Lukekaa tämä! Apua kaivataan,

Jondy

Siskoni ja minä olemme tehneet yhdessä yhden virtuaalitallin freewebsille. Olimme laittaneet pari heppakuvaa ja sen sellaista. Kirjoittanut etusivulle ja niin eteenpäin. Kun menimme "vieraskirja"-linkille niin siihen ei tullut mitään! Vieraskirjaa ei ollut. Vaikka aina on tullut ilmainen vieraskirja tuonne otisivuun kun tekee freewebsillä. En osaa tehdä itse viekkua, joten mitä teen? Auttakaa!

6

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuusmmdmd

Okeih..Sen Freewebsin viekun latautuminen vie hetken yleensä.Voin neuvoa kunnon viekkujen tekemisen koska Freewebsin tarjoama vieraskirja ei todellakaan ole hyvä.
      www.shinybook.net on hyvä sivusto viekkujen tekemiseen. =) Kysy niin autan lisää.

• Jondy

Menin sinne shinybook:siin, mutta en tajunnut miten siellä tehdään vierskirjaa..?

• Enlly

Voin auttaa sua tekeen freebokkiin ( http://www.freebok.net ) viekut ;D

Sopiiko?
      Mene ekaks vaikka tutkiin tota sivusta, niin jos kiinnostuit jätäppä tänne joota tai eitä ;>

• Jondy

Käyhän apu aina :)

• viekkutalli

Tutkin itsekin just tuota shinybook.net viekkua :) Ihan kätevä jos kerran ilmanen.

• Anna :)

Minulla on sivut suntuubissa ( os. http://www.ratsastuskoulu.suntuubi.com ). Kun tekee sivut suntuubiin ei tarvitse tehdä erillisiä vieraskirjoja esim. freebokiin tai shinybookiin koska valmiina ovat hienot vieraskirjat joiden taustan ja tekstinväriä voi muuttaa mielensä mukaan. Lisäksi voi valita haluaako laittaa yksityisen viestin ja että näkyykö hymiöt. Mielestäni siis kannattaa tehdä sivut suntuubiin niin saa ILMAISET ja HIENOT viekut kaupan päälle (ns) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe