Minkäslainen on vesimies-lohikäärme nainen?
Vesimies-Lohikäärme
2
823
Vastaukset
- Ilo
Olen vesimies-lohikäärme. Eihän sitä ehkä voi oll aoman itsensä paras arvioija, mutta seuraava pitänee paikkaansa: analyyttinen, innostuva, enpaattis-älyllinen, kärsimätönkin, nopea, helposti oppiva, etäinen tai voi vaikuttaa viileältä, tyylitietoinen, esteettisyys tärkeää, vaativa - lähinnä itseään kohtaan, mutta asettaa korkeat tavoitteet muillekin (parhaansa on yritettävä ja hyvä tahto tärkeä),eloisa, vilkas, nuorekas, energinen, mukavuudenhaluinen, voimakas ja päättäväinen, itsepäinenkin, ystävällinen ja humaani, hyväksyy virheet, mutta edellyttää kehittymistä/oppimista/vastuun ottamista, anteeksiantava, seurallinen, puhelias, pohtiva, rakentelee mielellään ajatuspolkuja päänsä sisällä, hyvä mielikuvitus, lapsirakas ... Tuossa tuota listaa. Eiköhän meissä kaikissa ole kaikki. Ja ne vahvuudetkin saattavat tietyissä tilanteissa ja olosuhteissa näyttäytyä heikkouksina - ja onneksi myös päinvastoin. Niin, myönteinenkin vesimies-lohikäärme on; kehitysoptimisti ja toiveikas. Vahvuuksia hyväksikäyttäen oppii ja kehittyy, selviää heikkouksistaan.
- suffeli tre
Tost löytyy aika hyvin mun piirteet kuulun tähän samaan kastiin vesimies-lohikäärme nainen. et aikahyvin horoskooppien luonteenpiirteet tulee ihisessä esiin vaikka niihin jotkut eivät uskokkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815420Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151422- 105941
- 78841
- 41813
- 50812
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56784
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773