Siskoni ja minä olemme tehneet yhdessä yhden virtuaalitallin freewebsille. Olimme laittaneet pari heppakuvaa ja sen sellaista. Kirjoittanut etusivulle ja niin eteenpäin. Kun menimme "vieraskirja"-linkille niin siihen ei tullut mitään! Vieraskirjaa ei ollut. Vaikka aina on tullut ilmainen vieraskirja tuonne otisivuun kun tekee freewebsillä. En osaa tehdä itse viekkua, joten mitä teen? Auttakaa!
Vastaukset 6
- jokuusmmdmd
Okeih..Sen Freewebsin viekun latautuminen vie hetken yleensä.Voin neuvoa kunnon viekkujen tekemisen koska Freewebsin tarjoama vieraskirja ei todellakaan ole hyvä.
www.shinybook.net on hyvä sivusto viekkujen tekemiseen. =) Kysy niin autan lisää.- Jondy
Menin sinne shinybook:siin, mutta en tajunnut miten siellä tehdään vierskirjaa..?
- Enlly
Voin auttaa sua tekeen freebokkiin ( http://www.freebok.net ) viekut ;D
Sopiiko?
Mene ekaks vaikka tutkiin tota sivusta, niin jos kiinnostuit jätäppä tänne joota tai eitä ;>- Jondy
Käyhän apu aina :)
- viekkutalli
Tutkin itsekin just tuota shinybook.net viekkua :) Ihan kätevä jos kerran ilmanen.
- Anna :)
Minulla on sivut suntuubissa ( os. http://www.ratsastuskoulu.suntuubi.com ). Kun tekee sivut suntuubiin ei tarvitse tehdä erillisiä vieraskirjoja esim. freebokiin tai shinybookiin koska valmiina ovat hienot vieraskirjat joiden taustan ja tekstinväriä voi muuttaa mielensä mukaan. Lisäksi voi valita haluaako laittaa yksityisen viestin ja että näkyykö hymiöt. Mielestäni siis kannattaa tehdä sivut suntuubiin niin saa ILMAISET ja HIENOT viekut kaupan päälle (ns) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417