Viikolla 5+?, kaks pussia, yksi syke

kaputar

Kävin tänään alkuraskauden ultrassa, menkkojen mukaan vkoja olisi ollut tasan 8 mut hyppäs pari viikkoa taaksepäin pitkän kierron takia..

Mut asiaan, lääkäri löysikin kaksi ruskuaispussia, joista toisesta löytyi syke, mutta toisesta ei..epäili että voisi olla mahd että olisi aluksi ollut kaksi mutta toinen ei olisi lähtenyt kehittymään, mutta ei sulkenut pois mahdollisuutta että parin vkon päästä voisi se toinenkin vielä löytyä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta??
Malttamattomana tässä odotellaan parin vkon päästä olevaa toista ultraa..

5

1994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla

Ultra oli viikolla 6, ja kohtu näytti kaksiosaiselta, löytyi vain yksi syke. Sitten viikon päästä selvisi että siellä on 2. Hienosti näkyi molemmat.

• 10 kk

Minulla näkyi alussa syke vain toisessa pussissa. Viikkoja taisi olla 8. Sitten viikon päästä molemmissa.

Nyt terveet 10 kk-kaksospojat.

• katja

Mullaki löydettiin ekassa ultrassa kaksi pussia mutta vain yksi syke.Raskausviikkoja oli tuolloin 8.Viikon odottelin ultraan pääsyä ja siellä sit oli kaksi sykettä.Ja nyt onnellisena kaksosia odottelen,raskausviikkoja tällä hetkellä 26 5.

• neljän äippä

minulle tehtiin ultra viikolla 4,7,9 ja näkyi vaan yksi sikiö.Mutta sitten viikolla 12 sain yllätyksen kun kävin niskarutvotuksessa ja siellä olikin kaksi...koko raskauden ajan lääkäri sano että ne on epäidenttiset mutta kun leikattiin niin siellä olikin identtiset pojat...

• kuopuksen raskausaikana

sama juttu. Oli menossa vko 7 tai 8, alkoi tulla verta, ei kuitenkaan paljon. Menin lääkäriin, joka lähetti sairaalaan ja sieltä löytyi 1 tyhjä pussi, verikokeiden mukaan raskaushormonit vastasivat viikkoja. Lääkäri olis tehny kaavinnan, mutta päädyttiin vielä uuteen aikaan koska minulla oli pahoinvointia. N. viikon päästä menin sairaalaan uudestaan varmuuden vuoksi syömättä ja kuinka ollakaan, ultrassa näkyi syke ja pienen pieni alkio, itku tuli helpotuksesta, ja synnytin ajallaan terveen tyttären.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      20
      4475
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3224
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3107
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2469
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1216
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      256
      1093
    7. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1089
    8. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1064
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      374
      1041
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      179
      906
    Aihe