Viikolla 5+?, kaks pussia, yksi syke

kaputar

Kävin tänään alkuraskauden ultrassa, menkkojen mukaan vkoja olisi ollut tasan 8 mut hyppäs pari viikkoa taaksepäin pitkän kierron takia..

Mut asiaan, lääkäri löysikin kaksi ruskuaispussia, joista toisesta löytyi syke, mutta toisesta ei..epäili että voisi olla mahd että olisi aluksi ollut kaksi mutta toinen ei olisi lähtenyt kehittymään, mutta ei sulkenut pois mahdollisuutta että parin vkon päästä voisi se toinenkin vielä löytyä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta??
Malttamattomana tässä odotellaan parin vkon päästä olevaa toista ultraa..

5

1999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla

Ultra oli viikolla 6, ja kohtu näytti kaksiosaiselta, löytyi vain yksi syke. Sitten viikon päästä selvisi että siellä on 2. Hienosti näkyi molemmat.

• 10 kk

Minulla näkyi alussa syke vain toisessa pussissa. Viikkoja taisi olla 8. Sitten viikon päästä molemmissa.

Nyt terveet 10 kk-kaksospojat.

• katja

Mullaki löydettiin ekassa ultrassa kaksi pussia mutta vain yksi syke.Raskausviikkoja oli tuolloin 8.Viikon odottelin ultraan pääsyä ja siellä sit oli kaksi sykettä.Ja nyt onnellisena kaksosia odottelen,raskausviikkoja tällä hetkellä 26 5.

• neljän äippä

minulle tehtiin ultra viikolla 4,7,9 ja näkyi vaan yksi sikiö.Mutta sitten viikolla 12 sain yllätyksen kun kävin niskarutvotuksessa ja siellä olikin kaksi...koko raskauden ajan lääkäri sano että ne on epäidenttiset mutta kun leikattiin niin siellä olikin identtiset pojat...

• kuopuksen raskausaikana

sama juttu. Oli menossa vko 7 tai 8, alkoi tulla verta, ei kuitenkaan paljon. Menin lääkäriin, joka lähetti sairaalaan ja sieltä löytyi 1 tyhjä pussi, verikokeiden mukaan raskaushormonit vastasivat viikkoja. Lääkäri olis tehny kaavinnan, mutta päädyttiin vielä uuteen aikaan koska minulla oli pahoinvointia. N. viikon päästä menin sairaalaan uudestaan varmuuden vuoksi syömättä ja kuinka ollakaan, ultrassa näkyi syke ja pienen pieni alkio, itku tuli helpotuksesta, ja synnytin ajallaan terveen tyttären.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      78
      4079
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3322
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3016
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      79
      2701
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2425
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2082
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1605
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1603
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe