jonka kanssa on oltu vasta vähän aikaa yhessä lähti eilen... ja just luin niitä juttuja jätkistä jotka kuolee intistä. Eikä tää topickaan mun mielialaa nostanu, inhottaa ajatus eroamisesta. Mikä siinä erossa sitten useimmiten on syynä? Analysoikaa, että tiedän välttää karikot.
c) Muija löytää uuden
f) Miehestä tulee lihaksikas ja komee, ja hän tajuaa sen itse naisen jäädessä sellaiseksi kuin ennen inttiä/syö suruunsa ja lihoo ilman miestään ollessaan
Mikä ihme siinä on? Lomiahan on kuitenkin melkein joka vkl.Käy Mimmu vieraissa nyt kun on hyvää aikaa.
Sellanen salasuhde arkipäivisin piristää kummmasti ja sen avulla huomaat onko jätkäkaverisi muihin verrattuna niin ihana kuin olet kuvitellut.
Jätkäkaverisi käy vieraissa iltalomilla. Se on varmaa. Niin kävin minä ja kuin koko meidän komppaniakin. Tämähän on sellainen ns. julkinen salaisuus, jonka kaikki tietää.
Kun kumpikin tekee sitä tahoillaan, niin se ei haitaa.
Armeija-ajan jälkeen on sitten viisaampana hyvä katsoa onko kahdenkeskinen suhde jatkamisen arvoista. - A.A.Korpraali
mimmu*** kirjoitti:
c) Muija löytää uuden
Mikä ihme siinä on? Lomiahan on kuitenkin melkein joka vkl.Rehellisesti analysoisin, että vaihtoehto e on solttupojan näkökulmasta todennäköisin.
Inttiajan seurusteluosapuolet ovat tavallisesti nuoria ja malttamattomia, eivätkä kestä pitkiä eroaikoja.
Solttupojalle on tuskaista liikkumavapauden rajoitus. Kurjaa olla aidan tai meren ympäröimänä kiinni varuskunnassa kun tyttökaveri puhelimessa uhkailee jättävänsä kun on niin ikävä. Aika voimattomaksi siinä itsensä tuntee - karatako pitäisi? Teki eräs tupakaverini senkin (vaimo oli sentään raskaana!), mutta sillähän oli seurauksia eli pitempiaikainen lomakielto ja arestikoppia.
Nuoret miehet myös huomaamattaan saattavat muuttua armeijassa. Tosiaan kielenkäytössä lisääntyvät kirosanat, sovinistisuudet ja loputtomat "inttijutut". Alkoholinkäyttö todennäköisesti lisääntyy ja moni aloittaa tupakoinnin.
Mitä sitten tehdä vähäisellä yhteisellä ajallanne?
En voi antaa yleispätevää ohjetta koska ihmiset ovat kuitenkin erilaisia. Aika moneen seurustelevaan kaveriin pätee se neuvo, että älä buukkaa vähäistä yhteistä aikaanne täyteen pippaloita, sukulointeja ja happeningejä, sillä intistä tuleva kundi monasti haluaa vain olla kanssasi etsien rauhaa, yksityisyyttä ja hiljaisuutta mitä ei armeijassa saa.
Niin että rohkeutta vain, tytöt! Näyttäkää pojille, että se todellinen elämä on kuitenkin armeijan ulkopuolella, siviilissä. Jos kaveri ei lopulta sitä itse tajua vaan elää jatkuvasti inttijutuissaan, niin...vedä johtopäätökset. - Totuus tässä:
mimmu*** kirjoitti:
c) Muija löytää uuden
Mikä ihme siinä on? Lomiahan on kuitenkin melkein joka vkl.Olette olleet yhdessä vasta vähän aikaa?
Voin sanoa, että suurella todennäköisyydellä juttunne kariutuu.
Sori. Ei teistä kummankaan vika. Eikä varsinkaan minun joka tämän sanon.
- tulee koko ajan
Oon niin pölijä että ku luen näitä juttuja nii alkaa oikeesti pelottaan että mikä tappajaksi koulutettu mies sieltä armeijasta tulee takas. Tai että se kävin vieraissa. Pelottaa että lopulta soitellaan kerran viikos jos sitäkää. Eilen vasta lähti poikaystävä ja ollaan soiteltu joka päivä ja viestailtu. Kumpa se pysyiski tämmösenä koko armaija ajan :(
Miten osaan sanoo ei- tylysti että mua ei kiinnosta armeija jutut? en tiiä....- korjata
nii siis tarkotus oli kirjottaa että käviS
- joopajoo123
Kuuntele vaa ainakin aluks et mitä kerrottavaa hänellä on :) alokas aikana tulee niin paljon uutta ja kivaa et niistä on varmasti kiva kertoa, mutta joka sitä ei oo nähny ni on vaikee käsittää. Kyl se myöhemmin sitte loppuu ku se alku huuma menny ja se ruvennu olee sellast lonnimista ja ajan tappamista.
- Tkm Omanimi 1/07
Ärsyttävintä intin aikana oli ehkä se, että se on hyvinkin kokonaisvaltaista. Tarkoitan sitä, että koko intti=elämä. Yksi firma päättää kaikista asioistasi kengännauhojen sitomisesta ja ulkonäöstä lähtien.
Kun joutuu elämään päivät pitkät armeijassa, ei ole paljon aikaa muulle, varsinkaan alussa. Silloin päivät meni siinä että kun ensimmäinen asia loppui, toinen asia alkoi, välissä ei paljoa kerennyt ajatella mitään. Jos kerkesi ajattelemaan, niin harvemmin tuli mitään armeijan ulkopuolista mieleen, enemmänkin sitä että onkohan seuraava palvelus ärsyttävä vai todella ärsyttävä. Lomille pääsyähän tietenkin aina odotettiin alitajuisesti:) Pointti oli siinä, että kaikki arkipäivän tapahtumat liittyvät armeijaan, jutut siinä samassa.
Armeijajuttuja saat varmasti kuulla enemmän tai vähemmän, koska muita juttuja ei paljon ole. Voi olla aika tylsää kuunnella niitä, mutta voit olla varma, että poikakaverilla paranee mieli/pysyy järki, kun hän joskus saa purkaa kaikkea mitä ne "isot pahat alikit" on taas keksiny.
- mutta..
Anteeksi vain että maalailen piruja seinille.. Mut ei kestä. Se on kuitenkin jätkälle (miksei tytöllekin) suuri paikka, muuttuuhan siinä. Kaksi vuotta oltiin yhdessä, kihloissakin..
Kierrän tästä lähtien armeijaäijät kaukaa, ei kiitos. - jag tycker att...
En tiedä... mun poikakaveri sanoi, että ne jotka eroaa intissä eroaa todennäköisesti sitten joskus muutenkin, jos ei intissä.
Me ollaan seurusteltu kohta kolme vuotta.. En ihan heti ainakaan uskois, että me erottais. Mentiin kihloihinki vasta viime kuussa, ja se todellaki tuntu merkittävältä, koska eivät olleet mitkään pikakihlat.
MUTTA eihän sitä koskaan tiedä.
Mut jos eroo intissä, olis ehkä joskus muutenki eronnu.- opelmies
Kun menin armeijaan niin en olluna kenenkään kanssa silloin mutta arneijan aikana ruvettiin seurustelemaan ja vieläki ollaan yhdessä...
Eli ei välttämättä eroa tule armeijan aikana - jag tycker att
opelmies kirjoitti:
Kun menin armeijaan niin en olluna kenenkään kanssa silloin mutta arneijan aikana ruvettiin seurustelemaan ja vieläki ollaan yhdessä...
Eli ei välttämättä eroa tule armeijan aikananoin kävi mun kaverillaki. Hyvin ovat vielä yhdessä. Inttiaikana kai sitä hakee lomaseuraa, mutta tais olla pysyvä seura:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847