Kävin tänään alkuraskauden ultrassa, menkkojen mukaan vkoja olisi ollut tasan 8 mut hyppäs pari viikkoa taaksepäin pitkän kierron takia..
Mut asiaan, lääkäri löysikin kaksi ruskuaispussia, joista toisesta löytyi syke, mutta toisesta ei..epäili että voisi olla mahd että olisi aluksi ollut kaksi mutta toinen ei olisi lähtenyt kehittymään, mutta ei sulkenut pois mahdollisuutta että parin vkon päästä voisi se toinenkin vielä löytyä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta??
Malttamattomana tässä odotellaan parin vkon päästä olevaa toista ultraa..
Viikolla 5+?, kaks pussia, yksi syke
5
1978
Vastaukset
- mulla
Ultra oli viikolla 6, ja kohtu näytti kaksiosaiselta, löytyi vain yksi syke. Sitten viikon päästä selvisi että siellä on 2. Hienosti näkyi molemmat.
- 10 kk
Minulla näkyi alussa syke vain toisessa pussissa. Viikkoja taisi olla 8. Sitten viikon päästä molemmissa.
Nyt terveet 10 kk-kaksospojat.
- katja
Mullaki löydettiin ekassa ultrassa kaksi pussia mutta vain yksi syke.Raskausviikkoja oli tuolloin 8.Viikon odottelin ultraan pääsyä ja siellä sit oli kaksi sykettä.Ja nyt onnellisena kaksosia odottelen,raskausviikkoja tällä hetkellä 26 5.
- neljän äippä
minulle tehtiin ultra viikolla 4,7,9 ja näkyi vaan yksi sikiö.Mutta sitten viikolla 12 sain yllätyksen kun kävin niskarutvotuksessa ja siellä olikin kaksi...koko raskauden ajan lääkäri sano että ne on epäidenttiset mutta kun leikattiin niin siellä olikin identtiset pojat...
- kuopuksen raskausaikana
sama juttu. Oli menossa vko 7 tai 8, alkoi tulla verta, ei kuitenkaan paljon. Menin lääkäriin, joka lähetti sairaalaan ja sieltä löytyi 1 tyhjä pussi, verikokeiden mukaan raskaushormonit vastasivat viikkoja. Lääkäri olis tehny kaavinnan, mutta päädyttiin vielä uuteen aikaan koska minulla oli pahoinvointia. N. viikon päästä menin sairaalaan uudestaan varmuuden vuoksi syömättä ja kuinka ollakaan, ultrassa näkyi syke ja pienen pieni alkio, itku tuli helpotuksesta, ja synnytin ajallaan terveen tyttären.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162436Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231976Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua241487Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3051237- 601043
- 2581023
- 53960
- 146923