Neitsyt mies, skorpioni muija. onko kokemuksia, tuleeko mitään?
Neitsyt/Skorppioni
6
877
Vastaukset
- Ei huuhaalle
Uskotko tosissai myös noihin naistenjuttuihin, horoskooppeihin.
Käytäs vähän järkeäsi: maailmassa on lähes 6 miljardia ihmistä, se jaettuna 12:sta on n. puoli miljardia, eli 500 miljoonaa ihmistä.
Sellaisella porukalla pitäisi olla jotain yhteistä, rotuun, sivistykseen, ihonväriin, uskontoon, maanosaan, koulutukseen katsomatta.
Ei ole mitenkään mahdollista.- Skrpn
... voihan sitä pysytellä poissa näiltä "huuhaa" -sivustoilta. :o)
- huhuhu
Siis voi jeesuksen pyssyt, miten joku täysjärkinen voi edes ajatella että horoskoopeilla on jotain vaikutusta tämmösessä asiassa?
- Missukka
Astrologi Tanhuan mielestä ei kannata päätellä mitään pelkkien aurinkomerkkien perusteella.
Meikäläisen mielestä tulee jotain. Ollaan aviomieheni kanssa toisinpäin eli minä neitsyt hän skopu. Suhteessa on molempien tarvitsemaa syvyyttä ja vapautta. - skopun.
Kyllä tulee mutta tie ei ole helppo.
molemmat kaipaavat vapautta etenkin neitsytmies.
skorppioninainen tunteellinen romantikko mutta neitsytmies ei sitä oikein tajua.
on vähän kylmä.
jos kimppaan menet muista puhua myös niistä tunteistasi se on tärkeää. ja keksi jotain kivaa ettei se aina ole se toinen joka keksii.
jos et pidä naisestasi huolta veikkaampaa
että hakee seikkailua jossain vaiheessa muualta.
ollut yhdessä yli 20 vuotta neitsytmiehen kanssa
olen skorpioni. - Skrpn
...Skorppari- ja Neitsyt -osastoilta. Ja sieltä varmaan löytyy vanhojakin asiaa käsitteleviä keskusteluja. Onnea matkaan! :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle162206Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671509Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61332Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell741148Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.331115Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046